kan niet wedstrijdrijden, op zoek naar een nieuwe stad?

Hier kan je algemene vragen stellen.
Plaats reactie
Marrit
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2015, 17:20
Contacteer:

kan niet wedstrijdrijden, op zoek naar een nieuwe stad?

Bericht door Marrit »

Hallo,

Ik heb nu een gezin met een paard, en wil daar ook graag mee meedoen aan racewedstrijden.
Het is de wens van de sims en het paard om daar aan mee te doen, alleen telkens als ik voor de manege sta en op meedoen met .... dan verdwijnt de actie ook meteen weer. Ze hebben allebeide wel de vaardigheden om mee te doen aan een wedstrijd (geloof ik). Wat kan hier het probleem van zijn?

En weet ook iemand een stad/dorp waarin beroemdheden wonen en waar een goede, grote manege staat?
Ik wil graag verhuizen, voor de vrouw een mooie manege en voor de man nog meer sterren ontmoeten.
Dus wonen de sterren alleen in de stad of ook in de dorpen? Ik woon nu in Bridgeport maar vind het er niet echt practisch.

Thanks!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: kan niet wedstrijdrijden, op zoek naar een nieuwe stad?

Bericht door BanaanZombie »

Je kan in elke stad een manage plaatsen dus dat is geen probleem
Die bug hebben meer last van, maar weet niet hoe je hem op lost...
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gamelover34
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 feb 2015, 16:14
Contacteer:

Re: kan niet wedstrijdrijden, op zoek naar een nieuwe stad?

Bericht door Gamelover34 »

Marrit schreef:En weet ook iemand een stad/dorp waarin beroemdheden wonen en waar een goede, grote manege staat?
Ik dacht dat beroemdheden altijd werden overgedragen naar andere steden. Niet per sé dezelfde personen maar gewoon dat sommige mensen in die stad automatisch de beroemdheden-tag kregen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Algemeen”