Verlofdagen

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Plofrijst
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mei 2015, 18:34
Contacteer:

Verlofdagen

Bericht door Plofrijst »

Ik vind die zo irritant. Twee Sims, man en vrouw. Vrouw groeit op over 12 dagen en man over 11. Ik laat ze trouwen en vrouw raakt zwanger. Nu heeft mijn vrouwelijke Sim 10(!) dagen verlof en de man 5. De carrière van de vrouw is dus gewoon over, want met die twee dagen die ze dan nog kan werken haalt ze de top niet. Bestaat er iets van een mod om dit aan te passen? Ik vind een dag of twee na de geboorte van het kind leuk, maar meer verlof hoef ik ook echt niet.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door tarac »

Bestaat een dergelijke mod ook in het werkelijke leven ?
Meestal is na het krijgen van een kind de carriere van de vrouw ook "naar de vaantjes".
Plofrijst
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mei 2015, 18:34
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door Plofrijst »

tarac schreef:Bestaat een dergelijke mod ook in het werkelijke leven ?
Meestal is na het krijgen van een kind de carriere van de vrouw ook "naar de vaantjes".
Nee, maar gelukkig is dit een spel en niet het echte leven. Al dat thuiszitten is zo saai. :grijns:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door Bee »

Plofrijst schreef:Ik vind die zo irritant. Twee Sims, man en vrouw. Vrouw groeit op over 12 dagen en man over 11. Ik laat ze trouwen en vrouw raakt zwanger. Nu heeft mijn vrouwelijke Sim 10(!) dagen verlof en de man 5. De carrière van de vrouw is dus gewoon over, want met die twee dagen die ze dan nog kan werken haalt ze de top niet. Bestaat er iets van een mod om dit aan te passen? Ik vind een dag of twee na de geboorte van het kind leuk, maar meer verlof hoef ik ook echt niet.
Deze mod moet wel helpen, je kunt zelfs tijdens je zwangerschap naar je werk: http://modthesims.info/d/500862
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door BanaanZombie »

Die verlof dagen zijn toch optioneel? Je mag thuis bkijven maar je kan gewoon naar je werk gaan. Mijn sims gaan zelfs automatisch gewoon naar hun werk tenzij ik de actie cancel en pas dan krijg ik in beeld 'Sim heeft een verlof dag opgenomen'

Geen mod voor nodig dus
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:Die verlof dagen zijn toch optioneel? Je mag thuis bkijven maar je kan gewoon naar je werk gaan. Mijn sims gaan zelfs automatisch gewoon naar hun werk tenzij ik de actie cancel en pas dan krijg ik in beeld 'Sim heeft een verlof dag opgenomen'

Geen mod voor nodig dus
Bij mij niet hoor! Ik mag trouwens niks als mijn sim zwanger is ... niet eens duiken! Zelfs niet als meerminsim.
Wat wel gewoon kan is de zelfstandige beroepen zoals schilder etc.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door BanaanZombie »

Ik bedoel NA de zwangerschap he, als het kind al geboren is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door Bee »

Na de zwangerschap kun gewoon werken uiteraard, dan moet je een oppas bellen ...
Maar daar gaat het in dit geval niet over, het gaat over zwangerschapsverlof, als het kind geboren is ben je niet meer zwanger .. :tong:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door BanaanZombie »

Ik dacht dat het om de verlof dagen na de geboorte ging
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verlofdagen

Bericht door Bee »

Dat heb ik ook nooit gezien eigenlijk - gewoon hup weer aan het werk! Heb me daar wel eens over verbaasd, in het normale leven ligt dat anders ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”