Onroerend goed

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Onroerend goed

Bericht door Simmis »

Ik ben benieuwd wat je allemaal hier mee kan, ik ben eerst partner geweest van de Bistro, boekenwinkel en supermarkt. Maar nu heb ik ze helemaal uitgekocht. Ik kan hier bijna geen informatie over vinden wat je er allemaal mee kan. Bij lessen staat dat je mensen kan ontslaan en in niveau kan stijgen maar hoe doe ik dit? Als je op het onroerend goed klikt zijn er weinig opties en op de computer en de winkels hebben nog geen winst, terwijl ik ze al een aantal dagen heb. Heeft iemand hier meer ervaring mee? Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Onroerend goed

Bericht door Bee »

Simmis schreef:Ik ben benieuwd wat je allemaal hier mee kan, ik ben eerst partner geweest van de Bistro, boekenwinkel en supermarkt. Maar nu heb ik ze helemaal uitgekocht. Ik kan hier bijna geen informatie over vinden wat je er allemaal mee kan. Bij lessen staat dat je mensen kan ontslaan en in niveau kan stijgen maar hoe doe ik dit? Als je op het onroerend goed klikt zijn er weinig opties en op de computer en de winkels hebben nog geen winst, terwijl ik ze al een aantal dagen heb. Heeft iemand hier meer ervaring mee? Ben benieuwd!
Er zijn verschillende opties als je de diverse uitbreidingen hebt: Gebouwen, Eigendommen, winkels, resorts, privéhuizen (tweede huis voor je sims), vakantiehuizen (hangt af van je visumniveau). In de lessen kun je hier nog wat meer info over vinden.

Gebouwen (rabbit holes) rode kaartplaatjes:
Je kunt zakenpartner worden voor een gedeelde winst en je kunt de andere partners uitkopen zodat het jouw eigendom wordt.
Je kunt per week de winst ophalen dus het duurt even voordat je die optie ziet.
Verder kun je inderdaad sims ontslaan als je volledig eigenaar bent en personeel aannemen moet ook kunnen (heb ik zelf nog niet gedaan).
Je kunt nog wat items buiten plaatsen waardoor de locatie nog iets stijgt in waarde. Denk bv aan bankjes, beelden, etc.

Eigendommen, blauwe kaartplaatjes:
Bv visplekken, parken, etc.
Bij deze plekken kun je verbeteringen aanbrengen. Als je klikt op de locatie kun je de opties voor verbetering bekijken (vereisten voor verbetering controleren) om de waarde te laten stijgen.

Ook kun je, als een locatie helemaal van jou is, veranderen wat voor locatie het is.
Mogelijkheden genoeg dus! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Onroerend goed

Bericht door Simmis »

Fijn! Bedankt voor de uitleg :)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Onroerend goed

Bericht door Bee »

Simmis schreef:Fijn! Bedankt voor de uitleg :)
Graag gedaan! :grijns:
Laat maar weten als je nog meer vragen hebt, ik ga binnenkort ook weer met Sims 3 beginnen.
Tot nu toe vind ik dat toch de leukste van allemaal ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”