Sim komt niet terug uit gevangenis

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Gerrelt
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 dec 2014, 12:02
Contacteer:

Sim komt niet terug uit gevangenis

Bericht door Gerrelt »

Mijn sim is verdwenen!
Hij moest 'een nachtje' de gevangenis in, maar een paar simdagen later heb ik hem nog niet terug. Hij is overigens helemaal weg: ik zie hem niet meer in mijn huishouden. De relatie met de andere familieleden is wel behouden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sim komt niet terug uit gevangenis

Bericht door tarac »

Gerrelt schreef:Mijn sim is verdwenen!
Hij moest 'een nachtje' de gevangenis in, maar een paar simdagen later heb ik hem nog niet terug. Hij is overigens helemaal weg: ik zie hem niet meer in mijn huishouden. De relatie met de andere familieleden is wel behouden.
Waarschijnlijk levenslang gekregen !
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Sim komt niet terug uit gevangenis

Bericht door Sven »

Je bent niet de enige die er last van hebt, ik kwam hier ook iets tegen daarover: http://forums.thesims.com/en_Us/discuss ... -come-back

In dezelfde thread wordt ook een oplossing gegeven:
1. Go to Edit Town
2. Click on your household
3. Click on "split up household". Your jailed Sim should show up with the family in photo.
4. Move your jailed Sim to new household w/ an adult. They should both then be moved to the clipboard.
5. Click on those 2 Sims on clipboard, and "Merge" with your regular household.
6. Return to game, and voila! S/he should show up at your house, like they just got home.
7. Order a pizza, because, why not?
En
an easier fix:

simply go to "edit town", switch to a different household, then go back to "edit town' and switch back to the original household. I did this and my sim who'd disappeared was standing outside.
Volgens mij werkt naar een ander huishouden switchen en weer teruggaan dus, en als dat niet werkt kan je de bovenste oplossing evt. proberen.
Ben zelf niet bekend met de Nederlandse termen in De Sims dus kan het niet helemaal vertalen, mocht je moeite met Engels hebben, laat het even weten!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”