Series na spelen

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Series na spelen

Bericht door lobjed »

Ik vraag me wel eens af of er meer mensen zijn die sommige series na spelen.
Ik heb de personages van the bold and the beautifull , en brothers and sisters.
Met brothers and sisters speel ik terug in de tijd ik ben nu in de jaren 50, en daarom gebruik ik geen magnetron ,computer en andere apparatuur die er toen nog niet was. Ook de kleding, kapsels en verdere meubels zijn aan gepast.
Wie doet dat ook.?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Series na spelen

Bericht door Bee »

lobjed schreef:Ik vraag me wel eens af of er meer mensen zijn die sommige series na spelen.
Ik heb de personages van the bold and the beautifull , en brothers and sisters.
Met brothers and sisters speel ik terug in de tijd ik ben nu in de jaren 50, en daarom gebruik ik geen magnetron ,computer en andere apparatuur die er toen nog niet was. Ook de kleding, kapsels en verdere meubels zijn aan gepast.
Wie doet dat ook.?
Wat een leuk idee! Ja ik denk dat veel mensen dit doen of graag zouden willen. Heb ook mooie pogingen gezien van de personages van bv Twilight. Die jij hebt van The Bold ben ik erg benieuwd naar! Kun je ze uploaden zodat ik ze op onze Uitwisseling kan zetten? :P
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Series na spelen

Bericht door lobjed »

Hoi Bee dat wil ik wel doen maar ze lijken niet hoor. En verder zijn het de jonge versies van bijv: hope,liam en wyat.
Ze zijn nog tieners. Dus ik speel echt een stukje terug in de tijd.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Series na spelen

Bericht door Bee »

Ben toch heel benieuwd hoor hoe ze eruit zien!
Het valt niet mee om iemand echt helemaal perfect na te maken, ik vind het altijd bijzonder knap als mensen die poging wagen en er maar een beetje bij in de buurt komen. Ik volg de Bold al vanaf dat het in Nederland wordt uitgezonden (1990) :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Series na spelen

Bericht door lobjed »

Hoi Bee ik ben er mee bezig maar ik moet de sims restylen zodat ze voor iedereen te spelen zijn ik heb nogal veel downloads. dus ik ga ze eerst even bewerken. Zodat je ze nog een beetje herkent
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: Series na spelen

Bericht door harlinquin »

Ik speel niet echt series na maar gebruik regelmatig wel namen en personages van series waar ik mijn sims wat op baseer. Mijn huizen/meubels etc aanpassen aan de tijd doe ik wel want ik ben gek op historische dingen en dan geberuik ik ook geen computer in een middeleeuwse.

Het is inderdaad erg lastig om sims herkenbaar te maken en ik vind dat dna ook erg knap als iemand dat kan.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”