Sims 3 valt uit bij laden van buurt

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Sims 3 valt uit bij laden van buurt

Bericht door xJessica »

Gevraagd door Kelleywashier

Hoi allemaal,
wanneer ik mijn Sims 3 opstart gaat alles goed, totdat ik een geselecteerde buurt wil laden, als die dan bijna geladen is, valt de Sims uit. Ik krijg dan op mijn bureaublad een melding dat de Sims 3 onverwachts gestopt is, vervolgens zoekt mijn laptop naar een oplossing, kan die niet vinden, en dan is het verhaal over.
En dit al een paar dagen.. Het is van de ene op de andere dag zo, en ik heb wel downloads erop staan. Donderdag ging alles nog goed, vrijdag iets gedownload, en toen ging het spelen mis. De downloads die ik die vrijdag erop heb gezet had ik eraf gehaald, ik dacht dat het misschien daaraan lag, maar dat hielp dus ook niet.
Welke buurt ik ook laad, ook als ik een nieuw spel begin, krijg ik dit probleem.
Is er iemand die mij kan helpen?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bee:

Die download is de oorzaak en eenmaal geïnstalleerd kun je die wel verwijderen maar hij blijft 'geïnstalleerd' in je spel.

Wat je kan doen is een nieuwe sims3 map aanmaken. Hoe je dat doet en hoe je al je spelgegevens weer terugzet kun je hier lezen. 2e alinea.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kelleywashier:

De Sims doet het nu weer, maar ik ben natuurlijk alles kwijt nu. Kan ik gewoon de saves map overzetten naar die nieuwe Sims map?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Dat staat ook in de link die Bee gaf ;)
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”