Spel blijft steeds hangen? Om de minuut zit het spel vast? Hapert? Loopt niet soepel? Bevriest?

Hier kan je technische vragen stellen.
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: Spel blijft steeds hangen? Om de minuut zit het spel vast? Hapert? Loopt niet soepel? Bevriest?

Bericht door maramsp »

Voor mensen die snelle hardware in hun pc hebben zitten, en alsnog last hebben van symptonen die je spel langzamer maken, kan een fps limiter wellicht helpen.

Heb net een hele hoop hierover getyped:

http://tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=16&t=2016

Ik wil echter niet garant staan of dit voor jou ook helpt. Voor mij hielp het wel, maar het kan om meerdere redenen zijn dat dit voor jou/jullie niet werkt.

Groetjes van Martijn
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Spel blijft steeds hangen? Om de minuut zit het spel vast? Hapert? Loopt niet soepel? Bevriest?

Bericht door Simmis »

Ik heb hier ook last van. Alleen gebeurt het bij mij alleen in de buurt van Exotisch eiland.
Precies dezelfde klacht op mijn pc, laptop en macbook pro, andere buurten werken wel goed. Erg jammer want de buurt van Exotisch eiland is net zo leuk. Zelfs als ik met een inimini huisje speel en 1 sim gebeurd het.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Spel blijft steeds hangen? Om de minuut zit het spel vast? Hapert? Loopt niet soepel? Bevriest?

Bericht door BanaanZombie »

Isla Paradiso is ook een enorm zware buurt. Er bestaat wel een versie van die buurt die minder zwaar is omdat er allerlik fouten enzo uit zijn gehaald. Bee heeft die ooit ns ergens gepost op t forum. Ze zal miss nog wel een linkje hebben
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Spel blijft steeds hangen? Om de minuut zit het spel vast? Hapert? Loopt niet soepel? Bevriest?

Bericht door Bee »

Simmis schreef:Ik heb hier ook last van. Alleen gebeurt het bij mij alleen in de buurt van Exotisch eiland.
Precies dezelfde klacht op mijn pc, laptop en macbook pro, andere buurten werken wel goed. Erg jammer want de buurt van Exotisch eiland is net zo leuk. Zelfs als ik met een inimini huisje speel en 1 sim gebeurd het.
Lees dit topic eens door: https://www.tarac.nl/simsforum/viewtopi ... =76&t=1952
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Simmis
Gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jan 2015, 11:32
Contacteer:

Re: Spel blijft steeds hangen? Om de minuut zit het spel vast? Hapert? Loopt niet soepel? Bevriest?

Bericht door Simmis »

O super zeg! Ik ga het proberen dankjewel.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”