Problemen met opstarten

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Problemen met opstarten

Bericht door ellemich1 »

Hallo,

In mijn downloads map van sims 3 staan ineens een bestand genaamd fsiviewcounttracking & een bestand nav.bin. Door deze bestanden wil mijn sims spel niet meer opstarten, blijft hangen op een zwart scherm. Ik heb alle downloads+mods even uit het mapje gehaald + deze rare bestanden en toen geprobeerd het spel op te starten toen startte het spel gewoon op. Toen heb ik het spel weer afgesloten en wou ik hem weer opnieuw opstarten, omdat deze rare bestanden weer automatisch in het downloads mapje terecht zijn gekomen en toen wou het spel weer niet opstarten. Verwijder ik de bestanden dan start het spel gewoon weer op. Hoe kan het dat deze bestanden steeds automatisch in de downloads map komen waardoor ik het spel niet kan opstarten tenzij in ze verwijder, ook kan ik geen .simpack downloads meer downloaden dan geeft winrar aan dan hij het bestand niet kan openen en dat er geen bestanden uit te pakken zijn. Dit gebeurd bij elke .simpack download.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Problemen met opstarten

Bericht door Bee »

Die bestanden in je download map komen altijd weer terug zodra je het spel opstart. Dat hoort zo.

Wat je het beste kunt doen is even een nieuwe sims3map aanmaken zonder downloads want daar zit ws je probleem.

Zie hier hoe je dat kunt doen, even naar het eerste bericht in het topic schollen:
http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=16&t=335
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Problemen met opstarten

Bericht door ellemich1 »

Super, bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Problemen met opstarten

Bericht door Bee »

ellemich1 schreef:Super, bedankt!
Wat me opviel: Je hebt het over 'simpacks'
Bedoel je dan sims3packs, of bedoel je package bestanden? Dit is nl een heel groot verschil ...
En winzip gebruik je alleen als de bestanden nog ingepakt zijn.

En waar komen je downloads vandaan? Heb je een link?
Heb je het goede patchlevel in je spel?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Problemen met opstarten

Bericht door ellemich1 »

sims3packs bestanden bedoel ik heb alle package bestanden weer in het spel zitten en tot nu toe start hij wel op. Ik voeg nu langzaam alle sims3packs weer toe om te kijken of daar een '' slechte '' download tussen zit. Hoe kan ik zien of ik het goede patchlevel in mijn spel heb?
Mijn downloads komen meestal van TSR of tumblr ( spellen heb ik via de site die hier wordt aangegeven gedownload )
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Problemen met opstarten

Bericht door Bee »

Okay goed idee om ze 1voor 1 te installeren. Bij downloads wordt meestal vermeld voor welk patchlevel ze bedoeld zijn. Je vindt dit op het startscherm van je spel (launcher)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Problemen met opstarten

Bericht door ellemich1 »

Alle sims3pack zitten er weer in en hij start nu wel normaal op
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”