dragon valley draken eieren doen het niet

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Mellanie »

hallo,

ik heb vandaag dragon valley gold gedownloade van de site van tarac waar je alle store items kan vinden.
de wereld is geinstaleerd en ik speel al een paar daagjes in de wereld. nu heb ik een draken ei gevonden in de koopmodes maar helaas nadat ik gepraat heb met het ei en een bericht krijg dat het uit komt komt het ei niet uit.

ook heb ik het probleem bij de brandweer beroep. ik heb zoon kavel voor de brandweer neer gezet en mijn sim werkt daar maar als ik dan een melding krijg dat er brand is, klik ik op de auto maar daarna is de brand al weer weg voordat me sim een stap naar de auto heeft gezet? dit is al een aantal keren gebeurt.

Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt voor het lezen,
~Just believe~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door tarac »

Heb je de laatste CCmerged gedownload ?
Zie deze pagina
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Mellanie »

okee ik ga dat proberen, bedankt voor de snelle reactie :D (ik had hem inderdaad niet in de DCBackup gedaan. (woeps)
~Just believe~
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Mellanie »

het ei is nu uit gekomen! dank je wel :D

ik vroeg me af of die speciale dieren spullen ook te verkrijgen waren die bij de beestenbende limited editie hoorde. (mandjes en iets met een automatische washok voor dieren en automatische voederbak)

ik heb wel iets van dat dieren winkeltje alleen de spullen zelf niet voor de diertjes tenminste kan ze nergens vinden in me game. :vraagteken:

Afbeelding
~Just believe~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door tarac »

Mellanie schreef:het ei is nu uit gekomen! dank je wel :D

ik vroeg me af of die speciale dieren spullen ook te verkrijgen waren die bij de beestenbende limited editie hoorde. (mandjes en iets met een automatische washok voor dieren en automatische voederbak)

ik heb wel iets van dat dieren winkeltje alleen de spullen zelf niet voor de diertjes tenminste kan ze nergens vinden in me game. :vraagteken:

Ik zou het niet weten, ik speel zelf het spel niet.
Maar als je Beestenbende niet hebt, dan kun je het HIER downloaden.
Instructies vind je HIER
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Bee »

Mellanie schreef:het ei is nu uit gekomen! dank je wel :D

ik vroeg me af of die speciale dieren spullen ook te verkrijgen waren die bij de beestenbende limited editie hoorde. (mandjes en iets met een automatische washok voor dieren en automatische voederbak)

ik heb wel iets van dat dieren winkeltje alleen de spullen zelf niet voor de diertjes tenminste kan ze nergens vinden in me game. :vraagteken:
Op de Storeitems site staat iig dit pakket waar de voerbak ook in zit, Automatisch Dierenvoerapparaat van AutoNjam
Je vindt hem bij Update 60 mei 2014 - het pakket heet Atomisch Tijdperk Woon/Eetk
Dit is de link naar Storeitems, de goede pagina (ws moet je wel weer het ww invoeren)

Als je de goede naam van het washok weet kan ik even verder zoeken want weet niet of die hier ook in zit eigenlijk
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door tarac »

Bee schreef: Dit is de link naar Storeitems, de goede pagina (ws moet je wel weer het ww invoeren)

Als je de goede naam van het washok weet kan ik even verder zoeken want weet niet of die hier ook in zit eigenlijk
Store items is wachtwoord-vrij
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Bee »

tarac schreef:
Store items is wachtwoord-vrij
Toch maar eens mijn eigen link vernieuwd
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Lindavanorsouw »

IMG_0681.JPG
Hoi! Ik heb dragon valley geïnstalleerd van games4theworld, maar in het overzicht bij andere werelden staat hij niet. Ook hier niet bij;
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door BanaanZombie »

Download m van de store items site van ons. Die werkt sowieso
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Lindavanorsouw »

Hij doet het idd! Thanks again.. oja nog een vraag. Als ik in de toekomst ga dan blijft mijn scherm een uur lang laden. Voorheen nooit. Heeft dat met mods te maken? Ik kom nooit aan in de toekomst
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Hij doet het idd! Thanks again.. oja nog een vraag. Als ik in de toekomst ga dan blijft mijn scherm een uur lang laden. Voorheen nooit. Heeft dat met mods te maken? Ik kom nooit aan in de toekomst
Dat zou best kunnen. Ik gebruik geen mods dus kan er niet over meepraten.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Bee »

Lindavanorsouw schreef:Hij doet het idd! Thanks again.. oja nog een vraag. Als ik in de toekomst ga dan blijft mijn scherm een uur lang laden. Voorheen nooit. Heeft dat met mods te maken? Ik kom nooit aan in de toekomst
Heb je wel een nieuw spel gestart na het verwijderen en vervangen van je Dragon Valley wereld? Of ben je doorgegaan met een oude Save-file?
Jouw probleem klinkt mij in de oren als dat hier het probleem zit.

En verder:
Sims is een complex spel en er worden voortdurend wijzigingen in gemaakt terwijl je speelt, bouwt, wisselt van families, etc. Hoe meer grote ingewikkelde kavels je bouwt, des te meer laadtijd je spel nodig heeft. Scriptfiles moet je zo nu en dan ook gewoon even goed verwijderen om je spel zo goed mogelijk te houden. Als dit niet meer werkt kun je het best een hele nieuwe simsmap aanmaken dan wordt alles ververst en loopt het spel weer soepeler.

Ik gebruik zelf een paar standaardmods en ik gebruik de jaarfiles van de store waar alles van de store in zit, nog steeds zonder problemen.
Een poos geleden had ik ook opeens die lange laadtijden en vastlopers. Bij mij kwam dit na het verbouwen van een groot kavel met verschillende vloerlevels, kelders en hoogbouw, gebruik van ConstrainFloorElevation, Moveobjects, etc. Je moet eigenlijk een beetje meedenken met het spel, hou het zo simpel mogelijk dan draait het veel beter. En ja het is echt uittesten en nog eens uittesten, doen wij ook al die jaren al :mrgreen: Vermijd sowieso het gebruik van teveel mods. Iedereen kan van alles uploaden en niet alles werkt goed, er zit ook ontzettend veel crap tussen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door tarac »

Misschien een handige tip hoe mijn vrouw het altijd deed aan het eind van de dag.
Wanneer het spel klaar was en opgeslagen ging ze naar de map in mijn documenten en kopieerde/plakte ze Sims 3 map.
Je krijgt dan de Sims 3 kopie
Die kopie hernoemde ze dan (als het vandaag zou zijn) naar De Sims 3 - 170220 (=jjmmdd)
sims3kopie.PNG
De in het plaatje getoonde Sims 3 - 170220 map is dus in feite dezelfde map als de map de Sims 3.
Je gaat dus de volgende dag gewoon door met waar je gebleven bent.

Door schade en schande wijs geworden kon ze dus nooit meer dan 1 dag werk verliezen.
Ging het dan een keer fout, dan kon ze altijd terug vallen op de kopie van de vorige dag die ze dan weer tot de Sims 3 hernoemde na de huidige, defecte, map de Sims 3 te verwijderen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lindavanorsouw
Gebruiker
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2016, 16:25
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door Lindavanorsouw »

Slim! ga ik doen. Is er trouwens al meer bekend over de peuters en vampieren crack?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: dragon valley draken eieren doen het niet

Bericht door tarac »

Lindavanorsouw schreef:Slim! ga ik doen. Is er trouwens al meer bekend over de peuters en vampieren crack?
Helaas niet
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”