Sims 3 Launcher werkt niet

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
kiki120
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2015, 17:08
Contacteer:

Sims 3 Launcher werkt niet

Bericht door kiki120 »

Ik heb zojuist de Sims 3 1 klik installatie gedownload, werkt allemaal prima, game start normaal op etc. Het enigste wat niet werkt is de Launcher, ik krijg dan een foutmelding, Sims 3 Launcher werkt niet meer, er word gezocht naar een oplossing. Vervolgens sluit dit automatisch weer af en dan gebeurt er niks meer. Ik kan het spel wel starten zonder Launcher, maar wil graag cc downloaden en dit krijg ik nu niet voor elkaar. Weet iemand hoe ik de Launcher wél aan de praat krijg, óf hoe ik cc via een ''omweg'' kan downloaden?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 3 Launcher werkt niet

Bericht door Bee »

Je hebt je berichtje onder sims 2 gezet. Bedoel je 2 of 3? Kijk even op het forum onder de 1 klik berichtjes, daar staat hoe je opstart via de launcher.
Installatiemap de sims 3 (of 2) game bin launcherW. exe

Zie hier viewtopic.php?f=54&t=2119
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 Launcher werkt niet

Bericht door tarac »

Wanneer je het spel via de snelkoppeling start kun je via het optiemnenu (die 3 puntjes) naar het startmenu (Launcher).
Grote kans dat je wat berichtjes krijgt ove script-errors, klik overal op NEE !

Je kan ook artikelen uit de uitwisseling buiten de Launcher om downloaden, zie viewtopic.php?f=17&t=1290
Of je kan natuurlijk de website van Bee bezoeken: http://www.sims-store.weebly.com (daar kun je alles van de store downloaden)
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”