Trouwen

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Trouwen

Bericht door BanaanZombie »

Oorspronkelijk bericht van Leandertjuh

Hallo allemaal,

Omdat er veel vragen zijn over het trouwen, dat het niet lukt en zo, heb ik besloten om er een (kleine) handleiding over te maken.

Eerst de normale manier:

1. Zorg dat de relatie tussen je twee sims heel erg goed is, ongveer 100%.

2. Kijk bij 'Romantisch' of er 'Aanzoek doen' bij staat, zo ja, klik daarop.

3. Nu kun je trouwen.

Heel vaak komen de vragen bij stap 2, dat komt omdat 'Aanzoek doen' er niet altijd bij staat.

Dan nu de manier om te zorgen dat het wél kan:

1. Zorg dat de relatie tussen je twee sims heel erg goed is, ongeveer 100%.

2. Klik met je ene sim op je andere sim en dan op 'Aantrekking bekennen'.

3. Als het goed is komt er nu eeen hartje te staan bij de relatie, en kun je nu wel de interactie 'Aanzoek doen' uitvoeren.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! :)
Groetjes Leander
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
iniminimoshimo
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:26
Contacteer:

Re: Trouwen

Bericht door iniminimoshimo »

Misschien is het ook handig om even te vermelden dat links bovenaan moet staan 'X vind Y extreem onweerstaanbaar' (ofzoiets) moet staan voor hij/zij het zal accepteren of je het zelfs kunt doen. :knipoog:
(Misschien al eerder, maar ik weet zeker dat je best al een reeks romantische acties uitvoert voor je het doet)

Ook even nakijken of de sim in kwestie al een relatie heeft, want dan kun je natuurlijk geen aanzoek doen!
Ik denk dat trouwen ook niet mogelijk is als beide huishoudens vol zitten, maar dit is maar een vermoeden. Het lijkt me ook best wel logisch aangezien het spel je forceert twee pas getrouwde sims samen te zetten.
Gerrelt
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 dec 2014, 12:02
Contacteer:

Re: Trouwen

Bericht door Gerrelt »

ik kan alleen maar een besloten huwelijk hebben... is dat echt de enige mogelijkheid? of kun je ook in het openbaar trouwen en zo ja, hoe?
Gebruikersavatar
Melody
Gebruiker
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 jan 2015, 13:40
Contacteer:

Re: Trouwen

Bericht door Melody »

Gerrelt schreef:ik kan alleen maar een besloten huwelijk hebben... is dat echt de enige mogelijkheid? of kun je ook in het openbaar trouwen en zo ja, hoe?
Als je verloofd bent kan je als het goed is een feest geven, en dan een trouwfeest.
Everything sweet ain't sugar coated
Alis volat propriis ~
Croma76
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2014, 23:34
Contacteer:

Re: Trouwen

Bericht door Croma76 »

Hallo.
Ik heb al eens het "Trouwen" meegemaakt, maar soms, al staan de vrienden/relatie balkjes helemaal in het Groen, en ze hebben hartjes boven hun hoofden, krijg ik soms toch geen "Verloven/Trouwen" optie.

(dat ik er zelf nu mee aankom :grijns: ) Maar zou het misschien door --het NIET alle eigenschappen kennen-- van de andere sims, dat je geen Verloven/Trouwen optie krijgt?

Hoop dat je t snapt.

Groetjes Croma76.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Trouwen

Bericht door xJessica »

Croma76 schreef:Hallo.
Ik heb al eens het "Trouwen" meegemaakt, maar soms, al staan de vrienden/relatie balkjes helemaal in het Groen, en ze hebben hartjes boven hun hoofden, krijg ik soms toch geen "Verloven/Trouwen" optie.

(dat ik er zelf nu mee aankom :grijns: ) Maar zou het misschien door --het NIET alle eigenschappen kennen-- van de andere sims, dat je geen Verloven/Trouwen optie krijgt?

Hoop dat je t snapt.

Groetjes Croma76.
Volgens mij maakt het niet uit hoeveel eigenschappen je kent, maar zoals hierboven volgens mij al staat moet er wel staan X vindt Y extreem onweerstaanbaar. Oftewel, veel romantische acties doen enz
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”