Sim onselecteerbaar en doet geen acties

Hier kan je technische vragen stellen.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Sim onselecteerbaar en doet geen acties

Bericht door xJessica »

Gevraagd door Yanaaah

Hallo,
sinds kort doet mijn kind-sim raar. Ze ging opgroeien naar tiener en dat deed ze niet. Ik kocht dan een taart zodat ze zelf de kaarsjes kon uitblazen maar toch groeide ze niet op. Daarna kon ik ze ook niet meer laten slapen. Als ik op het bed 'slapen' selecteerde, verdween de actie meteen. En zo zijn er ook meerdere acties die ze niet meer doet.

Vandaag start ik het spel opnieuw op en wil ik de familie selecteren, en ze staat zelfs niet meer op de 'familiefoto'.
Vanaf nu kan ik ze zelfs niet meer selecteren om acties uit te voeren, ze loopt gewoon wat rond en soms ben ik ze gewoon kwijt en weet ik niet waar ze is want ik kan niet op haar 'prentje' klikken. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Iemand die kan helpen? (Ze moet trouwens dringend tiener worden!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
svennie3:

Resetsim al geprobeerd?
Open cheatvenster, typ in "resetsim [voornaam] [achternaam]", bijv. resetsim Tom Tom.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yanaaah:

Nee, dat heb ik al geprobeerd maar dat werkt dus niet ik weet niet waar ze is want ze is al een paar dagen niet in huis! Haar vakje is ook oranje dus..

Er komt al op dat ze vergaat van de honger (blijkbaar) en dat ik dringend iets moet doen want anders komt de maatschappelijk medewerker.. Pff help!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
svennie3:

Probeer het huishouden anders uit huis te zetten en er weer opnieuw in te zetten, anders weet ik het zelf ook niet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Dat zou ik ook proberen idd
Vreemd, ze staat niet meer op de foto en je kan niet meer met haar spelen maar ze hoort nog wel bij de familie. Aangezien je een melding krijgt dat de maatschappelijk werker komt als ze niet te eten krijgt

Mocht je haar weer tegen komen, als wat sven zei niet werkt (verplaatsbook de kavel even naar een ander leeg kavel en weer terug. Wel even groot natuurlijk), probeer haardan toe te voegen met TestingCheatsEnabled true
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yanaaah:

En hoe doe je dat dan juist? Want ik heb ze doen verhuizen en dan terug in huis gezet, maar het helpt niet..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joycelicious:

Via stad bewerken, dus niet via de telefoon laten verhuizen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yanaaah:

Ik bedoelde de andere manier van testingcheats..
Want de manier van verhuizen lukt niet
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Banaanzombie:

Heb je ook de kavel verplaatst en weer terug?

Als je nadat je die cheat hebt ingevuld met shift op haar klikt, dan hoort er bij te staan 'toevoegen aan huishouden'
Of dit in dit geval gaat werken kan ik niet zeggen, want het lijkt er op dat er een bug in je spel zit
Not all monsters do monstrous things
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”