Download manager, Patch, Online

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Download manager, Patch, Online

Bericht door Gympie »

Hoi Forumleden vraagje(s)

1. Via KickAss toch het e.e.a. gedowload aan games maar niet happy mee, toen bij jullie alles wat ik kon gebruiken (voorlopig) opgehaald en alles zag er weer spik en span uit, nu vers de boel (offline) installeren, nu wordt ook gevraagd of ik de meest recente "download Manager" van EA wil installeren? wat doe ik?

2.Ik heb de laatste Patch voor Sims 3 Basis opgehaald bij jullie op de site en moet deze na de installatie van Sims 3 Basis plaatsen, prima maar moet ik het spel een eerste keer opstarten eerst of na de installatie afsluiten en dan de Patch er over?

3.Mag je na de installatie van deze en andere uitbreidingen gewoon online gaan voor de evt updates of zijn daar ook Patches voor die ik eerst moet gebruiken? je hoeft je niet aan te melden via Origin begreep ik dus laten we dat dan, al is daar wel een account voor die nu niet in gebruik is, Origin is zelfs van de laptop afgehaald via Revo.

Vast bedankt weer mensen en nog prettige zondag

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Download manager, Patch, Online

Bericht door BanaanZombie »

1. Hoef je niet te installeren. Bestaat niet meer en is dus nutteloos

2. Gewoon gelijk updaten, je hoeft het spel niet eerst op te starten

3. Je kan gewoon updaten met deze versie, maar de kans is nihil dat er nog updates voor sims 3 komen. Je hebt voor updaten wel origin nodig, maar je hoeft niet ingelogd te zijn
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Download manager, Patch, Online

Bericht door Gympie »

Hee dank Dame (hij weet het nog :hehe: )

Okay dus ros nu alle games achter elkaar op de laptop en gooi m straks online, geen extra Patches nodig voor andere uitbreidingen en ga nu verder lekker mijn gang en dan kan ik straks een mooi werkende laptop afgeven aan een toekomstige verslaafde Hihihi.

ps, zet toch turfie uit bij installeren van "de meest recente Download Manager"van EA installeren okay?

Have fun

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Plaats reactie

Terug naar “Sims 3 - Technisch”