Installeren van downloads

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SimmySim22
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2020, 20:26
Contacteer:

Installeren van downloads

Bericht door SimmySim22 »

Heyhey, ik heb even een vervelende vraag...

Ik heb de sims 3 via steam, maar geïnstalleerd op een externe harde schijf. Nu heb ik onlangs Riverview gedownload en geïnstalleerd in het spel, maar Riverview is niet zichtbaar als te kiezen wereld. Ook als ik het startscherm opstart, staat hij niet meer bij geïnstalleerde items, maar nog gewoon bij de downloads.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Installeren van downloads

Bericht door Bee »

SimmySim22 schreef: 05 feb 2020, 19:44 Heyhey, ik heb even een vervelende vraag...

Ik heb de sims 3 via steam, maar geïnstalleerd op een externe harde schijf. Nu heb ik onlangs Riverview gedownload en geïnstalleerd in het spel, maar Riverview is niet zichtbaar als te kiezen wereld. Ook als ik het startscherm opstart, staat hij niet meer bij geïnstalleerde items, maar nog gewoon bij de downloads.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Bedankt!
Klik de download aan in de launcher en installeer hem.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
SimmySim22
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jan 2020, 20:26
Contacteer:

Re: Installeren van downloads

Bericht door SimmySim22 »

Bee schreef: 05 feb 2020, 19:51
SimmySim22 schreef: 05 feb 2020, 19:44 Heyhey, ik heb even een vervelende vraag...

Ik heb de sims 3 via steam, maar geïnstalleerd op een externe harde schijf. Nu heb ik onlangs Riverview gedownload en geïnstalleerd in het spel, maar Riverview is niet zichtbaar als te kiezen wereld. Ook als ik het startscherm opstart, staat hij niet meer bij geïnstalleerde items, maar nog gewoon bij de downloads.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Bedankt!
Klik de download aan in de launcher en installeer hem.
dat heb ik dus gedaan, en hij werd dus geïnstalleerd. Maar als ik de game open staat hij niet bij de werelden.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Installeren van downloads

Bericht door Bee »

Ik heb geen ervaring met steam.. Maar ik zou even nakijken of dan wel alle installatiebestanden in dezelfde map staan, dus op je externe harde schijf. Deze schijf moet dan uiteraard wel altijd aangesloten staan als je het spel speelt.

Je downloads staan echter altijd gewoon in je voortgangsmap op C:/Documenten /Electronic Arts /De Sims 3. En natuurlijk daar in de map 'Downloads'.

Check deze dingen even.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”