De Sims 3 start niet

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
tijgerlol

De Sims 3 start niet

Bericht door tijgerlol »

hey allemaal
ik heb een probleem met mijn sims 3 elke keer als ik hem opstart blijft hij staan op het zwarte beeld voor het filmpje.
dit is sins ik uitwisselings producten heb gedownload in de sims3store
ik kan ook geen spullen meer installeeren en ook niet verwijderen ik heb ook gedaan met de knop spelen zonder instalaties maar dat werkt ook al niet.

kan iemand me hier mee helpen :vraagteken: :vraagteken:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: sims 3 start niet.

Bericht door tarac »

De "uitwisseling" wordt niet nagekeken door Electronic Arts. Iedereen plaatst daar dingen en downloaden is "op eigen risico"
Ik kan dingen met een verschrikkelijk virus uploaden die jij dan weer leuk gaat downloaden.

Verplaats de map
Mijn Documenten ->Electronic Arts -> De Sims 3 naar je bureaublad.
Start je spel opnieuw en nu ben je ALLES van eigen huizen, sims e.d. kwijt.
Begin dan weer voorzichtig bestanden vanuit je bugreaublad terug te zetten in je nieuwe De Sims 3 map
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: sims 3 start niet.

Bericht door BanaanZombie »

Je geeft zelf eigenlijk het antwoord al, je hebt het sinds je downloads uit de uitwisseling hebt geïnstalleerd.... dus die downloads eruit halen.

Maak even een nieuwe sims map, is je spel gelijk schoon

Edit
Tarac was me voor, de melding dat iemand tussendoor reageert werkt niet altijd zo te zien haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
RyaNne
Gebruiker
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:18
Contacteer:

Re: De Sims 3 start niet

Bericht door RyaNne »

Hoi,

ik dacht (nu omdat ik mijn ontslag heb gekregen en dus werkloos ben) ik installeer de sims 3 weer.. alles zo volgens het schema gedaan. Geen downloads of wat dan ook in het spel (omdat ik eerst de sims moest opstarten, voordat ik de map zie in mijn documenten) maar dan zie ik eerst een zwart scherm met een laad balkje.. en dan springt hij vanzelf naar mijn bureaublad en als ik dan weer op pictogram van de sims 3 klik, springt hij later zo weer op bureaublad.. hij laad dus niet verder.. hij zegt ook niet via taakbeheer dat hij niet reageert.. hoe kan dit?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: De Sims 3 start niet

Bericht door tarac »

Waarschijnlijk een oude, eerdere, installatie niet goed verwijderd.
Probeer huidige installatie te verwijderen met revo uninstaller.
Kijk daarna, voor alle zekerheid, het register na
zie http://tarac.nl/Sims-3/Register%20verwijderen.html
lil_gomes87

Re: De Sims 3 start niet

Bericht door lil_gomes87 »

Hallo iedereen,

Ik heb al een hele tijd terug een ISO van the sims 3. Deze heb ik altijd normaal kunnen spelen, maar nu probeer ik die weer te spelen en wilt het gewoon niet opstarten terwijl het wel bij mijn PowerIso gekoppeld is. Weet iemand wat er misschien fout gaat? Zou ik echt weer alles opnieuw moeten installeren? :?
Maaike
Gebruiker
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 nov 2014, 23:46
Contacteer:

Re: De Sims 3 start niet

Bericht door Maaike »

Heb je al geprobeerd om een nieuwe sims 3 map te maken? Zie de berichten bovenaan :kleinelach:
Happiness can be found even in the darkest of times, if only one person remembers to turn on the light...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”