Stamboom verdwijnt!

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Simsaigon
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2017, 16:48
Contacteer:

Stamboom verdwijnt!

Bericht door Simsaigon »

Hoi allemaal!

Ik speel nu al een tijdje met een familie, zit al aan de vierde generatie.
Maar nu ging ik onlangs nog eens kijken naar de stamboom (al mijn vorige generaties zijn gestorven) en alles is weg!
De stamboom begint zogezegd pas bij de persoon met wie ik nu aan het spelen ben.

Ik heb dat een tijd geleden ook gehad, maar toen had ik allemaal dingen verwijderd op mijn laptop en het kan zijn dat ik die bestanden per ongeluk verwijderd heb...

Kan iemand me helpen??

Ook was ik met een Sim naar China gegaan ( al een tijd geleden ) en toen had ik visumniveau 2 gekregen en toen ik dan nu opnieuw naar China ging, was mijn visumniveau terug maar 1...
Alsof alles wat ik vroeger met die familie deed, weg is...

Alvast bedankt!!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Stamboom verdwijnt!

Bericht door tarac »

Speel je met mods / hacks / NRaas ?

Niemand, buiten de programmeurs van Electronic Arts, weten welke geheugenadressen gebruikt worden voor b.v. een stamboom.
Wanneer een mod of hack deze geheugenadressen vult met andere info, ja, dan zijn de gegevens van de stamboom overschreven.
Simsaigon
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2017, 16:48
Contacteer:

Re: Stamboom verdwijnt!

Bericht door Simsaigon »

tarac schreef:Speel je met mods / hacks / NRaas ?

Niemand, buiten de programmeurs van Electronic Arts, weten welke geheugenadressen gebruikt worden voor b.v. een stamboom.
Wanneer een mod of hack deze geheugenadressen vult met andere info, ja, dan zijn de gegevens van de stamboom overschreven.

Ik heb 1 keer 'testingcheatsenabled true' gebruikt om het uiterlijk van een Sim te veranderen in CAS...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Stamboom verdwijnt!

Bericht door tarac »

Simsaigon schreef:
tarac schreef:Speel je met mods / hacks / NRaas ?

Niemand, buiten de programmeurs van Electronic Arts, weten welke geheugenadressen gebruikt worden voor b.v. een stamboom.
Wanneer een mod of hack deze geheugenadressen vult met andere info, ja, dan zijn de gegevens van de stamboom overschreven.

Ik heb 1 keer 'testingcheatsenabled true' gebruikt om het uiterlijk van een Sim te veranderen in CAS...
testingcheats is geen mod of hack maar een goedgekeurde cheat.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”