Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gamelover34
Gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 feb 2015, 16:14
Contacteer:

Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Gamelover34 »

Ik heb net De Sims 3 starter pack gekregen op origin met Late Night en één van de stuff packs. Als ik het heb geïnstalleerd is het dus nog steeds mogelijk met gedownloade uitbreidingen te spelen of kan dat nu niet meer? Ik heb nog geen uitbreidingen van te voren gedownload dus dat zou geen probleem moeten zijn. En als het kan moet ik het dan via origin openen of de snelkoppeling van de meest recente uitbreiding op mijn bureaublad gebruiken? Moet ik nog steeds PowerISO gebruiken en alles wat ook met een gedownload spel hoort? Dank voor de hulp. :)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Update 1.69.36.0240 en gedownloade uitbreidingen - Kan wel!

Bericht door BanaanZombie »

Niet echt t juiste topic voor deze vraag maar oke

Je kan prima spellen downloaden bij gekocht spellen
Ja je hebt wel poweriso nodig, anders kan je ze niet instaleren. En je MOET met de laatst uitgekomen uitbreising opstarten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Gamelover34 schreef:Ik heb net De Sims 3 starter pack gekregen op origin met Late Night en één van de stuff packs. Als ik het heb geïnstalleerd is het dus nog steeds mogelijk met gedownloade uitbreidingen te spelen of kan dat nu niet meer? Ik heb nog geen uitbreidingen van te voren gedownload dus dat zou geen probleem moeten zijn. En als het kan moet ik het dan via origin openen of de snelkoppeling van de meest recente uitbreiding op mijn bureaublad gebruiken? Moet ik nog steeds PowerISO gebruiken en alles wat ook met een gedownload spel hoort? Dank voor de hulp. :)
@Banaan: Hij/zij bedoelde ws of dit samen met de laatste patch mogelijk is. Door die patch 1.69 kun je namelijk alleen nog maar via Origin het spel spelen.

Het werkt zo:
1.Wanneer je je aanmeld bij je account van Origin, kun je je 'Originele' spellen in jouw geval dus Sims 3, Middernacht en je stuffpack downloaden en installeren als dat nog niet is gedaan. Ook de patch komt hier achteraan.
2.Daarna kun je je andere downloads/uitbreidingen die je wilt installeren. Je moet hiervoor inderdaad de bestanden koppelen via Poweriso, daarna heb je Poweriso niet meer nodig.
3.Je start het spel met de snelkoppeling van de laatst uitgekomen uitbreiding die je hebt, ongeacht of het een origineel (gekocht) of een download is.
4.Wanneer je hierop klikt moet je je aanmelden bij Origin en kun je spelen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Bee schreef:
Gamelover34 schreef:Ik heb net De Sims 3 starter pack gekregen op origin met Late Night en één van de stuff packs. Als ik het heb geïnstalleerd is het dus nog steeds mogelijk met gedownloade uitbreidingen te spelen of kan dat nu niet meer? Ik heb nog geen uitbreidingen van te voren gedownload dus dat zou geen probleem moeten zijn. En als het kan moet ik het dan via origin openen of de snelkoppeling van de meest recente uitbreiding op mijn bureaublad gebruiken? Moet ik nog steeds PowerISO gebruiken en alles wat ook met een gedownload spel hoort? Dank voor de hulp. :)
@Banaan: Hij/zij bedoelde ws of dit samen met de laatste patch mogelijk is. Door die patch 1.69 kun je namelijk alleen nog maar via Origin het spel spelen.

