All in one - uitbreidingen wissen?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

All in one - uitbreidingen wissen?

Bericht door kevinblaas »

Hey,

Ik speel nu de sims 3 al vanaf het begin en vind het nog steeds de beste in de sims series. Alleen het nadeel is dat ie redelijk sloom is. Ik heb een Medion Desktop 8gbram Nvidia GTX 970 gekocht en smooth is het nog steeds niet. Door mijn norton kan ik geen enkele uitbreidingen downloaden van tarac zijn site en leef dus met de complete collection no instal iso. Sommige accessoires pakketen gebruik ik niet en het zou schelen als ik ze kan wissen. Alleen verwijderen tript een beetje dus wat kan ik het beste doen?

Liefs,
Kevin
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: All in one - uitbreidingen wissen?

Bericht door Bee »

kevinblaas schreef:Hey,

Ik speel nu de sims 3 al vanaf het begin en vind het nog steeds de beste in de sims series. Alleen het nadeel is dat ie redelijk sloom is. Ik heb een Medion Desktop 8gbram Nvidia GTX 970 gekocht en smooth is het nog steeds niet. Door mijn norton kan ik geen enkele uitbreidingen downloaden van tarac zijn site en leef dus met de complete collection no instal iso. Sommige accessoires pakketen gebruik ik niet en het zou schelen als ik ze kan wissen. Alleen verwijderen tript een beetje dus wat kan ik het beste doen?

Liefs,
Kevin

Misschien kun je het via Zclient/ZLOrigin gaan spelen?
zie HIER

Als je dan ook de allerlaatste patch gebruikt dan kun je uitbreidingen eenvoudig uit en aanzetten.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”