Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Hier kan je technische vragen stellen.
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

Hoi ik heb net Sims 3 beestebende opnieuw op me nieuwe laptop gezet en ben wezen huisdieren dowloaden

Leuk tot dat de laatste paarden ineens dit kreeg te zien

Afbeelding

ook kan ik bij de sims Community (uitwisseling) geen dowloads doen op *voeg toe aan game* klik krijg ik dit

Afbeelding

Dus moet ik ik al via *bestand opslaan* het dowloaden een voor een

ik heb al de nieuwste dowload van sims 3 (ookal is het uit 2014 maar goed)
Versie 1.67.2.024002 Dus
wat ook beetje vreemd is is de Home van mijn startprogamma

Afbeelding

hoop dat dit forum mij verder kan helpen met dit aangezien mijn sims vrienden ook niet weten wat ik moet doen want ik wil heel graag mijn gedowloade spullen in het spel :ninjawoesh:
mvg
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Bij de downloads die je gebruikt moet je altijd even kijken voor welke spelversie ze gemaakt zijn.
Het is ook wel een bekend verhaal dat niet alles van de uitwisseling even goed werkt in je spel, dus het handigst is om dan een andere download te kiezen die wel werkt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

Maar op me oude computer kon ik wel gewoon deze dingen dowloaden ik heb zelfs een paar van gemaakt is er niks tegeen te doen want ik heb alle uitbereidingen waarin deze kunnen etc
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Je moet even bij de downloads zélf kijken voor welke versie ze zijn gemaakt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

Ja de dowloads zijn voor mijn pakket Beeste bende gemaakt en ik heb alle versies al of moet ik alles bij dowloaden?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

xWolfieSim schreef:Ja de dowloads zijn voor mijn pakket Beeste bende gemaakt en ik heb alle versies al of moet ik alles bij dowloaden?
Sorry, ik begrijp je vraag niet: ... 'of moet ik alles bij downloaden'

Je gaat naar de site waar je je downloads vandaan hebt. Daar zoek je de download die niet geïnstalleerd kan worden in je spel. Dan kijk je met welk versienummer deze gemaakt is. Eventueel kun je aan de maker van die download vragen of deze download nog geupdate wordt naar een latere versie, zodat jij hem ook in je spel kan gebruiken. Het versienummer van je eigen spel staat links onderin je launcherscherm (zie hieronder in je eigen plaatje). Zoals gezegd: Lukt dit allemaal niet, maak dan gewoon je eigen huisdieren ... veel makkelijker en unieker kan niet ;)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door tarac »

Misschien zijn ze gemaakt met versie 1.69 (Jij hebt 1.67)
In de Launcher even checken voor updates.
Er is na 1.67 nog een update voor de Store gemaakt, die kan je downloaden. (knop Updates voor de games)
Eventueel updaten naar 1.69 maar dat zou niet noodzakelijk hoeven te zijn.

Maar zo te zien heb je alléén het basisspel en Beestenbende geinstalleerd.
Vergelijk mijn balk maar
launcher 1.PNG
met jouw balk
Launcher 2.PNG
Bij mij zijn alle icoontjes "verlicht", bij jou alleen basis + Beestenbende
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

In launcher kan ik niks dowloaden dan staat hij dat hij volledig geupdate is maar waar kan ik 1.69 dowloaden? dan ik kan die nergens vinden
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

Maar een van die dieren heb ik zelf gemaakt in 2013 toen was die update er niet en die werkt ook niet?
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door kevinblaas »

xWolfieSim schreef:Maar een van die dieren heb ik zelf gemaakt in 2013 toen was die update er niet en die werkt ook niet?
Ik heb nu ook dit probleem, maar bij mij is het 1 specifieke download die niet werkt. Ik heb deze sim zelf online gezet en het is de meest recente uit mijn legacy familie, dus ik baal wel!
Als iemand hier een oplossing voor weet, die is heel erg welkom.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Welke update gebruik je nu? De 1.67, of de 1.69? Die laatste zorgt er nl voor dat je alleen nog maar via Origin kunt spelen ..
Probeer anders even het maken van een nieuwe simsmap? Of misschien eerst even het verwijderen van je cachebestanden.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door kevinblaas »

Bee schreef:Welke update gebruik je nu? De 1.67, of de 1.69? Die laatste zorgt er nl voor dat je alleen nog maar via Origin kunt spelen ..
Probeer anders even het maken van een nieuwe simsmap? Of misschien eerst even het verwijderen van je cachebestanden.
Ik gebruik de 1.67 omdat ik Vooruit in de tijd van tarac heb gedownload. En ik heb dit spel vandaag helemaal opnieuw geïnstalleerd en voorheen grondig verwijderd met revo. Zal ik anders alsnog updaten naar 1.69?
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

Ik heb superpatch van 1,67 opnieuw gedowload en nu werk de meeste dingen weer van welkom en logboek fout is weg en ik heb al nieuwe map gemaakt maar werkt steeds niet
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

kevinblaas schreef: Ik gebruik de 1.67 omdat ik Vooruit in de tijd van tarac heb gedownload. En ik heb dit spel vandaag helemaal opnieuw geïnstalleerd en voorheen grondig verwijderd met revo. Zal ik anders alsnog updaten naar 1.69?
Nee, dat zou ik niet doen. Die laatste patch had je ook niet toen je die download maakte. Daarbij geeft die patch alleen maar dat je alleen nog via Origin kunt spelen en kunt kiezen met welke uitbreidingen je wilt spelen.
Waar het mis gaat weet ik niet precies. Sommige downloads willen gewoon echt niet installeren.
Kijk nog even op deze link of je alles het zelfde hebt gedaan: http://sims-store.weebly.com/mijn-downl ... -spel.html

