Crash bij laadscherm

Hier kan je technische vragen stellen.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door WALUIGI96 »

Is het zo dat wanneer de computer crasht dat er dan een blauw scherm komt met in grote tekens: : (
Want dan heb je een zogenaamde blue screen of death.
Als het goed is staat er dan ook onderaan in hoofdletters een engelse tekst...
Beantwoord (ook) technische vragen.
MrsCleverFoxie
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2015, 19:27
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door MrsCleverFoxie »

Nee! Gelukkig :), hij valt gewoon uit.
“So many people treat you like you're a kid so you might as well act like one and throw your television out of the hotel window.”
― Gerard Way <3
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door WALUIGI96 »

Gelukkig, dat scheelt, want dan zou er echt iets mis zijn.
Het vermoeden wat ik dan heb is dat de laptop niet genoeg voeding krijgt, maar dat zou vreemd zijn. Gebruik je de originele adapter?
Beantwoord (ook) technische vragen.
MrsCleverFoxie
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2015, 19:27
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door MrsCleverFoxie »

Ik heb al jullie suggesties uitgeprobeerd tot nu toe, maar er is nog steeds hetzelfde probleem. Nog testen hoor ik graag! Maar dankjewel om tot nu toe mij al super te willen helpen :).
“So many people treat you like you're a kid so you might as well act like one and throw your television out of the hotel window.”
― Gerard Way <3
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door Bee »

Wat voor spel heb je?
Downloads van ons forum? Eigen spellen? Origin spellen?

Ik neem aan dat je het spel ook al verwijderd hebt met Revo en opnieuw geïnstalleerd?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
MrsCleverFoxie
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2015, 19:27
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door MrsCleverFoxie »

Eigen spellen, ze zijn nu wel gekoppeld aan Origin. Heb mijn spellen verwijdert via systeeminstellingen, elk spel verwijdert met het Sims uninstall scherm ofzo. Heb nu alleen het basisspel erop staan aangezien ik spel per spel wou proberen hoe het ging, dacht eerst dat het probleem daar lag. Bleek dat hij al crashte bij het basisspel alleen.
“So many people treat you like you're a kid so you might as well act like one and throw your television out of the hotel window.”
― Gerard Way <3
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door Bee »

Dan heb je duidelijk niet de link doorgelezen die ik gaf (http://tarac.weebly.com/oplossing-1.html) ... Sims is alleen goed te verwijderen met Revo!
Niet zo gek dat hij steeds crasht. Bij installeren moet je nooit tussendoor je spel opstarten.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
MrsCleverFoxie
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2015, 19:27
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door MrsCleverFoxie »

Hmm, raar. Heb er nooit problemen mee gehad! Zal het morgen eens uitproberen. Nu heb ik alleen het basisspel staan, verwijder ik dat alleen met Revo? Of installeer ik eerst beter alle andere uitbreidingspakketten? Vraag me wel af hoe dit probleem is begonnen eigenlijk, aangezien het is begonnen voor ik de spellen eraf had gegooid.
“So many people treat you like you're a kid so you might as well act like one and throw your television out of the hotel window.”
― Gerard Way <3
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door tarac »

Open Revo en kijk goed welke Sims-3 spellen er nog zichtbaar zijn.
Ik heb ook wel eens dagen moeten zoeken en toen bleek Filmaccessoires nog ergens aanwezig te zijn.
(Wanneer bij het opnieuw installeren NIET om een installatiecode wordt gevraagd zit er iets fout)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door Bee »

Ik heb ook meermalen ervaren dat uitbreidingen verwijderen niet werkt (ook al doe je dat met Revo!)
Het spel speelt daarna niet lekker meer. Dus als je met minder uitbreidingen wilt gaan spelen, gewoon alles eraf met Revo. PC grondig opschonen met CCleaner, Eusing, etc. zodat er niets meer op staat van De sims, Origin, EADM. Ook de lege mappen verwijderen met Revo, want ook daar staan heel veel gelinkte gegevens in! PC opnieuw opstarten.

Daarna pas, in de goede volgorde, opnieuw het basisspel installeren en de uitbreidingen die je wilt hebben.
Je krijgt dan gewoon de juiste instellingen van je spel, de juiste patches op volgorde, etc.
En je spel werkt dan ook gewoon zoals het moet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
MrsCleverFoxie
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2015, 19:27
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door MrsCleverFoxie »

Hmm, hij doet dit met mijn Sims Middeleeuwen ook? Deze is pas geïnstalleerd, dus een verkeerde file zou sterk lijken?
“So many people treat you like you're a kid so you might as well act like one and throw your television out of the hotel window.”
― Gerard Way <3
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door tarac »

MrsCleverFoxie schreef:Hmm, hij doet dit met mijn Sims Middeleeuwen ook? Deze is pas geïnstalleerd, dus een verkeerde file zou sterk lijken?
Heb je wel de crack geplaatst ?
zie HIER
MrsCleverFoxie
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2015, 19:27
Contacteer:

Re: Crash bij laadscherm

Bericht door MrsCleverFoxie »

Nee! Ik zal het zo plaatsen, ik dacht dat het nergens iets met een crack te maken zou hebben aangezien het hetzelfde deed als De Sims 3. Zou het dan gewoon kunnen liggen dat mijn laptop té warm wordt en uitvalt?
“So many people treat you like you're a kid so you might as well act like one and throw your television out of the hotel window.”
― Gerard Way <3
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”