Sims 3 schijfje overzetten naar origin

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Rowieee

Sims 3 schijfje overzetten naar origin

Bericht door Rowieee »

Hallo allemaal,

Ik heb de sims 3 basisspel op een schijf staan, net als een aantal andere uitbreidingen die ik jaren geleden heb aangeschaft.
Nu ben ik van plan om nog een aantal nieuwe uitbreidingen te kopen. Echter zijn cd-keys zo veel goedkoper dan het aanschaffen van schijfjes, vandaar dat ik graag een digitale download wil kopen.
Nu heb ik via origin geprobeerd om mijn productcode in te wisselen, zoals werd aangeraden. Dat heb ik geprobeerd maar er stond toen aangegeven dat de productcode al gebruikt is. Het spel en uitbreidingen zijn nu wel geïnstalleerd op een computer. Nu vraag ik mij af hoe ik dit kan oplossen, of dat dit niet op te lossen is en ik genoodzaakt ben toch een schijfje te kopen.
Ik hoop dat iemand mij wilt helpen!

Groeten,
Rowie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 3 schijfje overzetten naar origin

Bericht door BanaanZombie »

Productcodes van de schijven die je al had?
Als je ze al op de site van sims 3 heb geregistreerd dan staan ze als het goed is al in origin. En dan klopt t dat je die melding krijgt. Heb je dit nooit gedaan op geen enkel account dan moet je contact opnemen met origin of EA want dan kunnen wij niet veel voor je betekenen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 3 schijfje overzetten naar origin

Bericht door tarac »

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan ?
Alles van de Sims-3 is moeiteloos te downloaden
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”