Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door Gympie »

Hoi alle vraagje,

iemand wil graag van ons onze originele Sims 3 schijf gebruiken om te installeren, onze is natuurlijk via Origin op de officiële manier geplaatst maar nu gaat hij op een andere computer met een net nieuw gemaakt Origin account, nu zal hij wel melden code is al gebruikt dus kan ik ander evt jullie code gebruiken op deze originele schijf om de boel te runnen of moet ik dat anders aanpakken.

Het zou toch ook mogelijk moeten zijn als wij niet meer spelen de collectie te verkopen aan een volgende partij en die moet het toch ook kunnen installeren of is er eigenlijk helemaal niets aan de hand, ik ga dit morgen proberen dus dacht doe ff mijn huiswerk eerst.

BVD voor de moeite

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door BanaanZombie »

Wat jij pptbeert te doen is de serial code nogmaals te registreren bij origin. Dat kan niet. Dit kan slechts bij 1 account

Is dat erg? Nee. Want je hebt origin bij sims 3 niet nodig om het spel te installeren. Tenzij je via origin gekocht hebt

Op die pc kun je of inloggen op je origin account en vanuit daar het spel installeren (heb je geen dvd nodig dacht ik). Of je stopt de dvd van sims 3 erin en installeert het spel

Je kan het spel dud ook doorverkopen. Bij sims 4 kan dit niet omdat je dan origin nodig hebt om het dpel te activeren. Tenzij je cracks gebruikt maar dan kun jr dus net zo goed downloaden. Bij sims 3 moet et dus zonder origin kunnen, tenzij je hem daar gekcht hebt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door tarac »

Gympie schreef:Hoi alle vraagje,

iemand wil graag van ons onze originele Sims 3 schijf gebruiken om te installeren, onze is natuurlijk via Origin op de officiële manier geplaatst maar nu gaat hij op een andere computer met een net nieuw gemaakt Origin account, nu zal hij wel melden code is al gebruikt dus kan ik ander evt jullie code gebruiken op deze originele schijf om de boel te runnen of moet ik dat anders aanpakken.

Het zou toch ook mogelijk moeten zijn als wij niet meer spelen de collectie te verkopen aan een volgende partij en die moet het toch ook kunnen installeren of is er eigenlijk helemaal niets aan de hand, ik ga dit morgen proberen dus dacht doe ff mijn huiswerk eerst.

BVD voor de moeite

G®®®
zie onze website http://tarac.nl/Sims-4/Meerdere%20Computers.html
Dat is de enige manier om met 1 licentie op meerdere computers te spelen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door BanaanZombie »

Dit gaat om sims 3 Tarac haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dit gaat om sims 3 Tarac haha
Sorry, had mijn leesbril niet op.

Met CD;s van de Sims-3 kan je op duizenden computers het spel installeren, je hebt daar Origin niet voor nodig.
Wil je echter gebruik maken van b.v. de uitwisseling e.d. dan moet je een goedkoop accessoirepakket kopen en je met dat serienummer melden bij Origin.
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door Gympie »

Hee hee dank voor de reacties heren,

vanmiddag schijf geplaatst en proberen te installen, Origin popte up en voerde de gegevens van de nieuwe speler in en daarna de bijbehorende code van de schijf (origineel gekocht in de winkel) en idd code was al gebruikt was de melding, nogeens maar geen succes.

Moest ook ff (dacht ik) de laptop opfrissen want was tijd (vanaf begin niets aan gedaan) dus grote rommelzooi, nu bijna klaar met opschonen en updates. (bijna 6GB ruimte gemaakt)
Morgen na werk nogeens offline proberen te installeren maar zijn wel van plan het eea aan extra games bij jullie op te halen en te plaatsen en laten werken via PowerIso, ik ga ff ploeteren en weet jullie te vinden als het weer eens spaak loopt ;-)

Heren nogmaals dank en slaap lekker

GRRR
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door Bee »

Voor sims 3 hoef je je niet aan te melden bij Origin. Dus je installeert Origin wel voor de gameupdates van het spel maar als je het aanmeldscherm van Origin krijgt klik je het weg.

Bij je schijfje van Sims 3 zit een registratiecode (op het doosje) die je gebruikt voor installeren van het spel. Die heb je wél nodig en die kun je honderden keren opnieuw gebruiken.

En bytheway: Banaanzombie is géén heer :grijns:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Originele Sims3 schijf bij andere installeren

Bericht door BanaanZombie »

Misschien moet ik dat ps I'm a girl weer in mn handtekening zetten :rologen:
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”