Misschien kunnen jullie mij ook even de links sturen van de downloads zodat ik het ook even kan proberen?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
xWolfieSim
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 dec 2016, 21:56
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door xWolfieSim »

Ik heb de Superpatch 1.67 gedowload en nu werkt alles weer! op een paar dingen na maar dat is fout van de maker van de item
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door kevinblaas »

Bee schreef:
kevinblaas schreef: Ik gebruik de 1.67 omdat ik Vooruit in de tijd van tarac heb gedownload. En ik heb dit spel vandaag helemaal opnieuw geïnstalleerd en voorheen grondig verwijderd met revo. Zal ik anders alsnog updaten naar 1.69?
Nee, dat zou ik niet doen. Die laatste patch had je ook niet toen je die download maakte. Daarbij geeft die patch alleen maar dat je alleen nog via Origin kunt spelen en kunt kiezen met welke uitbreidingen je wilt spelen.
Waar het mis gaat weet ik niet precies. Sommige downloads willen gewoon echt niet installeren.
Kijk nog even op deze link of je alles het zelfde hebt gedaan: http://sims-store.weebly.com/mijn-downl ... -spel.html

Misschien kunnen jullie mij ook even de links sturen van de downloads zodat ik het ook even kan proberen?
Ja heel erg graag! Dit is de enige die bij mij echt niet lukt: http://www.thesims3.com/assetDetail.htm ... Id=7604778
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Helaas moet ik inloggen en is mijn account 'expired', klik ik op wachtwoord vergeten dan opent een scherm van EA, toets ik daar mijn wachtwoord in dan gebeurt hetzelfde en opent weer een scherm van de community ... lekker handig deze lus. Ik kan er dus niet bij, moet eerst weer hersteld worden.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door kevinblaas »

:traan:
Bee schreef:Helaas moet ik inloggen en is mijn account 'expired', klik ik op wachtwoord vergeten dan opent een scherm van EA, toets ik daar mijn wachtwoord in dan gebeurt hetzelfde en opent weer een scherm van de community ... lekker handig deze lus. Ik kan er dus niet bij, moet eerst weer hersteld worden.
Kan je anders niet mijn gebruikersnaam en ww gebruiken?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Ongelofelijk wat een idioot systeem hebben zij, constant een lus. Ik kom er wel achter want ik wil dit oplossen, helaas moet ik dan weer eerst van allerlei mails gaan sturen. Kun je het bestandje niet even uploaden op een andere manier? Bv met Mega?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door kevinblaas »

Bee schreef:Ongelofelijk wat een idioot systeem hebben zij, constant een lus. Ik kom er wel achter want ik wil dit oplossen, helaas moet ik dan weer eerst van allerlei mails gaan sturen. Kun je het bestandje niet even uploaden op een andere manier? Bv met Mega?
Via de bijlage is het me niet gelukt, maar via mediafire wel.

http://www.mediafire.com/file/kdg71zvh1 ... .Sims3Pack
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Dankjewel het is gelukt! Ik ga het in de loop van vandaag even proberen en testen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door kevinblaas »

Bee schreef:Dankjewel het is gelukt! Ik ga het in de loop van vandaag even proberen en testen.
Dankjewel!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Ik heb het op allerlei mogelijke manieren geprobeerd:
- nieuwe simsmap
- met de laatste ccmerged van augustus 2014
- laatste fix van juli 2014
- naam veranderd van de sims3 pack in een totaal andere naam (maar in de launcher verandert er niets ..)
- decrapified op verschillende manieren
- bij al deze mogelijkheden weer in een nieuwe simsmap

Conclusie: Het wil op geen enkele manier installeren in de sims 3 launcher!
Mijn suggestie is: Heb je deze sim niet meer ergens in een oud spel? Dan zou je haar weer opnieuw kunnen opslaan.
Of anders: Contact opnemen met de helpdesk, het is toch van de gekken dat jij niet eens je EIGEN maaksel in je spel kunt krijgen?! Het lijkt mij dat ze je dan een adequaat antwoord moeten sturen met wat je kunt doen. Heel graag horen wij dit dan ook natuurlijk!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door BanaanZombie »

Kan t ook gwn niet liggen aan de cc die ervoor is gebruikt?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Dowloaden maar softupdate is verkeerd?

Bericht door Bee »

Het is zijn eigen sim, zelfgemaakt, dus je zou denken dat hij de eventueel benodigde CC dan ook gewoon in bezit heeft ...
Helaas is het ook niet de eerste keer dat we hier tegenaan lopen. EA heeft kennelijk weer haar truckendoos opengegooid om zoveel mogelijk te verhinderen dat mensen dit toch reeds vrij oude spelletje normaal kunnen spelen ... Ik ben wel heel erg benieuwd waar ze mee komen als oplossing!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”