Sim uploaden lukt niet.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Sim uploaden lukt niet.

Bericht door SimloverCynthiaa »

Hallo allemaal,

ik probeer al weken een sim te uploaden naar de uitwisseling, maar het sim delen lukt dus niet.
ik krijg de melding exporteren mislukt..

ik ben gewoon ingelogd in game en ook in het opstart programma, ik heb tutorials gevolgt en nogsteeds lukt het niet.

kan iemand mij mischien helpen of vertellen wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

Afbeelding
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sim uploaden lukt niet.

Bericht door Bee »

Zie hier de handleiding voor oploaden naar oude Uitwisseling:
http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=51&t=169

Heb je ook al een kijkje genomen op de site van onze eigen Uitwisseling? We zijn ermee bezig en je maaksels zijn zeer welkom! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Sim uploaden lukt niet.

Bericht door SimloverCynthiaa »

Ja tarac kwam met dat idee in mijn topic inderdaad! echt heel leuk!

en ik heb die handleiding al gevolgd haha maar het lukt gewoon niet.
Al ben ik er wel achter wat het probleem is, ik kan om de een of andere reden niet uploaden met cc.
zonder dan weer wel, maar als je op de oude uitwisseling kijkt zie je er ook maar genoeg met cc, dus hoe moet dat dan?
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sim uploaden lukt niet.

Bericht door tarac »

SimloverCynthiaa schreef:Ja tarac kwam met dat idee in mijn topic inderdaad! echt heel leuk!

en ik heb die handleiding al gevolgd haha maar het lukt gewoon niet.
Al ben ik er wel achter wat het probleem is, ik kan om de een of andere reden niet uploaden met cc.
zonder dan weer wel, maar als je op de oude uitwisseling kijkt zie je er ook maar genoeg met cc, dus hoe moet dat dan?
Gaat het hier om uploads naar de officiele site of om uploads naar onze Uitwisseling?.
Gebruikersavatar
SimloverCynthiaa
Oud-staflid
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Sim uploaden lukt niet.

Bericht door SimloverCynthiaa »

Officiele site, het uploaden van sims MET cc naar mijn start programma lukt dus al niet.
Zodoende kan ik ze niet op de officiele site zetten maar ook niet op jullie uitwisseling.
Never listen to people who only say bad things about you, Just believe in yourself and live life the way you want to. ~Cynthiaa
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sim uploaden lukt niet.

Bericht door Bee »

Het zal dan toch aan je CC liggen. Controleer of die gemaakt is voor de juiste spelversie

Voor ONZE Uitwisseling heb je je Library bestand nodig, maar we moeten ook nog uittesten of alle info van gebruikte pakketten en eventuele CC inderdaad ook meekomt.. Én ook door de downloader gebruikt kan worden.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”