Compatibiliteitsfout bij installeren

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door Simmis »

Hoi allemaal!

Ik probeer de sims 3 met alle uitbereiding te installeren op mijn macbook pro.
Maar bij de Sims 3 bovennatuurlijk kreeg ik deze melding:
De Sims™ 3 Bovennatuurlijk Compatibiliteitsfout
De versie van De Sims™ 3 die geïnstalleerd is kan niet bijgewerkt worden. Ook is deze versie niet compatibel met De Sims™ 3 Bovennatuurlijk.

Ik ben hierna doorgegaan met de volgorde van installeren en ik kreeg dezelfde melding ook bij Exotisch eiland.
Het enige wat ik me kan bedenken wat een probleem kan zijn is dat ik nadat ik sims 3 heb geïnstalleerd patch 1,67 heb geïnstalleerd zodat niet elk spel lang hoeft te updaten.

Weet iemand wat deze fout is? Want ik wil toch wel heel graag ook met Exotisch Eiland spelen.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door Bee »

Ik ben bang dat er dan toch nog gegevens van deze uitbreidingen in je register aanwezig zijn geweest ..

EDIT:
even gegoogled, hier vind je een handleiding over hoe je de sims 3 goed verwijdert op een MAc:
https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims ... -on-a-mac/
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door Simmis »

Bedankt! Ik ben ondertussen zelf ook nog even gaan zoeken en het lag aan een update die ik nog had moeten doen door de launcher te openen. Ik had dit niet verwacht omdat ik patch 1.67 al heb geïnstalleerd.
Het lag dus gelukkig niet aan mijn register, scheelt weer hoop werk! :)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door Bee »

Simmis schreef:Bedankt! Ik ben ondertussen zelf ook nog even gaan zoeken en het lag aan een update die ik nog had moeten doen door de launcher te openen. Ik had dit niet verwacht omdat ik patch 1.67 al heb geïnstalleerd.
Het lag dus gelukkig niet aan mijn register, scheelt weer hoop werk! :)
Okay! Normaliter kun je die tussentijdse updates negeren, althans op de PC wel, zonder dat je dit soort meldingen krijgt ...
Dus ik hoop dat je gelijk hebt en dat het nu gaat werken, laat je het nog even weten? We hebben heel weinig info over de technische kant van de Mac, niemand van ons heeft er kennis over dus we willen hier graag zoveel mogelijk over 'verzamelen' ivm de sims op de Mac.
Succes iig!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door Simmis »

Hij werkt nu! Super duper bedankt.
Ik heb alleen nu bovennatuurlijk niet geïnstalleerd en ik wil die graag ook nog. Kan ik die achteraf ook nog installeren of maak ik de boel dan in de war? Als dat het geval is laat ik het liever allemaal zo. Ik heb nog een kleine vraag mbt. downloaden. Kan ik mijn downloads ook op een externe hardeschijf zetten en tegelijk de downloads terugzien in het spel? Ik heb niet heel veel ruimte meer over na alle uitbereidingen haha.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door tarac »

Simmis schreef:Hij werkt nu! Super duper bedankt.
Ik heb alleen nu bovennatuurlijk niet geïnstalleerd en ik wil die graag ook nog. Kan ik die achteraf ook nog installeren of maak ik de boel dan in de war? Als dat het geval is laat ik het liever allemaal zo. Ik heb nog een kleine vraag mbt. downloaden. Kan ik mijn downloads ook op een externe hardeschijf zetten en tegelijk de downloads terugzien in het spel? Ik heb niet heel veel ruimte meer over na alle uitbereidingen haha.
Bovennatuurlijk achteraf nog installeren zou moeten kunnen.
De downloads van de spellen kun je op een externe schijf of een USB stick zetten.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb sims 3 meerdere keren kris kras door elkaar geinstalleerd. Ik begon meestal met vooruit in de tijd omdat ie dan gelijk patch 1.67 kreeg. En daarna deed ik gewoon wat ik het eerste tegen kwam haha. Nooit een probleem geweest
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door Simmis »

tarac schreef:
Simmis schreef:Hij werkt nu! Super duper bedankt.
Ik heb alleen nu bovennatuurlijk niet geïnstalleerd en ik wil die graag ook nog. Kan ik die achteraf ook nog installeren of maak ik de boel dan in de war? Als dat het geval is laat ik het liever allemaal zo. Ik heb nog een kleine vraag mbt. downloaden. Kan ik mijn downloads ook op een externe hardeschijf zetten en tegelijk de downloads terugzien in het spel? Ik heb niet heel veel ruimte meer over na alle uitbereidingen haha.
Bovennatuurlijk achteraf nog installeren zou moeten kunnen.
De downloads van de spellen kun je op een externe schijf of een USB stick zetten.

Ik bedoel of ik mijn downloads zoals kleding en haar etc ook in een andere map op mijn externe HD kan opslaan dan de standaard plek waar ze opgeslagen moeten zijn?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door tarac »

Simmis schreef:
tarac schreef:
Simmis schreef:Hij werkt nu! Super duper bedankt.
Ik heb alleen nu bovennatuurlijk niet geïnstalleerd en ik wil die graag ook nog. Kan ik die achteraf ook nog installeren of maak ik de boel dan in de war? Als dat het geval is laat ik het liever allemaal zo. Ik heb nog een kleine vraag mbt. downloaden. Kan ik mijn downloads ook op een externe hardeschijf zetten en tegelijk de downloads terugzien in het spel? Ik heb niet heel veel ruimte meer over na alle uitbereidingen haha.
Bovennatuurlijk achteraf nog installeren zou moeten kunnen.
De downloads van de spellen kun je op een externe schijf of een USB stick zetten.

Ik bedoel of ik mijn downloads zoals kleding en haar etc ook in een andere map op mijn externe HD kan opslaan dan de standaard plek waar ze opgeslagen moeten zijn?
Ja, dat kan wel maar helaas zijn ze dan niet beschikbaar in je spel.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Compatibiliteitsfout bij installeren

Bericht door BanaanZombie »

Je spel map zal ALTIJD in Mijn Documenten staan. Dus daar zit helaas niets anders op
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”