Welke computer is beter voor Sims 3?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Welke computer is beter voor Sims 3?

Bericht door kevinblaas »

Ik heb gespaard voor een nieuwe computer met een budget van 900,-. Het scherm, toetsenbord en muis heb ik al in huis, maar ik zie geen verschil tussen de HP Pavilion 550 en ERAZER X5305, op de prijs na. Hebben jullie tips voor welke ik het beste kan nemen? Alvast enorm bedankt!

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_er ... 45479.html
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp ... 68389.html
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Welke computer is beter voor Sims 3?

Bericht door Sven »

De NVIDIA GeForce GTX 970 is een bijzonder goede videokaart (dat is de PC van de eerste link). Verder heeft diezelfde PC een prima processor en genoeg RAM. Ik zou zelf voor de eerste gaan gezien de videokaart.

(En als je een keer in een creatieve bui bent - het is zelfs nog beter om je PC zelf te bouwen).
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Welke computer is beter voor Sims 3?

Bericht door tarac »

Sven schreef: (En als je een keer in een creatieve bui bent - het is zelfs nog beter om je PC zelf te bouwen).
Daar ben ik niet zo zeker van. Elke computer is zo sterk als zijn zwakste schakel.
Zelfs professionele bouwers als b.v. Packard Bell, maken PC's met uitstekende componenten maar er is altijd wel 1 minpuntje te vinden.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Welke computer is beter voor Sims 3?

Bericht door Sven »

Een eigen PC bouwen is vaak minder duur en het geeft je meer vrijheid om je eigen hardware uit te kiezen. Daarbij zijn er best veel communities te vinden die veel ervaring hebben in het bouwen van PC's, en ze hebben vaak goede adviezen en tips, en soms al helemaal uitgewerkt welke PC's je zou kunnen bouwen.
Maar goed, als je niet veel verstand hebt van het bouwen van een PC (ik heb er ook niet heel veel ervaring mee moet ik eerlijk zeggen) dan kan je beter een gehele PC kopen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Welke computer is beter voor Sims 3?

Bericht door kevinblaas »

Sven schreef:Een eigen PC bouwen is vaak minder duur en het geeft je meer vrijheid om je eigen hardware uit te kiezen. Daarbij zijn er best veel communities te vinden die veel ervaring hebben in het bouwen van PC's, en ze hebben vaak goede adviezen en tips, en soms al helemaal uitgewerkt welke PC's je zou kunnen bouwen.
Maar goed, als je niet veel verstand hebt van het bouwen van een PC (ik heb er ook niet heel veel ervaring mee moet ik eerlijk zeggen) dan kan je beter een gehele PC kopen.
Een pc bouwen gaat 'm niet worden haha, alles gaat dan sowieso mis :tong: . Maar dan ga ik voor de Erazer, thanks!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”