Alleen met een tiener in een huishouden

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Croma76
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2014, 23:34
Contacteer:

Alleen met een tiener in een huishouden

Bericht door Croma76 »

Hallo.
Ik zoek me suf en kom het maar niet tegen wat ik wou weten maar toch moest dat al een keer geplaatst zijn.
Mijn vraag: Hoe kon kon je ook alweer alleen met de tiener spelen dus niet ook met de ouder(s) ?
Je kan namelijk niet alleen een tiener aanmaken, moet perse een jong/volwassenen bij.

Alvast bedankt.
Groetjes.

!
Als je het echt niet kan vinden ga dan niet je vraag stellen in een topic wat er niks mee te maken heeft. Maak dan gewoon een nieuw topic aan. Bedenk dat dit forum vrij nieuw is en sims 4 ook. Veel vragen zijn nog niet gesteld
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Alleen met een tiener in een huishouden

Bericht door xJessica »

Of het bij de Sims 4 ook zo werkt weet ik niet, maar als je er een volwassene bij doet en die tijdens het spelen laat doodgaan, dan kan je volgens mij met alleen de tiener verder spelen.
Not all monsters do monstrous things
Croma76
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2014, 23:34
Contacteer:

Re: Alleen met een tiener in een huishouden

Bericht door Croma76 »

xJessica schreef:Of het bij de Sims 4 ook zo werkt weet ik niet, maar als je er een volwassene bij doet en die tijdens het spelen laat doodgaan, dan kan je volgens mij met alleen de tiener verder spelen.

Ja sorry, nu zag ik pas dat het over Sims4 ging, ik had toch echt in de zoekfunctie sims3 getypt en kwam deze tegen.
Ik zal er voortaan opletten :schaam: nogmaals sorry.
Maar bedankt voor je antwoord.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Alleen met een tiener in een huishouden

Bericht door Femke »

Kun je de volwassenen ook geen eigen huis laten zoeken en dan zonder de tiener verhuizen?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alleen met een tiener in een huishouden

Bericht door Bee »

Femke schreef:Kun je de volwassenen ook geen eigen huis laten zoeken en dan zonder de tiener verhuizen?
Nee dat gaat niet, je kunt de tiener niet 'alleen' laten, het vinkje blijft dan grijs ...

Je zult dus moeten cheaten door bv met NRaas de tiener op laten groeien en daarna weer tiener maken.
Of de ouders dood laten gaan, maar ik weet niet of je dan gedwongen wordt om andere volwassenen toe te voegen ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Alleen met een tiener in een huishouden

Bericht door Katy Perry »

Wat ik doe is eerst een jongvolwassene maken (maakt niet uit hoe die eruit ziet) dan doe ik testingcheatsenabled true en dan op shift en op je sim klikken en dan iets van bewerken in creeer een sim en er dan een tiener van maken en het uiterlijk enzo aanpassen.

Of ik doe een jongvolwassene en een tiener (nu wel hoe je hem wilt) en dan weer testingcheatsenabled true en dan shift indrukken op de jongvolwassene klikken en dan voorwerp verwijderen dan heb je ook alleen een tiener maar dan staat hij nog wel bij je contacten en bij de foto van het huishouden.

Hopelijk heb je hier iets aan!
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Croma76
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2014, 23:34
Contacteer:

Re: Alleen met een tiener in een huishouden

Bericht door Croma76 »

Oke, bedankt voor de tips.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”