Taal wijzigen lukt niet.

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Taal wijzigen lukt niet.

Bericht door kevinblaas »

Hallo,

Na een half jaar wilde ik weer Sims 3 spelen, dit blijft toch altijd mijn favoriete sims game, maar gek genoeg was het spel van m'n computer verwijderd, godzijdank is de Documenten map met saves wel gespaard gebleven. Ik heb de complete collection van tarac weer gedownload en geinstalleerd, alles is goed behalve de taal. Hij ontvangt mijn savegames niet doordat het spel in het engels is. Wanneer ik via Windows+R Regedit de taal wil wijzigen, staat bij WOW6432Node/Electronic Arts/Sims/The Sims 3 alleen: Naam: (Standaard) Type: REG_SZ en Gegevens: "Geen waarde ingesteld" Locale is nergens te bekennen. Hoe kan ik de taal wijzigen, want voorheen lukte het op deze manier wel altijd.

Veel liefs, Kevin
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Taal wijzigen lukt niet.

Bericht door tarac »

Houd de Windowstoets ingedrukt en tik op R
In het venstertje tik regedit en klik op OK
Open achtereenvolgens:
HKEY_LOCAL_MACHINE
SOFTWARE
Heb je 64 bits Windows open WOW6432Node
Sims -> The Sims 3
Dubbelklik op Locale
Wijzig en_US in nl_Nl en klik op OK
staat bij WOW6432Node/Electronic Arts/Sims/The Sims 3 alleen: Naam: (Standaard) Type: REG_SZ en Gegevens: "Geen waarde ingesteld" Locale is nergens te bekennen. Hoe kan ik de taal wijzigen, want voorheen lukte het op deze manier wel altijd.
Je had het dus bijna goed, maar het valt dus niet onder Electronic Arts, maar onder Sims
sims 3 taal.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Taal wijzigen lukt niet.

Bericht door kevinblaas »

Oh wow ik had het echt niet gezien, enorm bedankt!
febian19
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 okt 2018, 11:58
Contacteer:

Re: Taal wijzigen lukt niet.

Bericht door febian19 »

hallo

ik had het ook geprobeerd zo als bovenstaande om de taal te wijzigen in het NL alleen dan doet me sims 3 het niet meer
wat moet ik nu doen? dan zie ik dit de sims 3 werkt niet meer ik heb het spel via mega gedownload van ene dj nog iets :paranoia: :vraagtekensmilie:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Taal wijzigen lukt niet.

Bericht door tarac »

febian19 schreef:hallo

ik had het ook geprobeerd zo als bovenstaande om de taal te wijzigen in het NL alleen dan doet me sims 3 het niet meer
wat moet ik nu doen? dan zie ik dit de sims 3 werkt niet meer ik heb het spel via mega gedownload van ene dj nog iets :paranoia: :vraagtekensmilie:
Bij Mr. DJ had je bij installatie de mogelijkheid om de taal in te stellen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”