werelden installeren zich niet

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Avalon2508
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2016, 13:30
Contacteer:

werelden installeren zich niet

Bericht door Avalon2508 »

Hoi, via deze site heb ik downloads van de landen gevonden. (getest etc) nu heb ik deze gedownload en ook de fixed dingen gedownload. alles installeert zich prima (ook wat spullen van internet gehaald) Behalve de landen. Ik krijg telkens de melding dat het mislukt is.

Ik heb het al opnieuw gedownload voor geval er daar wat mis in was gegaan maar dit heeft niet geholpen.
Het is btw een nieuw spel wat ik net geinstalleerd had (gewoon alles orgineel van de uitbreidingen zelf)
De fix voor exotisch eiland doet het prima, Maar dit was ook geen sims3 bestand maar een world bestand wat niet via de launcher geinstalleerd moest worden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door Bee »

Heb je ook de laatste ccmerged gebruikt in een nieuw spel?
Zie hier de info: http://sims-store.weebly.com/fixen-premium-content.html

Kun je aangeven om welke werelden het gaat en welke niet willen installeren? Gaat het om Sims3packs?
Bij mij doen de werelden het allemaal.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Avalon2508
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2016, 13:30
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door Avalon2508 »

Pak uit met winrar en plaats in je mapje Mods/Overrides. Plaats óók een kopie van deze CCmerged in de map DCBackup. (Het oude CCmerged bestand uit deze map halen, dus NIET overschrijven)

Dit wat hierboven staat heb ik gedaan, alleen in de DCbackup map zat een oud ccmerged bestand en deze heb ik uit de map gehaald en niet vervangen. T orignele bestand heb ik samen met andere orginele bestanden in een map op bureaublad gezet voor geval ze ooit nodig zijn.

T gaat nu om (andere werelden nog niet gedownload)

Dragonvally gold
midnight hollow gold
RoaringHeights Gold

het zijn sims3pack bestanden (dus met het sims logo erop) als het een gewoon bestand was als die van exotisch eiland had ik het wellicht ook gewoon in een goede map kunnen zetten (knippen plakken) maar dat kan nu dus niet.

PS: ze staan wel in de launcher, echter als ongeinstalleerd (vind ze ook niet in t spel) als ik dan via daar op installeren klik, probeert hij het maar mislukt het.
Alle andere spullen die getest waren zijn wel zichtbaar, ook de kavels zoals de bistro en molen zijn WEL geinstalleerd in t spel en zichtbaar
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door tarac »

Sims3packs hoef je nergens te plaatsen.
Download uitpakken met Winrar
dragon valley1.PNG
Gewoon klikken op het sims3pack en het installeert zichzelf via de Launcher.
Je moet vaak wel geduld hebben want het lijkt of er niets gebeurt. Blijft op 0% staan en dan ineens is het 100%

Ik heb zojuist Dragon Valley gedownload en geïnstalleerd, ging probleemloos
Dragon Valley.PNG
Edit: Ik heb ze nu alle 3 gedownload en geinstalleerd, echt probleemloos (behalve dan het lange wachten)
Gedownload van deze site
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door Bee »

Klopt, en op de link die je aangeeft staan exact dezelfde downloads van die werelden als op de storesite. (decrapified)

Wat het verschil zou kunnen zijn is dat zij ze niet EERST heeft geïnstalleerd in een nieuwe sims3 map, maar er dus al verschillende andere downloads in staan. Installeer altijd eerst de werelden.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Avalon2508
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2016, 13:30
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door Avalon2508 »

Oke, dus wellicht is het goed als ik de sims 3 map verwijder zodat alle downloads weg zijn en deze nadat ik probeer de werelden de installeren weer terug installeer.

Ik heb eigenlijk gewoon alles in 1 x geinstalleerd, deze waren toen mislukt. Erna de downloads die ik bij de sims store gekocht had en toen nog wat van andere site's.
Laatst gewijzigd door Avalon2508 op 31 mei 2016, 01:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Avalon2508
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2016, 13:30
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door Avalon2508 »

tarac schreef:Sims3packs hoef je nergens te plaatsen.
Download uitpakken met Winrar

dragon valley1.PNG
Gewoon klikken op het sims3pack en het installeert zichzelf via de Launcher.
Je moet vaak wel geduld hebben want het lijkt of er niets gebeurt. Blijft op 0% staan en dan ineens is het 100%

Ik heb zojuist Dragon Valley gedownload en geïnstalleerd, ging probleemloos

Dragon Valley.PNG

Edit: Ik heb ze nu alle 3 gedownload en geinstalleerd, echt probleemloos (behalve dan het lange wachten)
Gedownload van deze site
Ik ben ze nu aan t downloaden (Dan maar weer opnieuw)
Ik weet dat je een sims3pack nergens hoeft neer te zetten, de installatie lukt echter niet. Maar wellicht dus omdat enkele andere downloads zich eerder erop hebben gezet

Edit: het lijkt toch aan de download te liggen. Die wat ik ook via jullie gedownload had gaf ondanks de nieuwe sims 3 map aan dat hij mislukt was. De nieuwe download lijkt het te doen (wel maar 1 land geprobeerd tot nu toe)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door BanaanZombie »

Heb je gekeken of de download wel het juiste formaat had?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door Bee »

Avalon2508 schreef: Edit: het lijkt toch aan de download te liggen. Die wat ik ook via jullie gedownload had gaf ondanks de nieuwe sims 3 map aan dat hij mislukt was. De nieuwe download lijkt het te doen (wel maar 1 land geprobeerd tot nu toe)
Ik heb diezelfde downloads en Tarac ook. Ik maak een nieuwe sims3 map. Daarna plaats ik de nieuwste ccmerged in Overrides in in DCBackup. Dan installeer ik alle werelden. Dan pas de rest.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door tarac »

Ik heb geen nieuw sims-mapje gemaakt.
Wereld downloaden, uitpakken en dubbeklikken was voldoende.
Ik heb niet eens (en misschien juist daarom) een mapje Mods.
Na de installatie staan ze uiteraard wel, zonder dat ik ze daar geplaatst heb - in mijn mapje Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 3 - Downloads.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door Bee »

Ik zal de volgende keer ook eens testen of het zonder Modsmapje lukt. In de ccmerged staan gegevens over wat je al eerder geïnstalleerd had staan maar misschien onthoudt het spel dat op de een of andere manier.

Jij hebt toch meestal een heel schoon spel want je speelt het zelf niet, toch?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: werelden installeren zich niet

Bericht door tarac »

Bee schreef: Ik zal de volgende keer ook eens testen of het zonder Modsmapje lukt. In de ccmerged staan gegevens over wat je al eerder geïnstalleerd had staan maar misschien onthoudt het spel dat op de een of andere manier.

Jij hebt toch meestal een heel schoon spel want je speelt het zelf niet, toch?
Ik kopieer wel regelmatig het de Sims 3 mapje van mijn vrouw naar mijn spel.
Maar, idd. die speelt altijd zonder CC.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”