Kan mijn laptop het aan? (met dxdiag)

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Harmke
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 mar 2017, 20:15
Contacteer:

Kan mijn laptop het aan? (met dxdiag)

Bericht door Harmke »

Beste,

Ik heb even een vraagje..
Op dit moment heb ik alleen de Sims 3 en de uitbreiding levensweg op mijn laptop.
Dit gaat prima en loopt haast nooit vast.
Nu wilde ik ook graag de uitbreiding jaargetijden installeren.
Wat het geheugen betreft, moet dat lukken. Zou iemand even naar m'n dxdiag kunnen en willen kijken om te kijken of het kan?

Op mijn vorige laptop had ik namelijk een stuk of 6 uitbreidingspakketten en m'n laptop ging op een gegeven moment ineens kapot.
Het scheen dat het moederbord kapot was, was best vreemd aangezien dit meestal bij een wat oudere laptop kan gebeuren.
Ik denk dus dat het misschien wel met de sims te maken heeft dat het moederbord daarom kapot is gegaan, ofzo. Daarom heb ik nu maar 1 uitbreidingspakket geïnstalleerd.

Wanneer jaargetijden kan, installeer ik alleen die nog en houd ik het daarbij.

Alvast bedankt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Kan mijn laptop het aan? (met dxdiag)

Bericht door WALUIGI96 »

Ik kan met een gerust hart zeggen dat jaargetijden hier prima op gaat werken. Zelfs uitstekend.
Ik geloof zelf niet dat Sims de oorzaak is voor het kapot raken van het moederbord van je vorige laptop. Het kan wel zijn dat de vorige laptop Sims niet heel erg goed aankon en daardoor snel heet werd. Maar dit zou dan ook kunnen gebeuren door een andere game of door een ander programma dat veel eist. Maar vrijwel iedere laptop zorgt ervoor dat alles minder hard gaat werken als de componenten te heet worden, waardoor alles weer afkoelt.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Harmke
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 mar 2017, 20:15
Contacteer:

Re: Kan mijn laptop het aan? (met dxdiag)

Bericht door Harmke »

WALUIGI96 schreef:Ik kan met een gerust hart zeggen dat jaargetijden hier prima op gaat werken. Zelfs uitstekend.
Ik geloof zelf niet dat Sims de oorzaak is voor het kapot raken van het moederbord van je vorige laptop. Het kan wel zijn dat de vorige laptop Sims niet heel erg goed aankon en daardoor snel heet werd. Maar dit zou dan ook kunnen gebeuren door een andere game of door een ander programma dat veel eist. Maar vrijwel iedere laptop zorgt ervoor dat alles minder hard gaat werken als de componenten te heet worden, waardoor alles weer afkoelt.
Heel erg bedankt voor de snelle reactie en de uitleg! :)
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Kan mijn laptop het aan? (met dxdiag)

Bericht door WALUIGI96 »

Geen probleem, graag gedaan!
Beantwoord (ook) technische vragen.
esmeesims14
Gebruiker
Berichten: 71
Lid geworden op: 29 nov 2014, 12:14
Contacteer:

Re: Kan mijn laptop het aan? (met dxdiag)

Bericht door esmeesims14 »

Ik vraag me ook af of mijn laptop het aan gaat kunnen.
Ik heb nu een nieuwe en durf nog niet zo goed de sims te installeren.
Ik heb een hp 6475b probook.
Moederbordchipset: Radeon HD7520G
Grafische kaart: AMD Radeon HD 7520G - 512 MB, Core: 686 MHz, Memory: 800 MHz, DDR3, 8.947.1.1000 Win7

De laptop is wel geupdate naar windows 10, maar dit is wat ik op het internet vond aan specificaties.
justbecauseithurtsdoesntmeanyouregonnadieyougot togetupandTRY
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Kan mijn laptop het aan? (met dxdiag)

Bericht door tarac »

esmeesims14 schreef:Ik vraag me ook af of mijn laptop het aan gaat kunnen.
Ik heb nu een nieuwe en durf nog niet zo goed de sims te installeren.
Ik heb een hp 6475b probook.
Moederbordchipset: Radeon HD7520G
Grafische kaart: AMD Radeon HD 7520G - 512 MB, Core: 686 MHz, Memory: 800 MHz, DDR3, 8.947.1.1000 Win7

De laptop is wel geupdate naar windows 10, maar dit is wat ik op het internet vond aan specificaties.
Je kan het gerust proberen, hij zal er echt niet kapot van gaan.
Probeer het BASISSPEL
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”