Klassieke opknapauto wordt blokje...

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Yla68
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2015, 20:02
Contacteer:

Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Yla68 »

Heb weer wat raars... de klassieke auto werd opeens een wit blokje nadat ze klaar waren met het op knappen van de auto. Echt drama want nu wil hij met de auto rijden en dan lukt dat niet. Hij zit in zijn rugtas en ik kan er echt helemaal niks mee, kan hem niet op de oprit plaatsen of verkopen. :huilen: Mijn mannetje komt nu niet thuis omdat hij niet in de auto kan rijden :huilen:

Ga nu proberen om het bestand te verwijderen uit mijn download map en hem daarna weer te opnieuw te plaatsen, zo word ik er gek van :roodboos:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door BanaanZombie »

Heb je hem van Bee haar site af? Heb je de fix dan ook geplaatst?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Yla68
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2015, 20:02
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Yla68 »

Ja, die komt van haar site af. Heb de fix geplaatst, we hebben hem in Electronic Arts - De Sims 3 - Mods - Packages mapje staat is dat goed?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Bee »

Yla68 schreef:Heb weer wat raars... de klassieke auto werd opeens een wit blokje nadat ze klaar waren met het op knappen van de auto. Echt drama want nu wil hij met de auto rijden en dan lukt dat niet. Hij zit in zijn rugtas en ik kan er echt helemaal niks mee, kan hem niet op de oprit plaatsen of verkopen. :huilen: Mijn mannetje komt nu niet thuis omdat hij niet in de auto kan rijden :huilen:

Ga nu proberen om het bestand te verwijderen uit mijn download map en hem daarna weer te opnieuw te plaatsen, zo word ik er gek van :roodboos:
Hij doet het als je de laatste fix plaatst in je mapje Mods/Packages
Had je de auto al neergezet in je spel of speelde je in een oud spel?
In een oud spel heb je al scriptbestanden die dan vaak niet overeenkomen.

Test het in een nieuw spel, zoals ik ook alle items heb getest destijds.
Voor sommige items heb je ook de ccmerged nodig maar volgens mij bij deze niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door BanaanZombie »

Proberen met ccmerged kan echter geen kwaad
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Bee »

Yla68 schreef:Ja, die komt van haar site af. Heb de fix geplaatst, we hebben hem in Electronic Arts - De Sims 3 - Mods - Packages mapje staat is dat goed?
Heb je ook het nieuwste Mods mapje gebruikt en geplaatst in C:/Documenten/Electronic Arts/De sims 3?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Yla68
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2015, 20:02
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Yla68 »

Ja, alles volgens het boekje gedaan zoals hier beschreven staat : http://tarac.nl/Sims-3/Spullen%20downloaden.html

Het duurde allemaal even maar wou even wat uitproberen, heb de oude molen geplaatst in een stad en de komkommerfix ook gedownload, werkt allemaal perfect. Evenals de Prisma kunst studio, ook geen problemen. Frituurpan, ijsmachine en de pizza oven werken ook...
Vanmorgen even geprobeerd wat op deze site ( https://nonasims.wordpress.com/?s=missing+accessories ) wordt geadviseerd maar zonder succes, geen idee wat ik fout doe.
Ook in een nieuw spel geprobeerd en weer een blokje...

Wat kan ik nu nog proberen om te kijken wat er mis is?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Bee »

Yla68 schreef:Ja, alles volgens het boekje gedaan zoals hier beschreven staat : http://tarac.nl/Sims-3/Spullen%20downloaden.html

Het duurde allemaal even maar wou even wat uitproberen, heb de oude molen geplaatst in een stad en de komkommerfix ook gedownload, werkt allemaal perfect. Evenals de Prisma kunst studio, ook geen problemen. Frituurpan, ijsmachine en de pizza oven werken ook...
Vanmorgen even geprobeerd wat op deze site ( https://nonasims.wordpress.com/?s=missing+accessories ) wordt geadviseerd maar zonder succes, geen idee wat ik fout doe.
Ook in een nieuw spel geprobeerd en weer een blokje...

Wat kan ik nu nog proberen om te kijken wat er mis is?
Heb je de sloopauto gewoon via Roaring Heights waar het onderdeel van is, of gebruik je een losse file? De mijne zit IN Roaring Heights. Zie hier. Wel ww nodig voor de site zie elders op het forum.
Je vind daar ook de pagina voor het fixen van custom content. Even voor de zekerheid of je overal de laatste versies van gebruikt.
Ik ga hem ook nog eens testen. Vroeger was er ook nog een losse fix voor de sloopauto maar naderhand worden problemen opgenomen in de ultieme fix, zo werkte dat met Rachels bestanden. Ook dit euvel werd daardoor opgelost, ik heb het toen getest. Maar met EA weet je het nooit wat ze allemaal weer veranderen in dat spel. Ik ga ook even zoeken of ik de losse fix nog ergens heb staan tussen mijn eigen bestanden ..

Gevonden:
Pak het bestandje uit en plaatst het in C:/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages
Ook de nieuwste CCmerged moet je plaatsen waarschijnlijk: In C:/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Overrides
en een kopie van deze CCmerged plaatsen in je map DC backup (het oude bestand CCmerged eruit halen en eventueel bewaren op een andere plek)

Wel ook even je scriptbestanden verwijderen na deze acties en je spel daarna opnieuw opstarten.
(En uiteraard moet je dan ook een nieuwe sloopauto plaatsen, maar dat begreep je al wel denk ik :knip: )

Hoop dat het helpt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Yla68
Gebruiker
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 okt 2015, 20:02
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Yla68 »

:D Hij doet het :jazeker:
Heb de fix geplaatst en daarna ben ik een nieuw spel begonnen. De rest gewoon zo gelaten want we hebben de nieuwste CCmerged al. Wel wil ik graag nog even weten waar we de scriptbestanden kunnen vinden. Anders ga ik nog wel wat neuzen op het forum.

