Simscode al gebruikt!

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Simscode al gebruikt!

Bericht door xJessica »

Geplaatst door Quintaatje op het oude forum

Hoi,

vanwege virussen ,moest ik mijn computer opnieuw installeren. Nu wil ik sims 3 installeren maar ik heb de code al 'gebruikt'. Hoe kan ik hem alsnog installeren????
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Tuurlijk
Voor het installeren kan je hem zo vaak gebruiken als je wil
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quintaatje:

Maar hoe kan ik hem dan opnieuw installeren? Want als ik de code invoer zegt ie 'code is al gebruikt' dus kan ik niet verder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Dezelfde manier als de eerste keer lijkt me toch.
Waar voer je hem in, kan je even een screen maken?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quintaatje:

kan niet uploaden want het bestand is te groot. Wat ik doe is:
1. naar pc
2. klik met linkermuisknop op de cd-rom van sims 3
3. ik klik op 'programma van uw media installeren of uitvoeren'
4. Ik kom bij een startscherm van sims 3 installeren en klik op 'installeren'
5. daarna kom ik bij een scherm waar ik mijn code moet invoeren. Dit doe ik
6. Ik klik op 'verder'
7. Dan kom ik bij een informatiescherm van sims 3
8. En dan kom ik weer terug bij het scherm waar ik mijn code moest invoeren. Er staat in een rode balk: 'code is al gebruikt'

Ik kan nu niet meer verder... Komt het omdat iemand anders misschien mijn code heeft gestolen? Komt het omdat ik voorheen het spel op dezelfde computer had gezet en dat ik daarna alles moest wissen(pc opnieuw installeren) en dat ik daarna niet meer opnieuw erop kan zetten? Ik zou het zo zonde vinden als ik het opnieuw moet kopen :?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Wat ik al zei, de code is oneindig veel keer te gbruiken voor de intallatie

Upload je screen even via tinypic.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tarac:
Quintaatje schreef:
Ik kan nu niet meer verder... Komt het omdat iemand anders misschien mijn code heeft gestolen? Komt het omdat ik voorheen het spel op dezelfde computer had gezet en dat ik daarna alles moest wissen(pc opnieuw installeren) en dat ik daarna niet meer opnieuw erop kan zetten? Ik zou het zo zonde vinden als ik het opnieuw moet kopen :?
Je hebt het dus kennelijk al ergens een keer geinstalleerd.
Vergeet de CD's want die heb je niet meer nodig.
Log in bij Origin met het account en wachtwoord dat je gebruikt hebt om de Sims-3 destijds aan te melden.
Ga naar My Games en klik op de afbeelding van de Sims-3
Het spel wordt dan gedownload en geinstalleerd.

De mededeling dat je code al eerder is gebruikt komt ALLEEN maar voor als je met een ANDER account/wachtwoord inlogt bij Origin dan het account/wachtwoord dat je hebt gebruikt om het spel de EERSTE keer aan te melden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quintaatje:

Ik log ook in op mijn origin-account waar ik normaal sims 3 op speelde. Maar sims 3 staat niet bij 'mijn games'.
(Mijn broertje lukte het wel om battlefield 4 opnieuw te installeren, maar toen hij probeerde het bij sims te doen lukte hem dat ook niet...

het enige wat er staat is sims 3 beestenbende. Maar ik moet dan eerst sims 3 basisspel installeren.........

tinypic werkt niet, hij opent automatisch allemaal vreemde sites zoals: u hebt de loterij gewonnen -_-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tarac:

Lees deze pagina maar eens
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quintaatje:

Maar ik heb altijd hetzelfde origin-account gehad! ook met installeren!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Lukt het om je code van het basisspel of op de sims 3 site of in origin te registreren?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quintaatje:

Dit is wat ik bij origin heb staan.

Als ik beestenbende wil installeren moet ik eerst het basisspel installeren. Maar waar kan ik mijn basisspel überhaupt vinden?????

http://prntscr.com/57z4pl
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lovesimsx:

Heb je al geprobeerd de game niet via origin te installeren maar "gewoon?" Want je zegt iets over dat hij niet werkt in origin, dus probeer het eens zonder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tarac:

Ik snap het probleem nog steeds niet.
Je hebt een CD van de sims-3 met een productcode.
Dan heb je Origin toch helemaal niet nodig ?

Ik heb geen enkel sims-spel (behalve Sims-4) ooit geregistreerd by Origin.
CD in je computer zetten en dubbelklikken op het ikoontje van je CD speler en het spel wordt geinstalleerd.
De productcode voor installatie kan ontellbare keren gebruikt worden.
Kopieer en plak eventueel een code van deze pagina voor de installatie.

