Power iso bestand (disk) op USB stick zetten

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hope.X
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mar 2015, 13:13
Contacteer:

Power iso bestand (disk) op USB stick zetten

Bericht door Hope.X »

Ha allemaal!

Dit heb ik, volgens mij..., als eens gevraagd maar ik wil graag mijn poweriso disk van mijn vaste PC naar mijn laptop krijgen via een USB. Nu staat mij bij dat ik dan iets in mijn USB moet veranderen om het voor elkaar te krijgen... maar ik weet niet meer wat. Hij geeft nu namelijk aan: disk vol, en dit is niet het geval.

Help? :)

xx
Accept what you can't change, change what you can't accept. :war:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Power iso bestand (disk) op USB stick zetten

Bericht door Sven »

Wat je denk ik bedoelt met het veranderen in je USB, is het bestandssysteem. Sommige USB-sticks hebben nog FAT32. Dat betekent dat je geen bestanden erop kan zetten die groter zijn dan, volgens mij, 4 GB. Controleer of dit het geval is door met je rechtermuisknop op de USB te klikken in de Windows Verkenner, en dan naar "eigenschappen" te gaan. Mocht je idd nog FAT32 hebben, zo moet je het naar NTFS converteren: http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... =windows-7

Mocht je al NTFS hebben, of het ISO bestand is niet groter dan 4 GB, kijk of je genoeg ruimte hebt om het bestand op te slaan (dus dat je niet over de max gaat als je het bestand erbij zet), en of je USB stick niet al vol staat.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”