Kan geen kavels plaatsen

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
saaarmx
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2016, 12:37
Contacteer:

Kan geen kavels plaatsen

Bericht door saaarmx »

Hoi,

Telkens als ik een kavel wil plaatsen, krijg ik de melding: Kan niet op ontoegankelijk terrein geplaatst worden.
Ik kan wel gewoon random kavels neerzetten die niet aan de weg liggen, maar ik wil hem juist aan de weg.
Ik heb elk mogelijke plek geprobeerd nu. Ik heb ook een grotere kavel verwijdert en gekeken of een kleinere er dan wel kon, maar dan kreeg ik dezelfde melding en de grote kavel kon er ook niet meer geplaatst worden.

Ik heb echt overal gezocht maar kan niks vinden, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes Saar
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door Bee »

Misschien probeer je om een bewoonbaar kavel te plaatsen op een openbaar kavel, of andersom?
In dat geval moet je eerst het soort kavel wijzigen.

Kun je iets specifieker zijn? Desnoods met een plaatje?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat ze lege plekken probeert te plaatsen

Ik herken het probleem, vreselijk irritant
Ik probeer vaak wat objecten te verwijderen maar het werkt niet altijd
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
saaarmx
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2016, 12:37
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door saaarmx »

Daar heb ik naar gekeken ja maar het gebied waar ik de kavel wil plaatsen is volledig leeg gehaald, er staan ook geen bomen en zo.
Het gaat trouwens om lege kavels waar nog niks op gebouwd is.

Ik zoek even de maximale maten voor foto's op, dan zal ik zo kijken of ik er een op krijg!

Edit: @BanaanZombie ja dat is het. Maar het gekke is dat ik een kavel verwijderd heb maar ik op diezelfde plek niks meer kan plaatsen, ook geen kleinere.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door tarac »

Kan niet op ontoegankelijk terrein geplaatst worden.
Ik heb sims-3 nooit zelf gespeeld, maar ontoegankelijk terrein lijkt mij iets waar geen weg naar toe leidt.
Moet je niet eerst een weg naar dat kavel maken ?
Of heb je het kavel gedraaid zodat het niet meer aan de weg ligt ?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door Bee »

saaarmx schreef:
Edit: @BanaanZombie ja dat is het. Maar het gekke is dat ik een kavel verwijderd heb maar ik op diezelfde plek niks meer kan plaatsen, ook geen kleinere.
Wat ik wel eens gemerkt heb is dat als je even naar de leefsituatie van je sims gegaan bent en dan weer terug naar 'stad bewerken' je opeens weer dingen kunt plaatsen. Of even dat lege kavel bewerken, bv een tegel plaatsen, terug naar stad bewerken, etc. Je moet even vogelen.

Want ja, er heeft ook een kavel gestaan dus ws kan je spel het dan niet helemaal bijbenen.

Lees hier hoe je foto's kunt plaatsen op het forum: viewtopic.php?f=7&t=28&p=35&hilit=tinypic#p35
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door BanaanZombie »

tarac schreef:
Kan niet op ontoegankelijk terrein geplaatst worden.
Ik heb sims-3 nooit zelf gespeeld, maar ontoegankelijk terrein lijkt mij iets waar geen weg naar toe leidt.
Moet je niet eerst een weg naar dat kavel maken ?
Of heb je het kavel gedraaid zodat het niet meer aan de weg ligt ?
In sims 3 kan je niet zelf wegen maken. En anders dan bij de sims 2 hoeft een kavel niet perse aan de weg gemaakt te worden


Ik heb het probleem ook al vaak gehad. Ook dat je inderdaad een kavel weghaalt, een nieuwe lege er wil neerzetten en het wil gewoon niet. Je kan idd even doen wat Bee zegt, alleen kun je niet op eeb kavel bouwrn die er niet staat ;) Maar idd even ergens naar leefmodus gaan, wie weet werkt het
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door Bee »

Als je een bestaand kavel sloopt kun je het kavel daarna wel degelijk bewerken. Sloop je daarna ook de PLEK waar het heeft gestaan, nee, dán kun je het niet meer bewerken :normalelach:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door BanaanZombie »

Ja het gaat hier om de plek, vandaar
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door Bee »

saaarmx schreef:Hoi,

Telkens als ik een kavel wil plaatsen, krijg ik de melding: Kan niet op ontoegankelijk terrein geplaatst worden.
Ik kan wel gewoon random kavels neerzetten die niet aan de weg liggen, maar ik wil hem juist aan de weg.
Ik heb elk mogelijke plek geprobeerd nu. Ik heb ook een grotere kavel verwijdert en gekeken of een kleinere er dan wel kon, maar dan kreeg ik dezelfde melding en de grote kavel kon er ook niet meer geplaatst worden.

Ik heb echt overal gezocht maar kan niks vinden, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes Saar
Ik ben even aan de gang gegaan om te testen.
Heb 1 groot kavel gesloopt en er drie andere voor neergezet - aan de toegangsweg. In welk spel (wereld - lokatie) heb je hier problemen mee - en welk kavel?

Afbeelding

Kavel gesloopt:
Afbeelding

Ook het hoofdkavel gesloopt:
Afbeelding

Drie kleinere kavels in de plaats gezet:
Afbeelding

En bebouwd:
Afbeelding
Afbeelding

Ook nog een kavel aan de overkant van de koepel neergezet - aan de weg. Het ziet er niet uit want het is op een helling maar het lukt wel ..
Afbeelding
Afbeelding
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
saaarmx
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2016, 12:37
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door saaarmx »

Haha bedankt voor alle reacties!
Ik heb het nu weer even geprobeerd en nu lukte het wel :) Dus ik denk dat mijn spel het gewoon niet kon bijbenen haha.
Maar als je een kavel niet aan de weg plaatst, dan is toch het enige nadeel dat je niet met je auto de weg op kan? Pf zitten er eigenlijk geen nadelen aan?
In ieder geval bedankt voor alle reacties het is nu eindelijk gelukt :mrgreen:

En mag ik hier nog 1 apart vraagje stellen? Hoef alleen een ja/nee antwoord dus beetje overbodig om een topic te starten denk ik..
Kan ik de uitbreidingen van een vriendin ook op mijn laptop zetten zonder dat haar spel daar last van heeft? En kunnen we het dan tegelijk spelen? Ik weet dat ze niet op origin kunnen dan
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door Bee »

Graag gedaan!

En je kan prima met een auto die ergens op je kavel staat de weg op ... zelfs al staat hij op zolder of staat je kavel in de bergen, je sim krijgt het voor elkaar!! :mrgreen:

Je kunt de sims op meerdere PC's installeren zonder problemen - alleen de codes kun je niet nogmaals gebruiken voor een account of iets anders.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
saaarmx
Gebruiker
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2016, 12:37
Contacteer:

Re: Kan geen kavels plaatsen

Bericht door saaarmx »

Oooooh, dan is het aan de weg plaatsen niet eens nodig :mrgreen: Maar staat wel mooier natuurlijk haha.

En bedankt voor de snelle reactie! Mijn vriendin was bang dat het iets met haar spel zou doen, dus moest het even zeker weten. Scheelt me weer wat centen :clown:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”