Mannen met vrouwenhaar

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Mannen met vrouwenhaar

Bericht door Skai »

Hoi!

Het is hier een beetje uitgestorven geloof ik, maar sinds kort speel ik dus weer actief de sims haha.
Ik heb al tijden gedownloade kleding en haar e.d. Ik download eigenlijk alleen 'bekende' dingen, waarvan ik redelijk zeker ben dat ze niet schadelijk zijn.
Alleen...
Als de mannen in mijn spel opgroeien, krijgen ze bijna altijd die twee verschrikkelijke vrouwenstaarten met rode linten er om heen. In mijn eigen gezin paste ik het natuurlijk aan, maar de sims in de stad liet ik gewoon zo lopen.
Nu mijn familie echter groot wordt (onderhand generatie 5) begin ik me er wel aan te ergeren. Nu lopen dus 'mijn' broers/ooms/neven bijna allemaal met twee staartjes. Echt verschrikkelijk :rologen: Ik weet dat ik het kan aanpassen, maar het is zoveel werk.

Heeft iemand een oplossing om die verdraaide staarten uit mijn spel te verwijderen? Ze staan overigens niet bij CAS als haarstijl. Ook is het niet alleen bij dit spel, maar bij allemaal...
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mannen met vrouwenhaar

Bericht door tarac »

Gebruik je mods in je spel ?
Gebruikersavatar
Skai
Gebruiker
Berichten: 185
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:25
Contacteer:

Re: Mannen met vrouwenhaar

Bericht door Skai »

tarac schreef:Gebruik je mods in je spel ?
Uhm. Ik heb wel kleding e.d. gedownload die in het mapje bij mods moeten staan, maar ik weet niet of je die bedoelt?
Daarnaast heb ik geen mods. Ja, vandaag nraas story progression gedownload, maar dit probleem heb ik dus al veel langer..
Unë jam kuq e zi, kuq e zi jam unë dhe ti
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mannen met vrouwenhaar

Bericht door tarac »

Wat gebeurt er met het haar als je een nieuw Sims-mpaje maakt in Documenten ?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”