Het werkt zo:
1.Wanneer je je aanmeld bij je account van Origin, kun je je 'Originele' spellen in jouw geval dus Sims 3, Middernacht en je stuffpack downloaden en installeren als dat nog niet is gedaan. Ook de patch komt hier achteraan.
2.Daarna kun je je andere downloads/uitbreidingen die je wilt installeren. Je moet hiervoor inderdaad de bestanden koppelen via Poweriso, daarna heb je Poweriso niet meer nodig.
3.Je start het spel met de snelkoppeling van de laatst uitgekomen uitbreiding die je hebt, ongeacht of het een origineel (gekocht) of een download is.
4.Wanneer je hierop klikt moet je je aanmelden bij Origin en kun je spelen.
Als ik mijn game start via de snelkoppeling van de laatste uitgekomen uitbreiding start Origin inderdaad op, maar dan staan mijn gedownloade uitbreidingen er niet tussen en kan ik er ook niet mee spelen. Wat doe ik daar verkeerd?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

En speel je met de laatste patch 1.69?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door BanaanZombie »

Gedownloade spellen staan daar inderdaad niet bij. Tenminste, bedoel je de downloads van reloaded?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Als je de laatste patch hebt wel Banaan
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door BanaanZombie »

Oh serieus? Dan staat alles in origin ookal heb je het niet gekocht?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Bee schreef:En speel je met de laatste patch 1.69?
Ik speel met de laatste patch. Heb alles opnieuw moeten installeren omdat laptop weer op fabrieksinstellingen stond. Hiervoor waren ze wel samengevoegd dus ik snap niet waarom dat nu niet het geval is. Hoe dat de vorige keer zo is gekomen weet ik echter niet
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

BanaanZombie schreef:Oh serieus? Dan staat alles in origin ookal heb je het niet gekocht?
Nee dan staat het niet in Origin maar je kan er dan wel mee spelen
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Nog even in de herhaling:
Bee schreef: @Banaan: Hij/zij bedoelde ws of dit samen met de laatste patch mogelijk is. Door die patch 1.69 kun je namelijk alleen nog maar via Origin het spel spelen.

Het werkt zo:
1.Wanneer je je aanmeld bij je account van Origin, kun je je 'Originele' spellen in jouw geval dus Sims 3, Middernacht en je stuffpack downloaden en installeren als dat nog niet is gedaan. Ook de patch komt hier achteraan.
2.Daarna kun je je andere downloads/uitbreidingen die je wilt installeren. Je moet hiervoor inderdaad de bestanden koppelen via Poweriso, daarna heb je Poweriso niet meer nodig.
3.Je start het spel met de snelkoppeling van de laatst uitgekomen uitbreiding die je hebt, ongeacht of het een origineel (gekocht) of een download is.
4.Wanneer je hierop klikt moet je je aanmelden bij Origin en kun je spelen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Dus als ik via PowerIso de bestanden koppel (wat niet nodig was om het spel te starten via de snelkoppeling van mijn uitbreidingspakketen), dan staan moeten ze er wel tussen staan?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Als je patch 1.69 hebt en je start het spel, dan kun je aan het begin kiezen met welke uitbreidingen je allemaal wilt spelen. Je hoeft niets meer te koppelen met Poweriso als het al geinstalleerd is.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Ja dat is dus waar mijn probleem ligt. De uitbreidingen zijn wel geïnstalleerd maar verschijnen niet in het scherm als ik het spel start..
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door tarac »

Wanneer je eenmaal patch 1.69 hebt moet je Origin helemaal vergeten als je ook originele spellen hebt.
Je start je spel met de hoogste geinstalleerde uitbreiding NOG STEEDS GEKOPPELD in PowerIso.
Staat het niet gekoppeld dan kom je weer in Origin terecht.

Ik heb zelf helemaal geen enkel Sims-3 spel bij Origin geregistreerd staan.
Toch kan ik met mijn gedownloade en via Poweriso geinstalleerde spellen via de Launcher updaten naar 1.69
Zodra je een download op een andere wijze, dus met een crack, hebt geinstalleerd krijg je problemen.

Niet geregistreerde spellen zullen ook niet in je Origin scherm te zien zijn.
Je kunt ze wel aan de onderkant van de Launcher zien (icoontjes)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Ja maar als je eenmaal patch 1.69 hebt geïnstalleerd, start daarna altijd Origin op en moet je inloggen.
Dat is nu juist de reden dat ik de hele zooi weer opnieuw heb geïnstalleerd zonder patch 1.69. Ook omdat het spel er eerder slomer door werd en je iedere keer dingen mist in je spel omdat je vergeet een uitbreiding 'aan' te zetten.

