Paard kwijt

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
grandebutera

Paard kwijt

Bericht door grandebutera »

Heey,

Ik reed met mijn Sim op een paard dat niet van mij is, maar omdat ik met mijn andere Sims bezig was lette ik niet op en ben ik het paard nu kwijt.. :paranoia: :lol: Ik wou weten of er een manier is om het paard terug te vinden want ik heb nu al zo'n gemoedstoestand dat ik een 'ritselaar' ben.
Ik heb de hele route waar ik reed al gecheckt en daar zag ik hem niet, dus kan het misschien via de kaart ofzo?

xNina
Ester
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 nov 2014, 14:19
Contacteer:

Re: Paard kwijt

Bericht door Ester »

Hee,
Als het een wild paard is kunnen ze vgm zomaar wegzijn. Net als met zwerfkatten en zwerfhonden. Die kunnen ineens ook in het niets verdwijnen.
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Paard kwijt

Bericht door Katy Perry »

Wilde paarden verdwijnen niet eenhoorns wel maar wilde paarden zijn altijd wel ergens in de stad. En als het paard bij een ander huishouden hoort dan moet je gwn naar dat huishouden toe!
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Paard kwijt

Bericht door Bee »

grandebutera schreef:Heey,

Ik reed met mijn Sim op een paard dat niet van mij is, maar omdat ik met mijn andere Sims bezig was lette ik niet op en ben ik het paard nu kwijt.. :paranoia: :lol: Ik wou weten of er een manier is om het paard terug te vinden want ik heb nu al zo'n gemoedstoestand dat ik een 'ritselaar' ben.
Ik heb de hele route waar ik reed al gecheckt en daar zag ik hem niet, dus kan het misschien via de kaart ofzo?

xNina
Als het een wild paard was en je hebt er al op gereden dan staat hij in je 'kennissen-vrienden lijstje' (tabje relaties), en zal vast wel weer een keertje op komen dagen. Ik weet even niet of je via die vriendenlijst een interactie kunt doen (heb geen spel op het moment).

Edit: Als dat paard van iemand was dan staat er ws een achternaam en kun je hem opzoeken via de stadskaart?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”