Mocht het niet lukken, gebruik dan deze download
Daar kan je ook de andere uitbreidingen downloaden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Volgens mij lees je helmaal niet wat ik vraag? Aangezien je geen antwoord geeft
Lees mn vorige bericht maar

Upload toch nog even een screen waar je de melding krijgt sat de code al gebruikt is
Het liefst gewoon via tinypic. Wat jij bedoeld is reclame die je gewoon moet negeren. Installeer anders addblock, ben je er ook van af
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quintaatje:

Jullie zeggen dat ik het nu op 2 manieren kan doen...

1. Disc erin en installeren. Ik moet dan een code invoeren. Ik doe gewoon de goede code maar ik krijg een melding dat die code al is gebruikt. Ik kan niet meer doorgaan met installeren.

2. Of naar 'mijn games' in origin. Daar zou die tussen moeten staan maar daar staat alleen beestenbende tussen..... En die kan ik alleen installeren als het basisspel erop staat....

Ik ga zoals tarac zei zo maar eens een andere code op die pagina proberen.
(Ik zit nu op de IPad dus dat screenshot van die foutmelding komt zo @banaanzombie)
Sorry ik zag je bericht niet, ik wil het wel proberen maar ik weet niet hoe het moet... XD

Het kan idd zijn dat ik iets fout doe maar ik heb geen enkel idee wat.... Is het fout die 2 manieren van installeren???? Alsjeblieft help! :o

Hier is de foto van de foutmelding. Ik heb 2 codes gebruikt: Mijn code van het hoesje, en de code die tarac aangaf. Maar elke keer krijg ik deze foutmelding, ik word er hopeloos van

http://i62.tinypic.com/2z8olna.png

Foutmelding uitvergroot:

http://i62.tinypic.com/aepik7.png
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Svennie3:

Volgens mij heb je zelf echt geen idee waar je mee bezig bent.

Weet je 100%, en dan meen ik ook echt 100% zeker, dat je inlogt op het account dat je ook gebruikt hebt om Sims 3 op te registreren?

Controleer dat, pas als je jezelf kan bewijzen dat je de Sims 3 daarop hebt geregistreerd kan je er van uitgaan dat je zelf niks fout hebt gedaan.

Verder, zoals iedereen al 10.000X gezegd heeft... je hebt Origin NIET nodig om Sims 3 te spelen! Als je niet om Origin heen kan, verwijder het desnoods maar je hebt Origin echt niet nodig.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

He, nou zie ik eindelijk waar het mis gaat

Je bent hier je spel niet aan het installeren, maar aan het registreren

Misschien idd beter als ke origin even verwijdert, daarna je spel installeert en daarna origin er weer op zet (voor updates)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quintaatje:

Okee, thnxx, ga ik doen!

Helaas, maar als ik het ga installeren en op die 'installeren' knop druk, gaat ie niet meer verder... Er gebeurt helemaal niks. Ook in taakbeheer staat niets van sims Ik heb het idee dat er iets goed mis is....

Hier is de foto van het installeren, ik heb Origin helemaal verwijderd. Maar ik kan nu weer niet verder! En deze pc is heeeeel duur geweest en nu maar een jaar oud, dus ik denk dat het daar niet echt aan ligt.....

Afbeelding
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Top!

Ah je hebt dus een versie die je moet installeren via origin. Ik begreep dat er een paar versies zijn waarbij dat moet (gekochte natuurlijk)

Dan blijft er iets raars. Je zegt hem al eerder geinstalleerd te hebben, dat moest toen ook via origin? zo ja, dan zou het basisspel erbij moeten staan, maar dat staat hij niet.
Weet je zeker dat dit hetzelfde account is waarmee je eerder het spel geinstalleerd hebt? Zo ja, neem contact op met origin. Dan gaat er bij hun iets fout waardoor hij aangeeft dat de code al gebruik is
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quinaatje:

Ja dat dacht ik dus ook al! Ik heb altijd hetzelfde account gehad, nooit een andere! Ik was idd al van plan om contact met ze op te nemen. Beestenbende staat er wel. Ik heb ook ooit bovennatuurlijk geïnstalleerd, maar die staat er ook niet tussen...
Not all monsters do monstrous things
juliedheer

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door juliedheer »

AAh ik heb net hetzelfde probleem (mijn pc is geformateerd want er zaten te veel virussen op)
is het bij jou al opgelost? :huilen:
julie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door tarac »

juliedheer schreef:AAh ik heb net hetzelfde probleem (mijn pc is geformateerd want er zaten te veel virussen op)
is het bij jou al opgelost? :huilen:
julie
Wanneer je het via Origin hebt aangeschaft en je krijgt de melding dat de code al gebruikt is, dan heb je met een verkeerd account bij Origin ingelogd. (Kennelijk heb je dus meerdere accounts aangemaakt)

Wanneer je via CD's of downloads je spel wilt installeren dan heb je niets meer met Origin te maken en gebruik je dus niet de juiste installatiecode zoals die bij jouw CD geleverd is of die via de download wordt aanbevolen.
Gebruik dan de codes van deze pagina
anitavhouten2206
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2015, 12:12
Contacteer:

