ZLorigin

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

ZLorigin

Bericht door Tompoes »

Ik probeer ZLorigin te instaleren, maar ik het wil niet lukken. Als ik de setup wil uitvoeren zegt mij laptop dat het niet kan omdat het wss een virus zit. Heb het bestand al toegevoegd aan uitzonderingen, maar het blijft zo.
Is er een oplossing?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door BanaanZombie »

Wat is je virus scanner?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Tompoes »

AVG
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door tarac »

Er zit geen "virus" in ZLOrigin. Het probleem ligt in Zclient. Wanneer je Zclient de eerste keer als Administrator uitvoert krijg je een melding over toegang tot de firewall. Die toestemming moet je verlenen.

Afbeelding
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Tompoes »

Maar hij geeft al problemen op het moment dat ik hem wil downloaden. Google Chrome zegt dat hij is geblokkeerd is omdat het bestand schadelijk is... En ik blijf de foutmelding krijgen ook als ik hem met IE download.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Bee »

Tompoes schreef:Maar hij geeft al problemen op het moment dat ik hem wil downloaden. Google Chrome zegt dat hij is geblokkeerd is omdat het bestand schadelijk is... En ik blijf de foutmelding krijgen ook als ik hem met IE download.
Waarschijnlijk staat dan je 'beveiliging' van Windows 10 een tikkie te hoog ingesteld.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Tompoes »

Het is mij uiteindelijk gelukt, maar nu doet het volgende probleem zich voor:
telkens als ik ZLorigin wil installeren en daarna openen krijg ik een systeemfout die aangeeft dat MSVCR120.dll niet gevonden is

Heb nu al een aantal keren opnieuw geïnstalleerd en ook Microsoft Visual Studio, maar het werkt niet
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door tarac »

Tompoes schreef:Het is mij uiteindelijk gelukt, maar nu doet het volgende probleem zich voor:
telkens als ik ZLorigin wil installeren en daarna openen krijg ik een systeemfout die aangeeft dat MSVCR120.dll niet gevonden is

Heb nu al een aantal keren opnieuw geïnstalleerd en ook Microsoft Visual Studio, maar het werkt niet
Download en installeer beide VCredist bestanden
https://tonyhimself.stackstorage.com/s/YOD2woJX2QujrAb
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Tompoes »

Gedaan, maar nu als ik iets wil installeren geeft hij aan dat MSVCR100.dll mist
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Bee »

Tompoes schreef:Gedaan, maar nu als ik iets wil installeren geeft hij aan dat MSVCR100.dll mist
Heb je je PC na het installeren van die bestandjes opnieuw opgestart?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Tompoes
Gebruiker
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 nov 2014, 11:26
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Tompoes »

Het lijkt opgelost nu. Bedankt!
Nu heb ik nog een vraagje; kan ik Sims 3 wel spelen zonder mij in te loggen op Origin, dus als ik geen internet heb? Want dat is mij tot nu toe nog niet gelukt en kon er ook niets over vinden.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door tarac »

Tompoes schreef:Het lijkt opgelost nu. Bedankt!
Nu heb ik nog een vraagje; kan ik Sims 3 wel spelen zonder mij in te loggen op Origin, dus als ik geen internet heb? Want dat is mij tot nu toe nog niet gelukt en kon er ook niets over vinden.
Sims 2 en Sims 4 wel, voor sims 3 heb ik nog steeds geen oplossing gevonden om het buiten Zclient/ZLOrigin om te kunnen spelen
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: ZLorigin

Bericht door Bee »

tarac schreef:
Sims 2 en Sims 4 wel, voor sims 3 heb ik nog steeds geen oplossing gevonden om het buiten Zclient/ZLOrigin om te kunnen spelen
Voor mij ook een van de redenen om gewoon de losse downloads te gebruiken ipv ZLclient/ZLOrigin. Bij sims 3 komen er geen updates meer dus 1x installeren en je kunt gewoon offline spelen. De laatste update (1.69) moet je er dan natuurlijk NIET inzetten, want die zorgt ervoor dat je verplicht bent via Origin te spelen. (Misschien is dat de oorzaak?)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”