denkbeeldige vriend ineens verdwenen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

denkbeeldige vriend ineens verdwenen

Bericht door esmeesims14 »

Mijn sim haar eerst geboren kind kreeg een denkbeeldige vriend. Na heel veel spelen met deze pop en een goede band opbouwen werden ze samen tieners. Ik heb mijn tiener constant brouwsels laten ontdekken en uiteindelijk na een hele sim-week ontdekte ze het brouwsel om de denkbeeldige vriend tot leven te laten komen. Alleen hij is verdwenen! Ik heb hun hele kavel doorzocht, alle inventarissen en hij staat nergens meer! Zijn naam etc staat nog wel bij het vrienden gedeelte, maar dat is dan zonder zijn gezicht. Opnieuw opstarten of opslaan ofzo helpt niks!

Help!!
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: denkbeeldige vriend ineens verdwenen

Bericht door Bee »

esmeesims14 schreef:Mijn sim haar eerst geboren kind kreeg een denkbeeldige vriend. Na heel veel spelen met deze pop en een goede band opbouwen werden ze samen tieners. Ik heb mijn tiener constant brouwsels laten ontdekken en uiteindelijk na een hele sim-week ontdekte ze het brouwsel om de denkbeeldige vriend tot leven te laten komen. Alleen hij is verdwenen! Ik heb hun hele kavel doorzocht, alle inventarissen en hij staat nergens meer! Zijn naam etc staat nog wel bij het vrienden gedeelte, maar dat is dan zonder zijn gezicht. Opnieuw opstarten of opslaan ofzo helpt niks!

Help!!
Mischien even proberen met de cheat 'moveobjects on' in de bouwmodus? Ik weet nog dat die poppetjes soms onzichtbaar worden als ze op de vloer liggen. Of met 'testingcheatsenabled true' met shift op de grond klikken en kijken of er dan nog mogelijkheden zijn. (Ik weet niet of dat alleen met de NRaas mods mogelijk was, maar kun je misschien even uitproberen. Ik heb geen spel momenteel)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”