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door anitavhouten2206 »

:frons: Ik heb hetzelfde probleem. Mijn code is 'al in gebruik'. Gek genoeg kan ik het Sims 3 basisspel ook niet op Origin zien. Ik heb al via verschillende sites en forums naar een oplossing gezocht, maar niets helpt. :war: :traan:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door tarac »

anitavhouten2206 schreef::frons: Ik heb hetzelfde probleem. Mijn code is 'al in gebruik'. Gek genoeg kan ik het Sims 3 basisspel ook niet op Origin zien. Ik heb al via verschillende sites en forums naar een oplossing gezocht, maar niets helpt. :war: :traan:
Zoals al eerder in dit topic werd vermeld:
Zodra je een account hebt aangemaakt en je Simsspel hebt aangemeld, zal bij ieder ander account de mededeling verschijnen dat je code al gebruikt is.
Is je simsspel niet meer zichtbaar op je account, dan heb je je aangemeld met een verkeerd account.
Probeer er achter te komen wat je originele account was of neem contact op met Origin of Electronic Arts. Alléén zij kunnen je hierbij helpen en helaas niemand anders
Via hen bestaat de mogelijkheid om een nieuwe code te krijgen.
onbekend20

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door onbekend20 »

Ik heb het zelfde probleem gehad , mijn pc moest helemaal leeg gemaakt worden en hierbij werd mijn spel ook verwijderd.
Zelf had ik mij aangemeld bij Origin en opnieuw het spel proberen te installeren maar hij gaf aan dat de code al gebruikt was.
Ik heb 2 Origin accounts .. bij de 1ste stond de sims er namelijk niet bij en wel op het andere account en kon hem dan ook zo terug downloaden :jazeker:
de sims blijft altijd op je account staan ook al heb je het hele spel verwijderd.

dus ik zou maar goed na kijken of je nog een ander account hebt :tong:
lolaatje25

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door lolaatje25 »

hai,
ik heb juist hetzelfde voor.
ik had sims 3 gekocht plus nog 2 uitbreidingspakketten: bovennatuurlijk en exotisch eiland.
mijn pc werd gehackt en dan uiteindelijk na veel herstel enzo werkte het weer ik ging meteen weer op origin voor op sims te gaan
en ik zag dat sims 3 weg was, de 2 uitbreidingspakketten niet, vreemd toch? :vraagtekensmilie:
maar dus ik installeerde het en moest men code invoeren en toen stond er van : deze code is al gebruikt.
ik heb het nog een paar keer opnieuw geprobeerd maar neen het werkte nooit.
ik nam contact met EA en met fnac (de winkel waar ik het kocht) fnac zei dat ik contact moest opnemen met EA maar EA heeft me nog altijd niet geantwoord en dat was ongeveer 3 jaar geleden dat ik contact opnam met EA. Ik ben er echt kapot van! ik heb alles geprobeert, andere codes gebruiken werkt niet! Ik denk dat ik het gewoon opnieuw zal moeten kopen :huilen:
groetjes
lola
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door BanaanZombie »

tarac schreef: Zoals al eerder in dit topic werd vermeld:
Zodra je een account hebt aangemaakt en je Simsspel hebt aangemeld, zal bij ieder ander account de mededeling verschijnen dat je code al gebruikt is.
Is je simsspel niet meer zichtbaar op je account, dan heb je je aangemeld met een verkeerd account.
Probeer er achter te komen wat je originele account was of neem contact op met Origin of Electronic Arts. Alléén zij kunnen je hierbij helpen en helaas niemand anders
Via hen bestaat de mogelijkheid om een nieuwe code te krijgen.

Heb je dit gelezen?
Je moet dus gewoon nog een keer contact opnemen. Na 3 jaar hoef je echt niet ineens een reactie te verwachten. Dat hij aangeeft dat de code al gebruikt is, is logisch want dat is ook het geval. Contact opnemen met EA of orgin, want zoals hierboven genoemd. NIEMAND anders kan je hierbij helpen, ALLEEN zij
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door tarac »

lolaatje25 schreef:hai,
Ik ben er echt kapot van! ik heb alles geprobeert, andere codes gebruiken werkt niet! Ik denk dat ik het gewoon opnieuw zal moeten kopen :huilen:
groetjes
lola
Je kan de spellen natuurlijk ook gratis downloaden.
Gebruikersavatar
Richard2002
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:48

Re: Simscode al gebruikt!

Bericht door Richard2002 »

Hoe kan ik jullie bedanken? ik kon al sinds 2013 niet meer sims 3 spelen omdat de code al gebruikt was maar ik heb mn oude origin acc gevonden en nu is ie aan het downloaden :-D yayy, nogmaals bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”