sim laten intrekken bij stadsbewoner

Hier kan je algemene vragen stellen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Het zou zeker erg leuk zijn! :)
Het is nu al wel zo dat je sims tot vervelends toe gebeld worden om mee 'op date' te gaan, dus misschien moeten we toch voorzichtig zijn met onze wensen.. Haha :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

Hahaha o god ja die uitnodigingen voor dates zijn zeker irritant! Hoewel ik die stroom liefdesbrieven en cadeaus in de brievenbus dan wel weer grappig vind (in real life zou het echter behoorlijk creepy zijn om liefdesbrieven en cadeau van volslagen vreemden te krijgen haha :lol: ). In elk geval als ze dan zorgen dat stadsbewoners die aanzoeken ook net zo weinig doen als dat ze de verzoeken om samen te wonen doen, zal het wel prima zijn.

Of misschien in het opties menu een knopje toevoegen dat je uit kunt zetten dat je aanzoeken krijgt. Ik zou erg graag de mogelijkheid hebben die verzoeken voor dates uit te zetten. Wie weet; in de toekomst. Inmiddels kunnen we nl. ook het bezorgen van de krant stop zetten (ben ik erg fan van :mrgreen: )
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Ik vind dat jij erg goede ideeën hebt voor de sims!! EA zou daar iets van kunnen leren. Een knop om de dateverzoeken uit te zetten zou echt geweldig zijn! Erg vervelend als je zit te wachten op een kans bv.

En ja die cadeautjes in de brievenbus vind ik ook altijd zo geinig, en handig als je nog niet zo rijk bent en niet wilt cheaten :grijns:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door lobjed »

Wat leuk om te lezen dat het gelukt is bij jou Harlinquin . Ik ben nog steeds bezig maar nu weet ik dat ik tussendoor niet moet gaan flirten of zo. Ik ga het straks nog eens proberen.
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

@Bee: Bedankt! :grijns: Ik wil EA best mijn ideeën vertellen maar ik vermoed dat EA daar weinig interesse in heeft haha en ik heb de sims 4 ook niet gespeeld dus geen idee wat ze allemaal verbeterd/veranderd hebben.
JA die date-verzoeken komen vaak op het verkeerde moment en sowieso vind ik het erg irritant dat mijn sims zeker 5 verzoeken per dag krijgt terwijl ze verloofd is.

Jaaa sommige van die cadeautjes zijn echt dure dingen. Erg handig inderdaad.

@Lobjed: Ik heb inderdaad geen romantische interacties tussendoor gedaan. Ik ga het zelf ook nog eens uitproberen met een andere sim.
Edit; Succes in elk geval! Ben benieuwd of het inderdaad zo 'simpel' is als een reeks vriendelijke interacties.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Zodra je romantische interacties doet, ook al is het steeds bij dezelfde sim, dan sta je blijkbaar bij alle andere sims in de markt om mee te daten. En, ook zo irritant, vanaf daar val je op iedere mannelijke danwel vrouwelijke sim die je tegenkomt. Je kunt wel met Nraas daar iets aan doen (aantrekking verminderen) maar dat heeft ook weer effect op je relatie, daarom is het ws ook lastig in te bouwen in het spel.. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

oooo dat klinkt logisch! Nou je kunt toch alsnog in de dating markt actief zijn maar niet gebeld kunnen worden door sims voor dates? Misschien denk ik er te simpel over maar het lijkt dat je dan een soort van interactie (nl. gebeld worden voor dates) uitgezet wordt. Beetje op het idee dat je ook heksen etc kunt verwijderen uit het spel als je dat wilt. Ik vind het inderdaad ook vervelend dat zowat alles en iedereen zich aangetrokken voelt tot je en je sim er inderdaad ook op ingaat. Dat creeerde bij mij problemen toen de zus van mijn sim haar vriend haar aantrekkelijk vond.... :rologen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Ja, je moet ze goed in de gaten houden hahaha 8-)
Ik denk dat dat systeem niet los te koppelen is anders hadden ze dat waarschijnlijk wel gedaan. Om verloofd te kunnen raken moet je je uiterste best doen en veel romantische interacties uitvoeren. Het gevolg daarvan is dat je aantrekking voor mannelijke/vrouwelijke sims de pan uit stijgt. Je kunt dat zien als je de NRaas Mastercontroller hebt geïnstalleerd.
Benodigd:
de Basemod: http://nraas.wikispaces.com/MasterContr ... ase+Twelve
en de Cheats: http://nraas.wikispaces.com/MasterContr ... ase+Twelve

Ik zet het wel eens terug op '0', dat helpt heel goed voor het terugbrengen van de date-telefoontjes. Daarna een paar romantische interacties naar je partner, maar niet teveel anders begint de ellende weer.

