CAS, pipetje en Catalogus probleem

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

CAS, pipetje en Catalogus probleem

Bericht door maramsp »

Hallo,

Er is mij het volgende opgevallen.
Als ik de catalogus open heb staan, en vervolgens CAS open, en dan als ik klaar ben met stylen, CAS weer sluit, scrolt de catalogus weer helemaal terug naar boven, dus naar de goedkoopste items.

Hetzelfde gebeurd als ik de catalogus open heb, het pipetje gebruik om het item te klonen, vervolgens CAS open, en hem dan weer weg klik.

Aangezien ik nu fort zandkasteel aan het bouwen ben, en dus totaal niet op de centen let, en alleen het allerbeste voor mijn sim wil, is dit vrij irritant dat ik dan iedere keer weer naar beneden moet scrollen om de duurdere items weer te geven.

Dus is er een mogelijkheid om;

of de catalogus te laten staan op waar die stond?
Of om de duurste items boven te krijgen in de catalogus?

Alvast bedankt.

Groetjes van Martijn
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: CAS, pipetje en Catalogus probleem

Bericht door Bee »

Dat is een bekend probleem.. Zelfs als je sorteert op bepaalde uitbreidingen moet je dat telkens weer opnieuw doen. Wat je misschien nog kunt doen is je eigen collectie maken maar ook dan moet je die steeds weer opnieuw uitlichten.

In CAS heb ik zelf nooit gesorteerd, weet ook niet of dat kan eigenlijk. Een nieuwe outfit maken is gewoon enorm tijdrovend, zeker als je alle uitbreidingen en veel downloads hebt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: CAS, pipetje en Catalogus probleem

Bericht door maramsp »

En dan te bedenken dat ik vrij weinig package files heb, en ook nog sims3packs heb omgezet in package files.
Heb in totaal nu slects 44 package files in mods\packages en slects 1tje in overrides.
Ik heb de store fixes, en die andere packages van games4theworld (waaronder ccmerged, en een paar andere) niet gecominbeerd met elkaar, en ook niet meegenomen met die 44+1.

T is natuurlijk wel zo, dat er een paar gb data in die package bestanden zitten, maar had juist gelezen dat als je package files samen zou voegen het dan wat soepeler zou moeten draaien.

Kun je dus nagaan als ik de package bestanden allemaal los erin zou zetten.

Anyway, heb nu ook een fps limiter geinstalleerd, kijken of dit gaat werken :)

Edit: Die fps limiter werkt echt super. Ik maak zo nog even een ander topic aan, met de download en de instructies :)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”