Sims 3 downloaden

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Rainbow-1995xx
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 dec 2014, 15:56
Contacteer:

Sims 3 downloaden

Bericht door Rainbow-1995xx »

Hallo,

Er is een topic waar je de sims 3 spellen kunt downloaden. Maar ik krijg geen toegang tot dit topic. Hoe moet ik dat wel doen?
Ik heb hier al eerder een account gehad, toen lukte het wel. Alleen kon ik mijn gegevens niet meer vinden, dus heb me opnieuw geregistreerd.

Gr
Janneke
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 dec 2014, 21:06
Contacteer:

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door Janneke »

Ik had dit ook, maar bij mij stond er dat je sowieso 1 keer een reactie moet hebben gepost. Nu weet ik niet of dat al zo is, maar ik dacht ik zeg het eventjes :normalelach:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door tarac »

Ga op dit forum naar Algemeen -> Downloaden
Kies Sims-spellen downloaden en lees dan de eerste post, daar vind je de link en het wachtwoord.
Miss_bubbels

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door Miss_bubbels »

hallo mensen,

ik lees op meerder plekken dat ik voor downloads een wachtwoord nodig heb maar ik kan dat wachtwoord dus nergens vinden, kan iemand mij helpen. heb namelijk besloten om weer verloopig de sims 3 te gaan spelen sims 4 bevalt nog niet helemaal :S mis te veel.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door tarac »

Miss_bubbels schreef:hallo mensen,

ik lees op meerder plekken dat ik voor downloads een wachtwoord nodig heb maar ik kan dat wachtwoord dus nergens vinden, kan iemand mij helpen. heb namelijk besloten om weer verloopig de sims 3 te gaan spelen sims 4 bevalt nog niet helemaal :S mis te veel.
Kijk eens 1 post onder die van jou !
TiaraXnl

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door TiaraXnl »

Ik heb het ook dat ik geen toestemming heb ..
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door tarac »

Je krijgt pas toegang wanneer je minimaal 1 posting geplaatst hebt.
mila-123

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door mila-123 »

Dan heb ik hierna vast toestemming (: Ik downloaden vroeger het daar allemaal van maar heb nu een nieuwe computer vandaar :)
Niekje

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door Niekje »

Een berichtje posten om toestemming te krijgen. Ik hoop dat het nu gelukt is.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Sims 3 downloaden

Bericht door Sven »

Mensen, het is NIET de bedoeling dit soort berichten te plaatsen om toestemming te krijgen! We willen dit gedeelte alleen reserveren voor echte leden en niet voor mensen die maar een keer een bericht plaatsen en niets meer met het forum doen.
Gelieve alleen maar serieuze berichten te plaatsen; je kan je voorstellen in het daarvoor bestemde board, en je kan altijd een vraag beantwoorden of er eentje stellen.
In het vervolg worden dit soort berichten verwijderd en ontzeggen we je de toestemming.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”