Je kunt in het spel wel de kansaanbiedingen uitvinken, misschien helpt dat ook? Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik ben het er helemaal mee eens dat ze er een knop voor zouden moeten maken met 'aan' en 'uit', hoop dat dat nog eens gaat gebeuren in een volgend spel maar voor sims 3 zal dat er niet meer inzitten helaas ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

waarschijnlijk zal het voor de sims 3 niet meer gebeuren maar mij lijkt dat het wel los te koppelen moet zijn.
Bedankt voor de tip, ik ga die mastercontroller installeren. De partner van mijn sims is inderdaad wel erg '' aanhankelijk'. Hij doet uit zichzelf erg veel romantische interacties dus ik denk dat inderdaad de aantrekking van mijn sim ontzettend hoog is geworden tgv mijn handelen om haar verloofd te maken.

Ik zal eens kijken of de kansaanbiedingen uitzetten helpt. MOmenteel is ze op vakantie dus zijn de date-verzoeken ook gestopt ;) Zou het ook te maken hebben met de hoogte van autonomie van sims?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

De hoogte van autonomie bij de sims, hoe hoger, des te meer ze zich gedragen naar hun karakter (eigenschappen) en aangeleerd gedrag. Ook bij je partner is die aantrekking gestegen naarmate de uitgevoerde romantische interacties.

Autonomie uitzetten zorgt ervoor dat ze niets doen uit zichzelf tenzij ze echt in levensgevaar zijn... Dus niet echt gezellig om dit uit te zetten! :grijns:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

harlinquin schreef: Bedankt voor de tip, ik ga die mastercontroller installeren.
Als je hem hebt geïnstalleerd klik je op je sim:
NRaas
NRaas Mastercontroller
Intermediair
Seksuele voorkeur - enter (of okay)
Je krijgt dan een schermpje waarin je waarden van min honderd tot honderd in kunt vullen - voor zowel vrouwen als mannen

Wel oppassen hoor met NRaas, maak een backup van je spel voordat je van alles in gaat vullen en uitproberen!
Dus bij twijfel altijd eerst je spel opslaan, of opslaan als, etc. NRaas is erg leuk maar je moet wel weten wat je doet .. :tong:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

Ik vind hoge autonomie ook leuk (hoewel i kvoor mijn sim heb aangevinkt dat zij geen hoge autonomie heeft, voordat ze per ongeluk ingaat op iemands flirtgedrag) maar misschien helpt het wel als je die iets lager zet.

Ik moet het nog proberen mbt die kansen. En bednakt voor de tips met die mastercontroller. ik was inderdaad van plan wel de boel voordien op te slaan voordat ik god weet wat verander :P

Edit; ik heb het idee dat er wel minder date-verzoeken komen als je de kansen uitzet maar er komen er nog wel. Ze wordt nu nog 1 a 2 keer gebeld dus dat is wel een stuk minder. (ik heb die mastercontroller nog niet gebruikt)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Ook met de kansen aan wordt het na verloop van tijd wel minder geloof ik. Dat idee heb ik wel, zeker als je tussendoor op reis bent geweest. Tegenwoordig laat ik alle instellingen gewoon staan als ik speel.

Sims bellen ook over feestjes die beginnen etc. Ik neem hem nooit op maar de belangrijke komen toch altijd wel door :mrgreen:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

Ja die feestjes is zo'n ander punt van ergenis haha. En die komen onverminderd door ookal staan de kansen uit. Ik word ook zo vaak uitgenodigd door mensen die ik niet eens ken en dan gaat de telefoon weer dat die feestjes beginnen of dat ik er niet ben. Oftewel het lijkt regelmatig alsof die telefoon non-stop afgaat :lol:

misschien een knopje dat de ringtoon uit kan? Dat zou ook al schelen ;)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door BanaanZombie »

Je kan de telefoon toxh uitzetten?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Telefoon uitzetten of negeren ja en volgens mij kun je ook nog de ringtone uitzetten zodat je nog wel de kansen krijgt. Dit laatste weet ik niet helemaal zeker ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

Kan de telefoon uit in sims 3? Dat wist ik nog niet haha o wat dom. Dat ga ik snel eens bekijken :D
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Jaaa dat kan haha... Ik kwam er ook pas achter tijdens een bug, toen de telefoon maar bleef rinkelen. Dan ga je zoeken naar instellingen enzo :P
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
harlinquin
Gebruiker
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 mei 2015, 20:52
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door harlinquin »

Dat kan ik me indenken. Ik heb er nog nooit zo naar gekeken/gezocht...die telefoon roept zo'n waaier van interacties op ook. Ik heb het inmiddels gevonden dus telefoons staan uit en het is heerlijk rustig haha.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: sim laten intrekken bij stadsbewoner

Bericht door Bee »

Cool, eindelijk rust hahaha :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”