Mijn sims kunnen niet door de deur

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
iniminimoshimo
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:26
Contacteer:

Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door iniminimoshimo »

Hallo!

Ik zal het hele verhaal maar vertellen:
Ik was het huis van mijn sims aan het verbouwen (ik wou een coole wetenschapskelder toevoegen) en omdat ik de denkbeeldige vrienden een beetje haat, heb ik ze afgepakt van de kinderen en in een aparte kelder gezet waar je niet in of uit komt kunt, in de hoop dat ze niet terug naar de kinderen zouden teleporteren. Ik had 'buydebug' aan staan omdat ik wist dat daar coole dingen in stonden voor de wetenschapskelder en zag iets dat me ook interessant leek: 'Hidden Room Marker'. Ik dacht dat als ik dit in het keldertje met de poppen zou zetten, ik er geen last meer van zou hebben. In de wetenschapskelder stonden dus ook veel dingen uit het buydebug menu, inclusief een afvalluik. Dit is allemaal in 1 keer gebeurt.
Hierna merkte ik dat ik geen dingen meer kon verplaatsen buiten het huis: 'Homeowners association does not allow this'. Alsof het een appartement is en geen huis. Ik heb hierna het afvalluik verwijderd met testingcheatsenabled omdat het anders niet kon: 'This object cannot be deleted'.
Ik heb uiteindelijk RestrictBuildBuyInBuildings afgezet om het keldertje met de marker te verwijderen. Dit loste niets op.
Ik heb hierna mijn familie uit het huis gezet en de lot verandert van huis naar appartement en weer terug, en ze daarna weer in het huis gezet, maar dit loste ook niets op. Ik zit nu zelfs met nog een problem! Mijn sims kunnen niet meer door deuren!! Ik heb geprobeerd om de deuren te verwijderen en weer terug te zetten (met en zonder moveobjects) en heb zelfs resetsim gebruikt. Niets helpt.
Kan ik dit oplossen zonder mijn huis te verwijderen..? Ik gebruik dit huis al jaren en ik ben er een beetje aan gehecht. Ik heb er veel werk in gestoken. Het is perfect voor de familie die er in woont. De familie raak ik ook liever niet kwijt..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door Bee »

Het lijkt een scenario voor een griezelfilm ... haha

Sims uit huis plaatsen in stad bewerken
Kavel verplaatsen naar een even groot kavel - accepteren
Kavel weer terugplaatsen naar oorspronkelijk kavel
Sims er weer in plaatsen

Kijk even of dat lukt
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
iniminimoshimo
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:26
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door iniminimoshimo »

Ps; Ik heb net geprobeerd om mijn familie er weer uit te zetten, een kopie van het huis op te slaan, dan de lot te bulldozeren en het huis terug te zetten. Dan de familie terugplaatsen. Het stond opgeslagen als appartementslot.
Er staat dus nog iets op de lot dat er niet op moet staan.. Ik ga proberen alle buydebug items die ik heb geplaatst te verwijderen.

EDIT:
Het deurenprobleem is niet opgelost :(
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door Bee »

Gaarne niet powerposten - wijzig je bericht als er binnen het uur nog niemand heeft gereageerd en je wilt nog iets toevoegen ..

Heb je al gedaan wat ik net schreef in mijn eerdere bericht? kavel verplaatsen en weer terug?

En
Dingen verwijderen die je niet verwijderen kunt:
testingcheatsenabled - on
selecteer je sim
shift - klik op voorwerpen (waar je weet dat ze zijn - even in de bouwmodus kijken met buydebug)
voorwerp
verwijderen

EDIT: nu heb je ws je kavel opgeslagen in de bibliotheek terwijl hij al fout was ..
Sluit je spel af zonder op te slaan - als dat nog kan
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
iniminimoshimo
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:26
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door iniminimoshimo »

Begrepen! Sorry.
De kavel verplaatsen werkt niet.

Ze kunnen wel door andere deuren in de stad, en als ik nieuwe kamers met nieuwe deuren plaats willen ze daar ook niet door.

Ik denk dat het beste dat ik kan doen is kijken of ik een eerdere versie van het huis opgeslagen heb, en dat gewoon verbouwen tot hetgeen dat ik nu heb, maar dan zonder de buydebug items. Zo is alle miserie namelijk begonnen.
Als ik dit vandaag niet opgelost krijg, ga ik het zo oplossen..
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door BanaanZombie »

Even iets heel anders, je had die verdomde poppen ook gewoon kunnen verwijderen haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
iniminimoshimo
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:26
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door iniminimoshimo »

Had ik inderdaad kunnen doen, maar ik dacht daar met mijn domme kop even niet aan!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door Bee »

iniminimoshimo schreef:Begrepen! Sorry.
De kavel verplaatsen werkt niet.

Ze kunnen wel door andere deuren in de stad, en als ik nieuwe kamers met nieuwe deuren plaats willen ze daar ook niet door.

Ik denk dat het beste dat ik kan doen is kijken of ik een eerdere versie van het huis opgeslagen heb, en dat gewoon verbouwen tot hetgeen dat ik nu heb, maar dan zonder de buydebug items. Zo is alle miserie namelijk begonnen.
Als ik dit vandaag niet opgelost krijg, ga ik het zo oplossen..
Deuren weggooien, nieuwe plaatsen? Ligt je huis een paar milimeter hoger/lager? Staat er iets onzichtbaars voor de deur?
Hoop dat je nog een oude versie hebt ... ik weet hoe vervelend dit soort dingen zijn!
Mocht je opnieuw moeten bouwen, maak dan eerst een paar goede screens (C) van je oude huis, zodat je het makkelijker na kunt bouwen :knip:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
iniminimoshimo
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 nov 2014, 19:26
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door iniminimoshimo »

Werkte niet.. En er stonden geen dingen voor de deur.

Ik heb uiteindelijk inderdaad een oudere versie gevonden, opgeslagen met een andere familie! Dat was ook even moeilijk om een plaatsje te vinden, omdat het spel om een of andere reden zei dat ik het niet op de meeste lege kavels kon plaatsen. Ookal waren ze compleet léég. Ik had ze zelfs gebulldozered en probeerde nieuwe te plaatsen (wat ook niet meteen lukte). Maar het is uiteindelijk gelukt. Ik heb een grotere kavel genomen en heb het huis ietsje uitgebreider verbouwd.
Geluk bij een ongeluk?

Toch heel erg bedankt voor het proberen. Ik moet vanaf nu mezelf er regelmatig aan herinneren om op tijd te saven, maar dat nooit te doen als er problemen zijn!
lobjed
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:36
Contacteer:

Re: Mijn sims kunnen niet door de deur

Bericht door lobjed »

Heb je al geprobeerd de hidden room marker te verwijderen. Want deze wordt gebruikt in appartementen . Het kan zijn dat er daarom word aan gegeven 'Homeowners association does not allow this' Het kan worden aan gezien als een appartement.
Misschien dat het daarna opgelost is.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”