Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door kevinblaas »

Bee schreef:Ik heb het op allerlei mogelijke manieren geprobeerd:
- nieuwe simsmap
- met de laatste ccmerged van augustus 2014
- laatste fix van juli 2014
- naam veranderd van de sims3 pack in een totaal andere naam (maar in de launcher verandert er niets ..)
- decrapified op verschillende manieren
- bij al deze mogelijkheden weer in een nieuwe simsmap

Conclusie: Het wil op geen enkele manier installeren in de sims 3 launcher!
Mijn suggestie is: Heb je deze sim niet meer ergens in een oud spel? Dan zou je haar weer opnieuw kunnen opslaan.
Of anders: Contact opnemen met de helpdesk, het is toch van de gekken dat jij niet eens je EIGEN maaksel in je spel kunt krijgen?! Het lijkt mij dat ze je dan een adequaat antwoord moeten sturen met wat je kunt doen. Heel graag horen wij dit dan ook natuurlijk!
Het is niet erg, ik ben tenminste heel erg blij dat je zo veel tijd voor me over hebt gehad. Ik ga gewoon m'n best doen om haar zo precies mogelijk na te maken en daarmee genoegen te nemen. Tenminste heel erg bedankt voor de moeite! :knipknip:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Graag gedaan! Ik kan het nooit uitstaan als het niet werkt ... dus ik hoop alsnog dat er nog iemand met een oplossing komt 8-)
xWolfieSim schreef:Ik heb de Superpatch 1.67 gedowload en nu werkt alles weer! op een paar dingen na maar dat is fout van de maker van de item
Welke superpatch heb jij gedownload? Heb je een link? Er zijn namelijk diverse patches die zo heten ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

https://simsvip.com/2014/01/24/sims-3-g ... -67-12414/

EDIT: Maar gister kon ik alles dowloaden en vandaag is alles weer als het oude :/
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door BanaanZombie »

Volgens mij veroorzaken de downloads van de uitwisseling deze problemen gewoon.
Als ik kijk hoeveel troep er mee komt met 1 download... ik kan me niet voorstellen dat iedereen die er zelf bij doet. Bv de laarzen die er voorzorgen dat je tak kinderen krijgt ed. Sinds ik er achter ven gekomen hoeveel troep er mee komt download ik daar niet meer weg. Als je dus dingen wil downloaden raad ik aan om ze ergens anders weg te halen, genoeg andere download sites!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

xWolfieSim schreef:https://simsvip.com/2014/01/24/sims-3-g ... -67-12414/

EDIT: Maar gister kon ik alles dowloaden en vandaag is alles weer als het oude :/
Het gaat mij erom of je het kunt installeren in de launcher ... het downloaden lukt meestal wel.
Helaas, deze patch was hetzelfde als die ik al had (melding), toch geïnstalleerd, maar het bestand wil ook nu op geen enkele manier installeren.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Volgens mij veroorzaken de downloads van de uitwisseling deze problemen gewoon.
Als ik kijk hoeveel troep er mee komt met 1 download... ik kan me niet voorstellen dat iedereen die er zelf bij doet. Bv de laarzen die er voorzorgen dat je tak kinderen krijgt ed. Sinds ik er achter ven gekomen hoeveel troep er mee komt download ik daar niet meer weg. Als je dus dingen wil downloaden raad ik aan om ze ergens anders weg te halen, genoeg andere download sites!
Ik heb altijd al een zekere angst gehad voor die officiele downloads van EA.
Ze worden lang niet allemaal meer door EA gecheckt en "iedere gek" kan wel iets uploaden wat misschien heel iets anders is. (malware, trackers e.d.)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

tarac schreef: Ik heb altijd al een zekere angst gehad voor die officiele downloads van EA.
Ze worden lang niet allemaal meer door EA gecheckt en "iedere gek" kan wel iets uploaden wat misschien heel iets anders is. (malware, trackers e.d.)
In dit geval ging het om een upload van KevinBlaas die ik niet verdenk van dit soort praktijken ... :)
Helaas, na het weer achterhalen van mijn account bij Origin heb ik de sims3pack van KevinBlaas nog eens gedownload en geprobeerd. Mijn spel werd geupdate naar versie 1.69, maar dit hielp niet voor het kunnen installeren van deze sims3pack.

(Waarschijnlijk moet je alle gebruikte uitbreidingspakketten ook daadwerkelijk gekocht en geregistreerd hebben op je Origin account + de twee items uit de store .. Ik weet niet of KevinBlaas dat zelf ook heeft gedaan, maar anders ligt daar waarschijnlijk het probleem?)
EDIT: Ik heb dit even getest met een item dat ik zelf had geplaatst op de Community en waar ik ook meer dan de helft van de uitbreidingspakketten en items niet had geregistreerd of gekocht. Het downloade en installeerde probleemloos, alleen werden er wat items vervangen of verwijderd.

Ik ga mijn sims 3 weer helemaal verwijderen en opnieuw installeren, zonder de laatste patch omdat ik niet steeds in wil loggen bij Origin om de sims te kunnen spelen ...
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”