Uitbreidingsmapjes verwijderen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Uitbreidingsmapjes verwijderen

Bericht door kevinblaas »

Voor de Sims 3 heb ik de complete collection gedownload (Heb tevens wel bijna alle Sims 3 uitbreidingen en accessoires in mijn kast staan, maar die download is makkelijker). Eerst werkte alles goed maar naar mate mijn gezin groter werd en de stad voller waren haperingen niet meer uit te sluiten. Maar er zijn allerlei accessoires pakketten waar ik niks mee doe in mijn spel. Toen ik de mapjes van enkele accessoires pakketten uit Program Files naar mijn bureaublad sleepte kreeg ik een foutmelding, had ik wel verwacht. Maar is er buiten alle uitbreidingen apart opnieuw downloaden, een manier om deze pakketten uit mijn spel te halen?

Liefs Kevin
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Uitbreidingsmapjes verwijderen

Bericht door BanaanZombie »

Welke versie heeft je spel? Met de nieuwste versie, 1.68 dacht ik, kun je uitbreidingen uitzetten in de launcer
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Uitbreidingsmapjes verwijderen

Bericht door Bee »

kevinblaas schreef:Voor de Sims 3 heb ik de complete collection gedownload (Heb tevens wel bijna alle Sims 3 uitbreidingen en accessoires in mijn kast staan, maar die download is makkelijker). Eerst werkte alles goed maar naar mate mijn gezin groter werd en de stad voller waren haperingen niet meer uit te sluiten. Maar er zijn allerlei accessoires pakketten waar ik niks mee doe in mijn spel. Toen ik de mapjes van enkele accessoires pakketten uit Program Files naar mijn bureaublad sleepte kreeg ik een foutmelding, had ik wel verwacht. Maar is er buiten alle uitbreidingen apart opnieuw downloaden, een manier om deze pakketten uit mijn spel te halen?

Liefs Kevin
De versie 1.69 geeft de mogelijkheid om uitbreidingen 'uit' te zetten. Zodra je die update hebt gedaan kun je voortaan echter alleen nog maar via Origin spelen. Als je echt nooit met sommige uitbreidingen meer wilt spelen is het handiger om je hele spel grondig te verwijderen met Revo Uninstaller en dan opnieuw te installeren met alleen de uitbreidingen die je wilt hebben. Het is echter niet gezegd dat je dan na verloop van tijd géén haperingen meer krijgt in je spel omdat dit o.a. veroorzaakt wordt door de knullige routing van de verschillende werelden. Ik zou eerst eens proberen om met bv NRaas die problemen te minimaliseren. Bv NRaas Overwatch haalt fouten uit je spel terwijl je speelt en zorgt ervoor dat het veel soepeler blijft lopen.

En uiteraard mapjes uit je Program Files slepen is natuurlijk geen optie, maar dat had je zelf ook al begrepen .. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Uitbreidingsmapjes verwijderen

Bericht door kevinblaas »

Bee schreef:De versie 1.69 geeft de mogelijkheid om uitbreidingen 'uit' te zetten. Zodra je die update hebt gedaan kun je voortaan echter alleen nog maar via Origin spelen. Als je echt nooit met sommige uitbreidingen meer wilt spelen is het handiger om je hele spel grondig te verwijderen met Revo Uninstaller en dan opnieuw te installeren met alleen de uitbreidingen die je wilt hebben. Het is echter niet gezegd dat je dan na verloop van tijd géén haperingen meer krijgt in je spel omdat dit o.a. veroorzaakt wordt door de knullige routing van de verschillende werelden. Ik zou eerst eens proberen om met bv NRaas die problemen te minimaliseren. Bv NRaas Overwatch haalt fouten uit je spel terwijl je speelt en zorgt ervoor dat het veel soepeler blijft lopen.

En uiteraard mapjes uit je Program Files slepen is natuurlijk geen optie, maar dat had je zelf ook al begrepen .. :)
Is de versie 1.69 te gebruiken met de complete collection? Ik kan desnoods voor een Sims 3 account ook alleen het basisspel legaal installeren en de rest per download.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Uitbreidingsmapjes verwijderen

Bericht door Bee »

Volgens mij moet dat ook gewoon kunnen met de complete collectie
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”