sims 3 melding

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

sims 3 melding

Bericht door ellemich1 »

Hallo,

Ik wou sims 3 spelen en zoals gewoonlijk klik ik op mijn bureaublad op het sims 3 exotisch eiland en normaal start het spel dan gewoon. Nu wou ik net sims 3 doen en krijg ik een melding: unable to start. please reinstall the base game. Het basis spel staat nog wel gewoon op mijn laptop dus ik snap niet waarom ik deze melding krijg.

Weet iemand hoe dit kan?

Edit: Ik heb het basis spel opnieuw geinstalleerd, maar nu zijn alle uitbreidingen weg
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: sims 3 melding

Bericht door tarac »

Heb je ná de installatie van het basisspel ook geupdate naar de laatste patch ?
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: sims 3 melding

Bericht door ellemich1 »

Heb alles opnieuw geïnstalleerd via de handleiding op de site nu werkt alles weer, bedankt voor de moeite!

Ik denk dat het is gekomen doordat ik sims 4 via revo heb verwijderd en toen kwamen daar mapjes van sims 3 tussen en toen heb ik op verwijderen geklikt beetje dom, maar gelukkig werkt alles weer
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: sims 3 melding

Bericht door tarac »

ellemich1 schreef:Heb alles opnieuw geïnstalleerd via de handleiding op de site nu werkt alles weer, bedankt voor de moeite!

Ik denk dat het is gekomen doordat ik sims 4 via revo heb verwijderd en toen kwamen daar mapjes van sims 3 tussen en toen heb ik op verwijderen geklikt beetje dom, maar gelukkig werkt alles weer
Vreemd, ik heb op 1 computer ALLES van de Sims geinstalleerd staan.
Omdat ik vaak experimenteer met Sims-4 (mixen van origineel gekocht en gedownload) moet ik vaak de sims-4 volledig verwijderen.
Dit heeft bij mij geen enkele invloed op de overige sims-spellen.
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: sims 3 melding

Bericht door ellemich1 »

Ik heb sims 4 ook al vaker verwijderd en toen ging er inderdaad ook niets fout met de andere sims spellen
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”