Kan geen downloads meer installeren

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Kan geen downloads meer installeren

Bericht door xJessica »

Geplaatst door Misssevda op het oude forum

hallo allemaal,

Ik heb pas een paar CC gedownload en elke keer als ik er dubbel op klik krijg ik na een tijdje een zwarte vierkant maar na een half uur gebeurt er nog niks en als ik erop klik staat er de sims 3 reageert niet meer. Ik probeer dan via de launcher te installeren ook daar krijg ik telkens hetzelfde. Nou heb ik dat dubbelklikken al opgegeven ik wou graag weten hoe ik de bestanden om kan zetten naar package bestanden zodat ze toch in de mods mapje kunnen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bee:

Daar is een handleiding voor:
http://simsforum.nl/forum/view/id/38739 ... s-omzetten


Maar ik ben bang dat wanneer je sims3packs zo al niet willen installeren, dat ook niet gaat lukken als je er packagebestanden van hebt gemaakt ..

Weet je wel zeker dat het goede downloads zijn en geschikt voor de juiste versie van je spel?

Heb je ook geprobeerd om eerst een nieuwe sims3 map te maken? En heb je de downloads gekopieerd naar je Sims 3 / downloads en dan installeren in de launcher?

Om welke CC gaat het?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misssevda:

Je hebt gelijk ik heb ze omgezet en nu wilt mijn spel niet meer normaal opstarten het duurt eeuwen en wanneer ik de taakbeheer open staat er reageert niet. Het zijn meubels en kapsels ik zal kijken of ik ze ergens anders kan downloaden. Of het dan wel werkt. Ik heb altijd wel problemen met mijn launcher zo had ik eerder ook een topic gemaakt dat wanneer ik meubelen wilt verwijderen dat die dan ook niet meer reageert. Dit gebeurt alleen bij de meubelen. Ik doe dan de spullen wat ik niet meer wil eruit gooien begin ik een heel nieuw de sims 3 mapje en dan moet ik ze weer allemaal downloaden. Dit duurt altijd een eeuwigheid *zucht*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bee:

Je moet vooral kijken naar voor welke spelversie ze zijn ...
En misschien even decrapifyen

s3rc heet dat programmaatje (wist jij dacht ik al :D )

Maar je kan die downloads toch gewoon ergens bewaren op je schijf?
Ik denk eerder dat er iets aan die downloads mankeert en dat het daarom niet goed werkt ..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misssevda:

Ik heb gisteren ergens anders de setjes gedownload die ik wilde. Nou laadde de spel helemaal niet meer. Toen heb ik dus een heel nieuw sims 3 mapje aangemaakt daar de mods in gedaan toen laadde het wel. Daarna heb ik weer alles geinstalleerd al mijn oude downloads dus en toen kreeg ik het weer. Toen heb ik de dingen eruit gehaald wat ik niet meer gebruikte er is dus heel wat weg, weer opnieuw begonnen met een nieuw sims 3 mapje WEER hetzelfde. Vandaag ben ik weer opnieuw begonnen eerst de mods erin werkte goed. Daarna de kapsels, kleding, make-up en sims geinstalleerd samen met de mods deed de spel het wel. Daarna heb ik de lots geinstalleerd en nu laad die weer niet ik wordt er een beetje gek van want het zijn gewoon de downloads die ik altijd gebruikte. Kan niet aan de nieuwe setjes liggen want die zitten in de mods en werkte wel gewoon. Nou weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bee:

Er hoeft maar een foute download tussen te zitten.

Je zult dan toch moeten gaan testen in groepjes om erachter te komen welke niet goed is. Installeer altijd eerst de werelden en test of het goed werkt.

Dan test je groepsgewijs je downloads.
bv: de helft - zijn er geen problemen dan is die groep goed - dan test je de andere helft
Zijn er dan problemen dan splits je die groep weer - en zo verder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misssevda:

De kleding, kapsels en make-up zijn in ieder geval goed daar is geen probleem mee nou ik ga dan maar weer testen wat een gedoe zeg ik mis het probleemloos spelen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bee:

Maar het gaat dus fout zodra je de lots erin zet. Wat zijn dat voor lots? Is dat uit je library? Zijn het kavels van de uitwisseling? Of zijn het zelf gemaakt lots of uit de store?

Heb je een link?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misssevda:

Het zijn lots van tsr er zijn absoluut geen problemen met de downloads. Want ik doe ze 1 voor 1 installeren en de spel laad wel. Zodra ik ze allemaal installeer krijg ik weer dezelfde probleem. Ik heb zelfs vooruit in de tijd eraf gegooid omdat ik die niet gebruik. Grote schoonmaak gedaan er zitten alleen downloads in die ik wel gebruik. Nu heb ik dus de sims 3 compleet verwijderd en ben het weer opnieuw aan het installeren. Het lijkt of die al die downloads niet meer aan kan. Ik snap mijn spel dus echt niet meer, is het teveel geworden of ligt het aan mijn laptop. Moet alles geformatteerd worden of is de spel helemaal opnieuw installeren genoeg ? ik zie het zo wel.

UPDATE:
Ondertussen ben ik al een heel eind verder, ik heb de sims 3 verwijderd en weer geinstalleerd daarna heb ik per ongeluk al mijn downloads verwijderd *oeps* Toen heb alles weer opnieuw gedownload en daarna geïnstalleerd dit ging probleemloos. Toen heb ik vol spanning de spel opgestart en het lukte !! Ik kan nu alles installeren wat ik wil geen idee waar het aan lag want alles wat ik eerder in me spel had heb ik nu ook al.
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”