Banen en Beroep

Hier kan je algemene vragen stellen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Banen en Beroep

Bericht door tarac »

Ik wil zelfstandig ruiter worden maar daarvoor moet je baantjes en beroep bellen, maar dat kan ik alleen als mijn sim al een beroep heeft en dan staat er niets tussen van zelfstandige ruiter is er ook een andere manier om zelfstandige ruiter te worden?

--------------------------------------------------------------------------------


Joycelicious
Hiervoor moet je op het gemeentehuis klikken en daar heb je de optie op zelfstandig werk te verrichten




--------------------------------------------------------------------------------


ok123
dat kan ik ook niet

------------------------------------------------------------------------------

Joycelicious
zie hier de handleiding;
http://sims3handleidingen.weebly.com/beroep-ruiter.html




--------------------------------------------------------------------------------

lovesimsx
Heb je wel de sims 3 beestenbende?

Edit;
En je moet een paard hebben, en de vaardigheid ruiter


--------------------------------------------------------------------------------


ok123
die handleiding had ik oo kal heel vaak door gekeken, en ja mijn sim heeft ruitervaardigheid en ja ik heb beestenbende. Maar is er misschien iets mis met mijn spel aangezien ik geen zelfstandig beroep kan vinden?


--------------------------------------------------------------------------------

Bee
Ga naar de stadskaart
Klik op het gemeentehuis
Wanneer je sim de goede vaardigheden heeft zie je daar de optie 'zelfstandig beroep' onderaan staan (of iets wat daar op lijkt, ik heb geen spel momenteel) - daarna kun je kiezen welk beroep je wilt (afhankelijk van wat je sim allemaal kan)

--------------------------------------------------------------------------------

ok123
dat kan ik dus ook niet

--------------------------------------------------------------------------------

Bee
Wat kan je niet?
Heb je wel het goede spel voor je?


--------------------------------------------------------------------------------

ok123
ja maar ik heb dat er niet staan...


--------------------------------------------------------------------------------

ok123
ik heb zeg maar gewoon die keuze van zelfstandig beroep helemaal niet..


--------------------------------------------------------------------------------

Joycelicious
Op 16-11-2014, 18:19 ok123 schreef:
ik heb zeg maar gewoon die keuze van zelfstandig beroep helemaal niet..

kan je een screenshot bijvoegen met welke keuze's je bij het gemeentehuis hebt en welke je hebt via de telefoon?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”