Kapot spel op nieuwe laptop installeren

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Translator
Gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 jul 2015, 11:35
Contacteer:

Kapot spel op nieuwe laptop installeren

Bericht door Translator »

Beste

Op mijn oude laptop werkte sims 3 al een hele tijd niet meer. Ik had het basisspel en enkele uitbreidingen plus ook nog een paar downloads. Na een tijd kreeg ik de hele tijd de foutmelding "bekijk het logboek". Ik heb deze fout 1x kunnen oplossen m.b.v. deze site maar de tweede keer heb ik het gewoon opgegeven.

Ik zou eigenlijk graag terug sims 3 spelen. Ondertussen heb ik dus een nieuwe (schone) laptop waarop enkel sims 4 en enkele uitbreidingen geïnstalleerd zijn. Sims 3 staat wel nog beschikbaar in mijn origin maar ik durf het niet te downloaden. Ga ik weer een foutmelding krijgen?

Hoe kan ik sims 3 op deze nieuwe laptop installeren zonder foutmeldingen te krijgen? Dus zowel het basisspel als alle uitbreidingen die ik bezit (geen downloads deze keer!). Ik weet eigenlijk niet of mijn basisspel kapot is of dat die foutmelding de oorzaak was van een download of een probleem op die vorige computer...

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kapot spel op nieuwe laptop installeren

Bericht door tarac »

De makkelijkste oplossing, om alle uitbreidingen ook gelijk te installeren, is de all-in-one download.
zie http://sims-downloads.weebly.com/sims-3 ... latie.html
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”