geluid binnen spel

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
ikke1975
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 jul 2015, 14:26
Contacteer:

geluid binnen spel

Bericht door ikke1975 »

Heb het geluid binnen het spel op uit staan.
Als mijn sim een muziekinstrument bespeelt, hoor ik dat geluid (bijv) gitaar, terwijl geluid op uit staat.
Enig idee, hoe ik dat geluid kan uitzetten. Vrij irritant, vooral met eigen muziek op de achtergrond.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: geluid binnen spel

Bericht door Bee »

ikke1975 schreef:Heb het geluid binnen het spel op uit staan.
Als mijn sim een muziekinstrument bespeelt, hoor ik dat geluid (bijv) gitaar, terwijl geluid op uit staat.
Enig idee, hoe ik dat geluid kan uitzetten. Vrij irritant, vooral met eigen muziek op de achtergrond.
Vreemd. Je kunt bij de instellingen en dan bij audio een vinkje zetten om het geluid uit te zetten. Wanneer je dit doet hoor je geen geluid meer, niet bij kaart bekijken, niet in koop- en bouwmodus en CAS, maar ook niet als je muziek aan hebt staan over een stereo van je sim, dus ook niet jouw eigen muziek op de achtergrond (als je bedoelt in het spel over de stereo). En ook de muziekinstrumenten die je sim bespeelt hoor je dan niet.

Ik weet dus even niet wat je bedoelt met dat je het geluid binnen het spel op 'uit' heb staan. Je kunt ook kiezen voor 'dempen' trouwens.
Als jij een vinkje hebt gezet en toch muziek hoort is dat vreemd. Misschien moet je dan even je scriptbestanden weggooien (worden opnieuw aangemaakt als je spel weer start).
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: geluid binnen spel

Bericht door BanaanZombie »

Je hebt wel echt keuzes per onderwerp volgens mij. Heb de sims 3 opties niet helemaal meer in m'n hoofd zitten. Misschien heb je 1 gemist. Wel vreemd als je de rest van het spel geluid niet hoort behalve dat. Misschien is daar juist ook een speciale setting voor? Anders idd even wat Bee zegt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”