Sims 3 Android

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Sims 3 Android

Bericht door Joyce »

Voor mijn schoonmoeder die net een tablet heeft ben ik op zoek naar een goed werkende apk van de sims 3, ik heb er al meerdere gedownload maar van veel kon hij het niet installeren, en om er nou voor te betalen vinden wij een beetje zonde.. Als iemand een goede weet, heel graag!
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Sims 3 Android

Bericht door Femke »

Sims 3 kan toch ook helemaal niet op een tablet? Er is alleen Sims Freeplay voor op tablets, smartphones etc.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Android

Bericht door Joyce »

Er is ook een gewone sims 3 versie, maar die is ruim 6 euro, en voor de kwaliteit enzo vindt ik dat een beetje te gek!

zie hieronder linkje naar de play-store;
https://play.google.com/store/apps/deta ... _qwf&hl=nl
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Sims 3 Android

Bericht door Femke »

Oh dat heb ik nooit geweten haha! Daar weet ik zo geen download voor, heb ook het idee dat die niet veel (veilig) te vinden zijn. En let op met het downloaden van dingen op je tablet, vooral als je schoonmoeder ook aan internet bankieren etc. doet op haar tablet. Maar voor die 6 euro? Als je het toch veel speelt. :clown:
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Android

Bericht door Joyce »

Femke schreef:Oh dat heb ik nooit geweten haha! Daar weet ik zo geen download voor, heb ook het idee dat die niet veel (veilig) te vinden zijn. En let op met het downloaden van dingen op je tablet, vooral als je schoonmoeder ook aan internet bankieren etc. doet op haar tablet. Maar voor die 6 euro? Als je het toch veel speelt. :clown:
Ik download zelf meer spellen via apk bestanden, nooit problemen ondervonden (gelukkig) maar kon hier ook niks voor vinden! :(

Het probleem is meer dat ze geen paypal of creditcard heeft, dit betekend dat er een playstore kaart moet worden gehaald, en die zijn pas vanaf bepaalde bedragen, en dit is het enige spel die ze wilt wat betaald is, zou anders zonde zijn van de rest van het tegoed.
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Sims 3 Android

Bericht door Femke »

Dan snap ik het zeker. Ik heb ook nog ff voor je gezocht maar ik kan eigenlijk ook niets vinden, sorry.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Sims 3 Android

Bericht door tiktokchick »

Misschien is het mogelijk om de app te kopen via een paypal van iemand anders (dus niet je schoonmoeder), en dan kan degene die het koopt gewoon geld overmaken of geven aan degene met een paypal account, zo heb ik de sims 4 uit Engeland bestelt.
Ik hoop dat het niet te onduidelijk klinkt.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Sims 3 Android

Bericht door Joyce »

Ik snap wat je bedoelt, maar helaas weet ik niemand die paypal heeft haha, en zelf maakt ze het liever niet aan. (ieder zijn eigen keuze)
Ik had alleen wel gelezen dat het echt 2 weken kan duren voordat je echt een paypal account hebt
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”