Heel erg bedankt ! :duimomhoog:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Bee »

Yla68 schreef::D Hij doet het :jazeker:
Heb de fix geplaatst en daarna ben ik een nieuw spel begonnen. De rest gewoon zo gelaten want we hebben de nieuwste CCmerged al. Wel wil ik graag nog even weten waar we de scriptbestanden kunnen vinden. Anders ga ik nog wel wat neuzen op het forum.

Heel erg bedankt ! :duimomhoog:
Hee wat goed zeg!!
Was nog niet aan het testen toegekomen maar bedankt voor je feedback, dan zal ik die fix ook weer toevoegen op de site.

Scriptbestanden verwijderen:
Sluit je spel af en verwijder deze vijf bestandjes uit je sims3 map in C:/Documenten/Electronic Arts/ De Sims3

CASPartCache.package
compositorCache.package
DeviceConfig
scriptCache.package
simCompositorCache.package

Start je spel weer op en ze worden opnieuw aangemaakt.
Dit helpt heel vaak als er problemen voordoen in je spel, als je iets hebt veranderd of als er een update is geweest van je grafische kaart etc.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Bee »

Ik heb de carfix weer toegevoegd aan de pagina Fixen Premium Content
Met dank aan Yla68 :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door SimloverCynthiaa »

Bee schreef:Ik heb de carfix weer toegevoegd aan de pagina Fixen Premium Content
Met dank aan Yla68 :)
Oeh daar was ik al een tijdje naar opzoek! dankjewel Bee & Yla68 :)
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

klassieke coole opknapauto

Bericht door esmeesims14 »

Hoi allemaal,
ik heb de klassieke coole opknapauto gedownload, en hij was bijna af(tenminste zo leek het, te zien aan zijn uiterlijk.) maar, na de laatste keer eraan werken, werd het een wit vierkant blokje. ik heb wel een fix in mijn spel; fix_juli2014.package . Maar volgens mij werkt dit niet op mijn auto.
in ieder geval alvast bedankt!
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: klassieke coole opknapauto

Bericht door BanaanZombie »

Wel bijzonder dat dat pas op het eind gebeurt! Heb je ook ccmerged erin? Dus gwn ALLE fixen van onze store items site
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: klassieke coole opknapauto

Bericht door esmeesims14 »

BanaanZombie schreef:Wel bijzonder dat dat pas op het eind gebeurt! Heb je ook ccmerged erin? Dus gwn ALLE fixen van onze store items site
Volgens mij niet, kan nog wel even kijken als ik straks thuis ben.

edit:
esmeesims14 schreef:
BanaanZombie schreef:Wel bijzonder dat dat pas op het eind gebeurt! Heb je ook ccmerged erin? Dus gwn ALLE fixen van onze store items site
Volgens mij niet, kan nog wel even kijken als ik straks thuis ben.
ik heb dus niet gekeken, ik heb ook de ccmerged erin. dus ik snap er helemaal niks meer van.
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: klassieke coole opknapauto

Bericht door Bee »

esmeesims14 schreef:Hoi allemaal,
ik heb de klassieke coole opknapauto gedownload, en hij was bijna af(tenminste zo leek het, te zien aan zijn uiterlijk.) maar, na de laatste keer eraan werken, werd het een wit vierkant blokje. ik heb wel een fix in mijn spel; fix_juli2014.package . Maar volgens mij werkt dit niet op mijn auto.
in ieder geval alvast bedankt!
Klopt gebeurt op het einde als je niet de juiste fix hebt ...
Je hebt namelijk ook de carfix nodig. Je vindt deze fix hier: http://sims-store.weebly.com/fixen-premium-content.html

edit: berichten van eerder dit jaar samengevoegd
@ esmeesims14: Lees ook even de verdere informatie hierboven over nieuw spel aanmaken etc. als het niet werkt na het toevoegen van de fix! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: klassieke coole opknapauto

Bericht door esmeesims14 »

Bee schreef:
esmeesims14 schreef:Hoi allemaal,
ik heb de klassieke coole opknapauto gedownload, en hij was bijna af(tenminste zo leek het, te zien aan zijn uiterlijk.) maar, na de laatste keer eraan werken, werd het een wit vierkant blokje. ik heb wel een fix in mijn spel; fix_juli2014.package . Maar volgens mij werkt dit niet op mijn auto.
in ieder geval alvast bedankt!
Klopt gebeurt op het einde als je niet de juiste fix hebt ...
Je hebt namelijk ook de carfix nodig. Je vindt deze fix hier: http://sims-store.weebly.com/fixen-premium-content.html

edit: berichten van eerder dit jaar samengevoegd
@ esmeesims14: Lees ook even de verdere informatie hierboven over nieuw spel aanmaken etc. als het niet werkt na het toevoegen van de fix! :)
okee thanks a lot, nu werkt hij dus wel weer gewoon!
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Klassieke opknapauto wordt blokje...

Bericht door Bee »

Fijn, veel plezier! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”