Van carrière wisselen

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Thomasdef03
Gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jun 2015, 16:49
Contacteer:

Van carrière wisselen

Bericht door Thomasdef03 »

Hoi, een van m'n sims wilde de top van ordehandhaving tak 'geheim agent' bereiken, maar ik heb 'r per ongeluk de verkeerde tak laten kiezen. Nou probeerde ik met testingcheatsenabled true op de brievenbus te klikken zodat haar carrière kon bepalen, maar als ik dan op de carrière klik die ik wil (zedenagente geloof ik), gebeurt er niks. Wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Bee »

Vreemd dat er niets gebeurt. Als je nog niet hebt opgeslagen zou ik het spel afsluiten zonder op te slaan en anders nog een paar keer proberen ... even naar stad bewerken en terug. En een paar keer controleren. Misschien dat het pas pakt als je sim naar haar werk is geweest?

Als het helemaal niet lukt zul je denk ik ontslag moeten nemen en opnieuw beginnen helaas.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Skai »

Ik heb hetzelfde probleem!
Als ik die cheat gebruik, komt de baan niet bij zijn werk te staan, hij blijft dus werkloos. Heb het al heel vaak geprobeerd, maar hij doet het gewoon niet.. ik heb dit probleem overigens al maanden, dus bij mij is het niet een tijdelijk iets
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door BanaanZombie »

Ligt het niet aan mods in je spel?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Yla68
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2015, 20:02
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Yla68 »

Ik sla het spel regelmatig op, als er dan iets gebeurt wat ik niet wil of leuk vind, kan ik gewoon makkelijk weer terug en opnieuw beginnen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Bee »

Ik gebruik zelf die mogelijkheid nooit, zal binnenkort ook eens testen
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Bee »

Thomasdef03 schreef:Hoi, een van m'n sims wilde de top van ordehandhaving tak 'geheim agent' bereiken, maar ik heb 'r per ongeluk de verkeerde tak laten kiezen. Nou probeerde ik met testingcheatsenabled true op de brievenbus te klikken zodat haar carrière kon bepalen, maar als ik dan op de carrière klik die ik wil (zedenagente geloof ik), gebeurt er niks. Wie kan mij helpen?
Bij mij werkt het gewoon goed om via de brievenbus een baan aan te klikken.
Als je de verkeerde tak hebt gekozen kun je niet rechtstreeks naar een andere tak. Wat je wel kunt doen is via je sim: Smartphone - baantjes etc.-ontslag nemen. Daarna kun je de andere tak aanklikken en daarna het niveau dat je wilt:

Baan via brievenbus:
Afbeelding

Ontslag nemen:
Afbeelding

En nieuwe baan:
Afbeelding

Skai schreef:Ik heb hetzelfde probleem!
Als ik die cheat gebruik, komt de baan niet bij zijn werk te staan, hij blijft dus werkloos. Heb het al heel vaak geprobeerd, maar hij doet het gewoon niet.. ik heb dit probleem overigens al maanden, dus bij mij is het niet een tijdelijk iets
Heb je het al eens geprobeerd in een nieuwe sims3 map? Het zou gewoon moeten werken ... Of is het bij jou ook dat je dan klikt op een carrière van een andere tak? (zie hierboven).
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Skai »

Bee schreef:
Skai schreef:Ik heb hetzelfde probleem!
Als ik die cheat gebruik, komt de baan niet bij zijn werk te staan, hij blijft dus werkloos. Heb het al heel vaak geprobeerd, maar hij doet het gewoon niet.. ik heb dit probleem overigens al maanden, dus bij mij is het niet een tijdelijk iets
Heb je het al eens geprobeerd in een nieuwe sims3 map? Het zou gewoon moeten werken ... Of is het bij jou ook dat je dan klikt op een carrière van een andere tak? (zie hierboven).
Nee, hij doet het bij mij bij geen enkele baan. Er blijft gewoon staan dat hij werkloos is.
Nieuwe sims map? Hoe doe ik dat?
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door BanaanZombie »

Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Bee »

Skai schreef:
Nee, hij doet het bij mij bij geen enkele baan. Er blijft gewoon staan dat hij werkloos is.
Nieuwe sims map? Hoe doe ik dat?
Of je sim is nog een tiener - maar dan zijn er ook al sommige banen die hij/zij wel kan doen.
Of een oudere? Dat heb ik nog niet getest maar ik denk dat dat niet kan.
Hopelijk gaat het wel weer in een nieuwe sims3 map.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Skai »

Bee schreef:
Skai schreef:
Nee, hij doet het bij mij bij geen enkele baan. Er blijft gewoon staan dat hij werkloos is.
Nieuwe sims map? Hoe doe ik dat?
Of je sim is nog een tiener - maar dan zijn er ook al sommige banen die hij/zij wel kan doen.
Of een oudere? Dat heb ik nog niet getest maar ik denk dat dat niet kan.
Hopelijk gaat het wel weer in een nieuwe sims3 map.
Nee, waren jongvolwassenen. Ik heb het met vier verschillende geprobeerd, geloof ik. Het is al best lang zo, maar ik gebruik het nooit dus liet het maar zitten. Ik moest er opeens aan denken toen ik dit topic zag.
Ik ga het binnenkort eens proberen met die sims 3 map.
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door lobjed »

Gebruik je wel eerst de cheat testingcheatseanbled true. Want bij mij werkte famlyfunds nooit totdat ik het heldere idee had eerst deze cheat te gebruiken toen werkte het wel
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door BanaanZombie »

De cheat Testingcheatsenabled true is de enige die je nodig hebt voor dit trucje. Je moet dan met rechts op de brievenbus klikken en dan krijg je allemaal opties
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Skai »

lobjed schreef:Gebruik je wel eerst de cheat testingcheatseanbled true. Want bij mij werkte famlyfunds nooit totdat ik het heldere idee had eerst deze cheat te gebruiken toen werkte het wel
Die cheat heb ik inderdaad gebruikt. Als je hem niet invoert, kan je niet eens de extra opties krijgen bij de brievenbus ;)
Maar bedankt voor het meedenken!
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Thomasdef03
Gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jun 2015, 16:49
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Thomasdef03 »

Bee schreef: Bij mij werkt het gewoon goed om via de brievenbus een baan aan te klikken.
Als je de verkeerde tak hebt gekozen kun je niet rechtstreeks naar een andere tak. Wat je wel kunt doen is via je sim: Smartphone - baantjes etc.-ontslag nemen. Daarna kun je de andere tak aanklikken en daarna het niveau dat je wilt
Ik denk dat dat de oplossing is. Ik ga het binnenkort even testen. Bedankt voor het meedenken!
Thomasdef03
Gebruiker
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 jun 2015, 16:49
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Thomasdef03 »

Thomasdef03 schreef:
Bee schreef: Bij mij werkt het gewoon goed om via de brievenbus een baan aan te klikken.
Als je de verkeerde tak hebt gekozen kun je niet rechtstreeks naar een andere tak. Wat je wel kunt doen is via je sim: Smartphone - baantjes etc.-ontslag nemen. Daarna kun je de andere tak aanklikken en daarna het niveau dat je wilt
Ik denk dat dat de oplossing is. Ik ga het binnenkort even testen. Bedankt voor het meedenken!
Dat was het. Nu is ze agente zedenpolitie :)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Van carrière wisselen

Bericht door Bee »

Thomasdef03 schreef: Dat was het. Nu is ze agente zedenpolitie :)
Mooi! :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”