Het maakte daarbij niets uit of de uitbreiding gekoppeld stond aan poweriso. Eenmaal patch 1.69 en je zit aan Origin vast.
Wat ik alleen niet begrijp is dat zij haar gedownloade spellen niet ziet in het scherm.
Of ze moet ze inderdaad via met een NoCDcrack hebben geïnstalleerd.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Ik denk dan dat die van mij met een NoCDcrack zijn geïnstalleerd. Wat ik dan weer niet begrijp is dat ik die spellen vorige week nog wel in het scherm zag staan, voordat ik alles opnieuw heb geïnstalleerd, en nu niet meer..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Had je ze wel verwijderd met Revo Uninstaller? Doe je dat niet dan blijven er nog restanten over. Het beste is alles grondig verwijderen van sims Origin en EADM etc. Register daarna opschonen met Eusing, PC opnieuw opstarten en daarna pas weer opnieuw installeren. Was jij het nou die ook Origin verwijderd had? Ik denk zelf toch dat je dat wel nodig hebt met deze patch.
Je eigen downloads zonder NoCDcrack installeren, gewoon met Poweriso.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Ja ik weet zeker dat er geen restanten meer op mijn laptop stonden aangezien ik mijn hele laptop weer in fabrieksinstellingen heb gezet omdat het helemaal niet meer werkte. En ik kan mijn downloads niet op een andere manier installeren.. Er zit een autorun bestand in mijn download waardoor ik een popup scherm krijg waar ik op instal kan klikken en dan installeert ie alle uitbreidingspakketten tegelijk op de locatie die je hebt gekozen. Het is zo'n All In One bestand. Denk dat ik het maar gewoon moet accepteren :(

EDIT:
Ik ben nu nog weer iets anders aan het proberen. Er zitten in mijn downloads ook origin snelkoppelingen om origin te installeren maar origin stond geïnstalleerd op schijf C en de spellen zelf op spel D, dus nu probeer ik origin ook op schijf D te installeren zodat alles op dezelfde schijf staat (wat eerst ook het geval was en toen deed het het wel). Misschien dat haar daar aan ligt, ik hoop het wel. Ik laat wel even weten hoe dit uit pakt :)
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Heeft helaas niet gewerkt...
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Nee, had ik ook niet verwacht eigenlijk ... Origin komt altijd gewoon op je C: schijf terecht bij mijn weten.
De enige oplossing is denk ik toch wat ik eerder zei: Alles eraf met Revo en opnieuw installeren
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
annahelena
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 jul 2016, 21:39
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door annahelena »

Dat heb ik al meerdere keren geprobeerd, maar heeft geen zin :(
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door Bee »

Dan houdt het op natuurlijk haha
Onze ervaring is anders :knip:

Wat je ook nog kunt doen is de uitbreidingen gewoon los downloaden. Ik heb geen idee of het misschien aan jouw All-In-One uitvoering zou kunnen liggen. Het is even werk en ja, je moet er wel iets voor over hebben, TIJD en GEDULD dus in dit geval! :normalelach:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Gekochte en gedownloade spellen samen Sims 3

Bericht door maramsp »

Is het niet gewoon een idee om nraas no dvd te installeren en dan op te starten met ts3w.exe inplaats van sims 3 launcher ding?

Nraas no dvd is hier:

http://nraas.wikispaces.com/NoCD

Voor zover ik weet, werkt deze ook met 1.69.

Maar goed, wat hier boven ook al staat kan je ook gewoon de all in one downloaden. Is maar 26gb ofzo, dus zo heel erg lang duurt het niet lijkt me.
Bee schreef:Nee, had ik ook niet verwacht eigenlijk ... Origin komt altijd gewoon op je C: schijf terecht bij mijn weten.
De enige oplossing is denk ik toch wat ik eerder zei: Alles eraf met Revo en opnieuw installeren
Bij mij heb ik origin en origin games mapje op mijn g schijf geinstalleerd. Er staat alleen een mapje origin op c in mijn program data map.

Anyway ik hoop dat het op een gegeven moment gaat werken allemaal :)

Groetjes van Martijn
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”